Nvidia ukazuje Ray tracing v akci na grafice Quadro RTX 6000

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 19

Názory k článku

avatar
21. 08. 2018 21:47

Ale ale, jakých pak 300 miliard polygonů?? K čemu počítat něco, co se vůbec nezobrazuje/není vůbec vidět? To je jako festival promarněného času a energie... (facepalm)U daného 720p videa při 60 FPS se nám na obrazovce zobrazí za 1 sekundu pouhých 55 296 000 bodů (60 x 1 280 x 720).Chápu, že polygon není bod. Nicméně i kdyby ty polygony byly prťavé tak, že na 4k displayi by každý bylo vidět pouze jako max. 1 bod, počítat 300 miliard polygonů (pro zobrazení 300 miliard bodů) by mělo smysl při 4k @ 36 169 Hz (FPS)! Je jedno, zda se jedná o počítání klasického zobrazení, či jakékoliv jiné zobrazované wifikundace (třeba paprsku ze zadele duhového jednorožce). Co neumím zobrazit, nepotřebuji (nepotřebuji detailně zpracovávat).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
21. 08. 2018 18:58

Na velké vzdálenosti dobré, zblízka ubohost!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 08. 2018 12:15

Pokud bude mít RTX 2080Ti skoro stejný výkon jako RTX 6000 tak doufám, že nebude skoro stejná i cena, protože to by pak byl šíleně drahý i ten zbytek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 08. 2018 12:14

kdyby šlo o nějaké RTS řekl bych dobrý

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 08. 2018 11:41

NVIDIA má i výrazně lépe vypadající demo co také běží na Quadro RTX 6000, které je myslím o dost lepší ukázkou toho jak by hry s ray tracingem mohly vypadat.
https://www.youtube.com/watch

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 08. 2018 10:12

To video mi přijde nějaké rozmazané i na 720p. Asi jako když si člověk zapomene brýle...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 08. 2018 09:57

Myslím, že takovouhle grafiku jsem viděl tak 10 - 15 let zpět.
osobně jsem od RT očekával daleko víc. V jakém rozlišení dali těch 30 fps?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 08. 2018 09:16

Už se dají těžit nějaké kryptoměny za použití raytracingových grafik? Určitě to nebude mít vliv na jejich cenu :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 08. 2018 09:07

Celkově to video vypadá blbě, protože má spoustu much. Ale čistě z pohledu RT se mi velmi líbí stíny. Hlavně při průletu kolem té skály. Odraz na vodě by ale také mohl být lepší. Myslím že si na pořádné využití RT ještě dlouho počkáme.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
20. 08. 2018 09:07

Na tom by se hrálo... Bych mohl střílet přes celou mapu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor