Nvidia zcela překopala DLSS 2.0: vyšší herní výkon díky umělé inteligenci, nyní snadněji pro více her

Názory k článku

23. 03. 2020 18:21 | Microsoft Windows 10 Firefox 74.0

No konecne. Sice funkce zhorsujici obraz nemam moc rad, ale protoze to je ted uz jen na uzivateli, jestli to v podporovane hre povoli/nepovoli, a vyvojari tim nemusi ztracet cas, muze se to nekomu hodit pokud to bude kvalitativne podobne jako bez ni, napr. treba 28fps > 36fps dava smysl oproti 70fps > 90fps.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karelnvkjv  |  23. 03. 2020 19:50  |  Macintosh OS X Safari 13.0

Už se na ten Ampere nemůžu dočkat. 1080ka je už jen tak akorat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
carda21  |  23. 03. 2020 21:56  |  Android Chrome 80.0

Škoda že to asi nechtějí implementovat tvůrci posledního Metra tam by se to hodilo hodně jelikož ten ray tracing ubírá výkon nejvíc tak že jsem byl nucen ho vypnout když jsem přešel z pouště na les :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
dolph1888  |  24. 03. 2020 17:13  |  Microsoft Windows 10 Firefox 75.0

Dávám přednost nativnímu rozlišení, nejen ve hrách.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test autokamer

Test ATX skříní

Jak surfovat pohodlně

Sportovní aplikace

Jak funguje procesor