Libor Brno (Libor.Brno)
30. 11. 2020 • 9:56

Nezlobte se, ale tohle je opravdu hodně mizerný článek. U VTM bych to úplně nečekal. V momentě vydání článku a vlastně do pár hodin po nehodě byla k dispozici spousta přesných informací, včetně přesného popisu a sledu událostí a fotografií (i toho "neznámého" předmětu, co vyletěl do hangáru). Letadlo se nevrátili jen kvůli radiokomunikaci. "Razletěl sja" se nepreklada "explodoval", na motoru rozhodně nic neexplodovalo, vše má na starosti jen kinetická energie. Atdm atd. Tento článek je nepřesný a zmatený, řekl bych hodně odflaklý.

Jozef Kostelansky
Jozef Kostelansky
30. 11. 2020 • 6:31

Divím sa, prečo ešte niekto iný nevyrába takéto obrovské nákladné lietadlá, keď je o ne taký veľký záujem. Pri preprave nadrozmerného nákladu záujemca moc na výber nemá, len sa obrátiť buď na Rusov alebo Ukrajincov.
Pôvodne vraj mal mať nákladnú verziu aj Airbus A380. Keď už prestali vyrábať civilnú verziu, možno by stálo za to vyrobiť aj na prepravu nákladov.
Otázne však je, či by takéto lietadlá dokázali cenovo konkurovať týmto AN 124-kám Ruslan a AN 225-kám Mrija.

trevi374
29. 11. 2020 • 20:45

Nedivil bych se, kdyby to padalo. > ruská kvalita

Vladimír Zeman (zemanielDC)
29. 11. 2020 • 20:34

Tak.... Malá nehoda, jak tu někdo píše... Nevím? Éro je podle mně na odpis, ještě že mají v hangárech dost dalších ze kterých zase složí jeden do služby (nevím přesná čísla, ale mají snad nějaké v provozu a nějaké na zemi, které nelétají a jen na nich parazitují a berou z nich díly) Pokud chtějí udělat generálku motorů na všech letounech na úkor zisku, tak klobouk dolů. V téhle nenažrané době kdy se běžně chodí přes mrtvoly. Ukrajinci to nastavili jinak a včera mi tu hučela UR82009 nad barákem v 7000. Zvuk je to nezaměnitelný. Škoda že zase spí 225ka. V létě přistával do Lipska, nad Děčínem nádherný pohled....

Názor byl 2× upraven, naposled 29. 11. 2020 20:46

Dr. QQ
Dr. QQ
29. 11. 2020 • 20:24

Ruská společnost stroje uzemnila. Ukrajinci, pokud vím, létají dál. Z výroby modernizované verze An 124 sešlo, po ruské okupaci Krymu. Takže bych to tipnul na zanedbaný servis u ruské společnosti.

DDRatm
29. 11. 2020 • 18:19

Pan Kilián byl na stáži v sesterské redakci Blesku ohledně psaní bulvárních nadpisů?

Jan-X-Stihomam
Jan-X-Stihomam
29. 11. 2020 • 17:47

Tak to bych chtěl vidět jak by někdo na Západě odstavil všechny letadla daného typu kvůli takové malé nehodě. Špatně naprojektované Boeingy padají jak shnilé hrušky a nikoho to nevzrušuje. A životy mizerně placených pologramotných indických "pilotů" už vůbec nikoho nezajímají.

Určitě si přečtěte

Články odjinud