Místo chystání nových verzí by už měl konečně něco dodat na trh... 😝
Zajímavé že ze všech novinek za poslední roky tohle je asi jediná která ve mě budí touhu - to chci mííít!!! a že těch technických novinek bylo.
Pěkné shrnutí, můžu pana Javůrka pro změnu pochválit. ;)Co se týče spekulací o uvedení dalšího prototypu nebo plné verze Oculus Rift v tomto roce, na CESu dával rozhovor i Nate Mitchell (jeden ze spoluzakladatelů Oculus VR) a redakci Tested naznačil, že:– Nový prototyp headsetu pro vývojáře v plánu není, po DK2 by už měla následovat CV1 (komerční verze). Což v souvislosti s vyjádřením Palmera Luckeyho, že by měli v tomto roce vydat další produkt, je doufejme poměrně jasné sdělení. :) (Plus informace ze staršího rozhovoru s Palmerem, kde zaznělo, že CV1 bude do 12 měsíců, ale následně to redakce musela na nátlak PR oddělení dementovat a nejspíš to tedy Palmerovi jen proklouzlo off record ;))– Místo toho by ale vývojáři mohli očekávat prototyp ovládání, ostatně DK2 je na to připraven USB portem přímo na brýlích. Že na ovládání v Oculusu intenzivně pracují není žádné tajemství a mnohokrát zdůraznili, že pro komerční verzi rozhodně nebude možné spoléhat na klávesnici a myš (to by zážitek zabilo), ani nějaké proprietární gamepady apod. Cílem je stejně jako u konzolí produkt vybalit, zapojit a užívat.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 1. 2015 08:51
V případě propojení s počítačem je problém, že někdo může mít pomalý nebo "zasekaný" počítač a zážitek z virtuální reality pak bude špatný. Více na: http://www.zive.cz/clanky/oculus-chysta-dals... ... Na druhou stranu brýle nikdy nebudou tak výkonné, jako počítač, takže počítač (výkonný a "nezasekaný") nabídne o poznání lepší zážitek tam, kde to bude možné.
Cože?
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.