Provar píšu vzhledem k aktuálním hrám. Přečti si to ještě jednou. Z hlediska RT je to něco jiného, ale to se ukáže až časem.Nicméně jsem zvědavý, jak se na to bude belka tvářit, protože Vulkan a DX12 prezentuje jako něco převratného, i když většina her je stále v DX11. Takže jestli bude u RT naopak tvrdit, že to je záležitost jen pár her, tak to bude k smíchu, protože by to bylo v přímém rozporu s tím, co plácá o Vulkanu. Na to, jak je tu Vulkan dlouho a kolik je reálně her, co ho umí, byl seznam RT her v prezentaci Nvidie dost velký. Ale spíš z toho bude dělat něco zbytečného, co nikdo nepotřebuje a co má jen Nvidia, takže je to k ničemu. Tedy alespoň do doby, než to začne používat i AMD. Pak to jistě přehodnotí.Teď bude záležet hlavně na tom, jak to budou používat vývojáři. Ale vzhledem k tomu, že by jim to mělo dost usnadnit práci, tak bych se nedivil, kdyby to dříve nebo později začali používat hodně a na rasterizaci začali kašlat a dělat ji jen tak, aby to na starých grafikách alespoň trochu vypadalo a nazdar (asi jako když si člověk pustil DX9c hru na grafice, co uměla jen DX8.1). Ale to si budou moci dovolit až tu bude více RT karet než jen 3 hodně drahé.