GeForce 256 zatím není nejrychlejším řešením pro počítačové hráče. Her, které využívají T&L na straně hardwaru, je stále velmi málo, takže největším omezením zůstává fill-rate, a ta není u GeForce nijak vysoká, reálná hodnota je mensi nez u high-end TNT 2 nebo G400 MAX. Ovladače také čeká ještě spousta práce, takže můj závěr je následující: T&L přímo na grafické kartě je velký přínos, jeho vliv se však začne projevovat až za delší dobu, kterou budou výrobci potřebovat k tomu, aby se s novou technologií naučili pracovat a používat ji. Hráč počítačových her, který chce to nejlepší na současné hry, se stále musí řídit hodnotou fill-rate. GeForce 256 je však natolik rozporuplný čip, že by si zasloužil samostatný článek :) BTW, 3dfx po předchozích problémech oznámí 15. listopadu na výstavě Comdex specifikace nových čipů. Předem byla oznámena hodnota fill-rate, minimalne 1 gigatexel/sekundu. Na straně BitBoys stále klid. A poslední téma k zamyšlení: Drtivá většina hráčů počítačových her má grafické karty výkonově srovnatelné s Voodoo2 nebo Rivou TNT, což klade na vývojáře počítačových her extrémní nároky... udělat hru i pro starší grafické karty s tím, že po grafické stránce nedosáhnou žádných zázraků, nebo naplno využít možnosti novývh grafických karet s tím, že přijdou o velko část zákazníků, kteří si jejich hru prostě nezahrají?