Nvidia nForce 790i: podvozek pro tři grafiky

Diskuze čtenářů k článku

Pete  |  09. 04. 2008 19:44

Konzole sou vhodné zejména pro jednoduché lidi co se nechtějí trápit např. s patchama, instalací apod.

Na PC vyšlo spousty leteckých simulátorů, ponorkové simulátory, vlakové, konzole se soustředí jen na auta a FPS střílečky. Možná taky skákačky typu Ratchet and Clank.

Nebo logické hry, Agata Christie, k tomu si přidejte možnost počeštění.

Nejde jen o grafickou stránku ale i širokou paletu her co konzole nenabízí a nabízet ani nebude

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Michal  |  25. 03. 2008 11:28

Kraviny jak tahat z lidi peníze...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Therion  |  21. 03. 2008 12:27

Pokud mám dát 2200 Kč za 4 GB RAM DDR2 nebo 17100 v DDR3 variantě, mám jásno, jaký čipset zvolím. Nehledě nato, že výkonostní rozdíl není nijak propastný. A je pravda, že každej komp, časem zastará, já si kupoval pro AMD desku s paticí 939 (všude plno keců jakou to má budoucnost) a za pár měsíců tu bylo AM2 a všechny nový procáky jen do této patice...fuj...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2008 12:52

Nejde o to narvat tam ty nejrychlejší paměti, které jsou k mání, ale narvat tam něco, s čím by to rozumně jelo.

Před rokem a půl jsem pořizoval dvě giga ramky za šest a půl tisíce korun s daní. Vlastně většinou jsem do ramky při nákupu nového počítače vrážel nějakých pět až osm tisíc, a v tomto kontextu už nepovažuju šest a půl tisíce za 4GB 1333 MHz DDR3 za nějak extra vysokou sumu, notabene když je maximum, o kterém má dnes význam uvažovat, 8 GB.

Jasně, že je to s ohledem na poměr výkon/cena nerozum, ale u sestavy se třema 9800 GTX, procesorem za sedm a deskou za osm tisíc, zdrojem za tři a spotřebou 500 W už bych asi nepřemýšlel, jestli nejít raději do 780i (anóbrž 680i), abych ušetřil čtyři tisíce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Iggy  |  22. 03. 2008 09:19

jenže takovou sestavu si žádnej rozumně uvažující člověk nekoupí - tedy takový, který zná hodnotu peněz!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
truhla  |  22. 03. 2008 10:32

...byste se divil kolik lidí si to může a chce dovolit. I když je nikdy nepochopím, budu jim vždy vděčný, protože právě pro ně jsou vyvíjena "top" řešení, které postupně zevšední a stanou se dostupnými pro nás obyčejné pracující lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise reality  |  24. 03. 2008 00:36

Treba ja se na tento chipset klepu. Po 7 letech PRVNI pouzitelny chipset!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  21. 03. 2008 12:01

Je mozne pripojit tri 9800GX2 ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2008 12:30

Není, GX2 má jen jeden jednoduchý SLI konektor. Navíc, jak v případě ATI, tak v případě Nvidie se vždy mluvilo nejvýše o propojení čtyř GPU.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
none  |  21. 03. 2008 11:45

nejak nevim nevim. Moje posledni zkusenost je ta, ze jakakoliv sestava zastara behem 2 let. Behem te doby vyrobci zmeni 2x patici a 2x architektutru CPU, takze jakekoliv idealy o tom, ze clovek si koupi lepsi desku a casem zlepsuje jenom komponenty jsou liche. Takze zastavil jsem na nizssi stredni tride a obmenuju vse najednou. Vyjde mne to levneji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
med  |  21. 03. 2008 12:28

presne tak. Preto je buducnost hier v konzolach. Studia maju aj tak plne ruky prace s tym aby optimalizovali hry na existujuce tri-styri konzoly a nie este aby sa trapili s tym, ci to bude bezat na kazdej grafike s kazdym ovladacom na x moznych kombinaciach.

A medzi nami - ten, kto potrebuje na trocha zabavy 3xSLI kartu s prikonom 750W je obycajny onanista.

Pred desiatimi rokmi stacilo na zabijanie volneho casu ovela menej ako prikon 1kW.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2008 12:42

Toho se děsím - hry na konzolích jsou přece jen jiného zaměření, jsou "jednodušší". Ale nevěřím tomu, že by k tomu v dohledné době došlo... jak dlouho se tohle prorokuje?

A i kdyby... když tak přemýšlím nad tím, co všechno jsem chtěl hrát, kolik se mi tu povaluje budgetovek, které jsem ani nenainstaloval, kolik titulů jsem si nechal utéct... mám tímhle tempem o zábavu ještě na pár let postaráno. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
med  |  21. 03. 2008 16:39

PC dava viac kontroly (ci uz ovladanim cez klavesnicu + mys) oproti Konzolam.

Ja by som privital, keby bola spravena jedna Linuxova distribucia pre PS3 so vsetkymi kancelarskymi balikmi a podobne (na ten BlueRay sa toho zmesti vela) a potom by som nemusel PC pouzivat vobec.

Raz za tri-pat rokov by som si kupil novu konzolu a mal by som istotu, ze na nej pobezi vsetko tak ako ma - pretoze by to bolo pisane/optimalizovane pre ten hardware..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka z rise reality  |  24. 03. 2008 00:34

no a pak by se s konzolim stalo to co platforme PC. Zaclo by existovat nepreberne mnozstvi HW pro konzole a byli bychom zase na zacatku zacarovaneho kruhu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
21. 03. 2008 17:43

tak tak, a niektoré fajnové tituly na konzolách nikdy nevyšli a určité žánre na konzoly ani nie sú vhodné

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
none  |  21. 03. 2008 12:50

doufam ze to neni budoucnost. Kdyz porovnam hry konzole vs PC, tak konzolovky jsou vzdy ty jednodussi (herne). Slozite simulatory, strategie a kvalitnejsi RPG jsou stale domenou PC. Tyto hry portaci na konzoli vzdy trpi

Jeden priklad za vsechny Deus-ex vs Deus-ex 2, kde byla cilova skupina konzole. Je jen malo zanru, ktere poskytnou stejny komfort ovladani jak na konzoli, tak na PC

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor