Ale ale, jakých pak 300 miliard polygonů?? K čemu počítat něco, co se vůbec nezobrazuje/není vůbec vidět? To je jako festival promarněného času a energie... (facepalm)U daného 720p videa při 60 FPS se nám na obrazovce zobrazí za 1 sekundu pouhých 55 296 000 bodů (60 x 1 280 x 720).Chápu, že polygon není bod. Nicméně i kdyby ty polygony byly prťavé tak, že na 4k displayi by každý bylo vidět pouze jako max. 1 bod, počítat 300 miliard polygonů (pro zobrazení 300 miliard bodů) by mělo smysl při 4k @ 36 169 Hz (FPS)! Je jedno, zda se jedná o počítání klasického zobrazení, či jakékoliv jiné zobrazované wifikundace (třeba paprsku ze zadele duhového jednorožce). Co neumím zobrazit, nepotřebuji (nepotřebuji detailně zpracovávat).
Myslím, že s tím raytracingem nerozumíš technologii. V principu může přicházet klidně i z 300 miliard polygonů, protože se to renderuje pomocí paprsku vyslaného z oka na různá místa na scéně v závislosti na úhlu, a počítají se přitom i vícenásobné odrazy, čili vliv může mít i zadní strana objektu, který z oka pozorovatele jinak vidím jen z popředí. Nicméně 300 miliard haluz je, to souhlasím. Netuším, jak jsou polygony ukládány, v grafice se ani trochu nevyznám, ale i kdyby na každý bod bylo třeba jen 6 bytů (2 byty na každou ze tří souřadnic), je to celkem 9 bytů na trojúhelník, a tedy nějakých 2,7 TB dat. Nebo mi něco uteklo?
Oprava, neumím počítat. 6 bytů na bod je 18 bytů na trojúhelník, tedy ještě 2x tolik...
Na velké vzdálenosti dobré, zblízka ubohost!
Pokud bude mít RTX 2080Ti skoro stejný výkon jako RTX 6000 tak doufám, že nebude skoro stejná i cena, protože to by pak byl šíleně drahý i ten zbytek:-/
spekuluje se o cene 1000 dolarů :(
kdyby šlo o nějaké RTS řekl bych dobrý
NVIDIA má i výrazně lépe vypadající demo co také běží na Quadro RTX 6000, které je myslím o dost lepší ukázkou toho jak by hry s ray tracingem mohly vypadat.https://www.youtube.com/watch
tak tohle je taky jenom scena s jednou postavickou.. ta krajina je mnohem narocnejsi..
hraní si s hloubkou ostrosti dělá divy
To video mi přijde nějaké rozmazané i na 720p. Asi jako když si člověk zapomene brýle...
Myslím, že takovouhle grafiku jsem viděl tak 10 - 15 let zpět. osobně jsem od RT očekával daleko víc. V jakém rozlišení dali těch 30 fps?
RT je bohuzel silene narocnej treba co Nvidia ukazovala DEMO z hvezdnejch valek ktere vypadalo uzasne renderovali v realnym case 4x nejvykonejsi QUadra na trhu.. a stejne byly ty karty rády že to "ufunely" na 30Fps.. RT bude pouzitelnej az tak za 3-5 let..
To pridej...
Už se dají těžit nějaké kryptoměny za použití raytracingových grafik? Určitě to nebude mít vliv na jejich cenu 😃
To mate jedno. Jakmile bude takovy HW k dispozici, on uz nekdo nejaky kryptosajrajt, ktery na tom bude mozne generovat, vymysli. Tyhle idealni prilezitosti ke snadnemu okradani lidi (podle jiz existujiciho vzoru) obvykle nezustavaji dlouho nevyuzity. :o)
Celkově to video vypadá blbě, protože má spoustu much. Ale čistě z pohledu RT se mi velmi líbí stíny. Hlavně při průletu kolem té skály. Odraz na vodě by ale také mohl být lepší. Myslím že si na pořádné využití RT ještě dlouho počkáme.
Schází tady kontext - jde o video od bulharských Chaos Group, kteří stojí za profesionálním rendererem V-Ray. To video vypadá opravdu blbě, na což reagovali na Youtube: "We had only a few days to put the demo together, as we didn't get the actual hardware to play with until just before Siggraph."
Na tom by se hrálo... Bych mohl střílet přes celou mapu:-O
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.