Tak jsem si to behem jednoho dne prostudoval, a musim rict, ze je to dobry kus prace. Je to sice takova trochu "startovni verze", par veci je tam jeste nedotazenych, ale to jsou blbosti. Ja mit GeForce3 a cas, tak se do toho programovani hned pustim. Pomale to rozhodne nebude, jak tady kdosi placl. Obycejne se Cg programy zkompiluji pri startu aplikace, a pak uz to jen fici. Ze pry timto zpusobem muze byt film Final Fantasy renderovan realtimove (pry to zkouseli).
Pro odborniky: Cg program obycejne tvori dve funkce - jedna pro Vertex Shader, druha pro Pixel Shader. Kazda z techto funkci obycejne obsahuje nejake vektorove a maticove pocitani pro vytvoreni pozadovaneho efektu. Klasicke Cckovske cykly (for a while) nejsou podporovany (jsou, ale to neni to prave Cckovske). Takze v uvozovkach zadny programovatelny zazrak, ale paradnich efektu se urcite dockame.
Uz se tesim, az bude k dispozici nejaka database efektu.
John