Hra se krátce po svém uvedení stala nejlépe hodnocenou hrou na Steamu. Za týden se prodalo přes 50 tisíc kopií, což obzvlášť překvapí s ohledem na to, že jde o hru, kterou si bez HTC Vive nebo Oculus Rift nezahrajete.

Hra se krátce po svém uvedení stala nejlépe hodnocenou hrou na Steamu. Za týden se prodalo přes 50 tisíc kopií, což obzvlášť překvapí s ohledem na to, že jde o hru, kterou si bez HTC Vive nebo Oculus Rift nezahrajete.

A konečně – interakce probíhá pomocí ovladačů, které se ve virtuálním prostoru změní ve světelné meče.

A konečně – interakce probíhá pomocí ovladačů, které se ve virtuálním prostoru změní ve světelné meče.

Využíván je pohyb hlavy, respektive těla, ale jinak jen přešlapujete na místě – kabel vedoucí z headsetu tedy nebude nijak vadit.

Využíván je pohyb hlavy, respektive těla, ale jinak jen přešlapujete na místě – kabel vedoucí z headsetu tedy nebude nijak vadit.

Grafika nevyžaduje detailní rozlišení a samotné prostředí hry je docela tmavé, nebudou vás tedy trápit jinak viditelné rastry současných zobrazovačů.

Grafika nevyžaduje detailní rozlišení a samotné prostředí hry je docela tmavé, nebudou vás tedy trápit jinak viditelné rastry současných zobrazovačů.

Hra využívá současných možností virtuální reality a přitom potlačuje veškeré nevýhody současných headsetů.

Hra využívá současných možností virtuální reality a přitom potlačuje veškeré nevýhody současných headsetů.

Je to taková kombinace mobilní hry Fruit Ninja a konzolového hitu Guitar Hero. Vše se přitom odehrává ve virtuálním prostoru.

Je to taková kombinace mobilní hry Fruit Ninja a konzolového hitu Guitar Hero. Vše se přitom odehrává ve virtuálním prostoru.

V principu se jedná o rytmickou hru, při které do rytmu hudby sekáte virtuálními světelnými meči do krabic valících se proti vám.

V principu se jedná o rytmickou hru, při které do rytmu hudby sekáte virtuálními světelnými meči do krabic valících se proti vám.

A konečně – interakce probíhá pomocí ovladačů, které se ve virtuálním prostoru změní ve světelné meče.
Využíván je pohyb hlavy, respektive těla, ale jinak jen přešlapujete na místě – kabel vedoucí z headsetu tedy nebude nijak vadit.
Grafika nevyžaduje detailní rozlišení a samotné prostředí hry je docela tmavé, nebudou vás tedy trápit jinak viditelné rastry současných zobrazovačů.
Hra využívá současných možností virtuální reality a přitom potlačuje veškeré nevýhody současných headsetů.
7
Fotogalerie

Obrovský úspěch hry Beat Saber. Česká hra se světelnými meči zaujala Facebook a ten koupil celé studio, které za ní stojí

České herní studio Beat Games, které stojí za hrou Beat Saber, koupil Oculus. Oculus spadá pod Facebook a vyvíjí headsety pro virtuální realitu. Hra Beat Saber mu pomůže v dalším vývoji a propagaci virtuální reality, protože je velmi populární. Detaily transakce nebyly prozrazeny. Facebook tím každopádně získává především tým, který za úspěšnou hrou stojí. 

Hra Beat Saber je živou vodou pro virtuální realitu. Rytmické švihání světelnými meči perfektně využívá současných schopností headsetů jako je Oculus Rift, HTC Vive nebo Sony Playstation VR. Byla vydána v květnu 2018 a stala se nejoblíbenější hrou pro virtuální realitu, získala také několik ocenění. 

Podívejte se, jak se hraje Beat Saber:

Určitě si přečtěte

Články odjinud