Zakladatel firmy Oculus Palmer Luckey při rozhovoru se Shacknews sdělil, že by mezi podporované platformy pro Oculus Rift rádi zahrnuli také OS X, nicméně nejprve musí Apple začít dělat dobré počítače. Svůj výrok obratem doplnil, že hlavním problémem jsou slabé grafické karty v počítačích od Applu.
Dle Palmera ani nejvýkonnější Mac Pro s grafickou kartou AMD FirePro D700 nesplňuje hardwarové požadavky pro Oculus Rift. Počítače od Applu jsou zaměřeny spíše na práci a výkonově jsou nastaveny pro náročné pracovní nasazení, ale v herním výkonu nijak nezazáří. Oculus Rift stejně jako HTC Vive vyžadují alespoň grafickou kartu GeForce GTX 970.
Pakliže by se Apple zaměřil na herní výkonnost svých strojů a začal nasazovat nejvýkonnější grafické karty, potom by se pravděpodobně dočkal podpory i ze strany vývojářů pro virtuální realitu. Podle nedávného prohlášení Tima Cooka ale brzký vstup Apple do této sféry nelze očekávat. Tvrzení se ale týkalo vlastního produktu pro VR, otázkou je jak se postaví k podpoře ze strany hardwaru svých stávajících počítačů.