Nvidia má další trumf: PhysX ovladače pro GeForce

Diskuze čtenářů k článku

spora  |  16. 06. 2008 16:10  | 

Autorovi tak trochu uniklo, že Havok s AMD/Ati teprve chystají akceleraci fyziky - ovšem primárně jim jde o akceleraci v CPU (3. jádro atp.), nikoli v GPU

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Falhar  |  16. 06. 2008 16:46  | 

Takže další důvod proč kupovat silnější grafiky. Postupně se dostáváme do stavu, kdy si koupíme "průměrný" základ počítače a k tomu grafickou kartu s cenou srovnatelnou se zbytkem sestavy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 06. 2008 20:45 | 

o to presne nVidii jde

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnnash  |  16. 06. 2008 16:47  | 

PhysX je opravdu super a diky tomu ze je zdarma tak se otvira cesta i pro free hry ktere muzou tento fyz. engine pouzit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
negr  |  16. 06. 2008 20:14  | 

Ta cesta je už dávno otevřená. Exituje několik open-source nebo free fyzikálních enginů, takže PhysX není žádný spasitel.
Namátkou: Open Dynamics Engine - open-source (BloodRayne 2, Call of Duty 4: Modern Warfare,Call of Juarez, S.T.A.L.K.E.R, The Umbrella Chronicles, Titan Quest, Xpand Rally, Porrasturvat, nebo připravovaná česká hra MOTORM4X...)
Newton Game Dynamics - free - (Penumbra ...)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
johnnash  |  17. 06. 2008 12:17  | 

No nevim srovnavat ODE a PhysX je uz ted mimo. ODE se uz davno nevyviji a navic podpora v HW ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejca  |  16. 06. 2008 17:00  | 

Když se zapne fyzika ve hrách, tak klesne grafický výkon grafická karty?
Takže třeba, když se zapne na Gegorce 8800GT fyzika ve hře aiborne, tak fyzika bude akcelerovaná, ale hra začne trhat, protože bude chybět grafický výkon?
Takže jde jen o to, jak velký ten pokles bude? Jestli přeci jen nebude fyziku počítat na druhém jádře cpu? Jako to je teď?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
negr  |  16. 06. 2008 20:00  | 

Spíš to bude vyžadovat karty ve SLI. Buď necháš fyziku neakcelerovanou (počítanou CPU) a obě karty dělají fungují normálně (počítají grafiku) nebo zapneš akceleraci fyziky a tedy jedna karta se tedy bude potit s grafikou a fruhá flákat s fyzikou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rejca  |  16. 06. 2008 20:22  | 

karty ve SLI, ale moc lidí nemá... Aspoň ne ti, co myslí ekonomicky (vyšší cena karet, velký odběr proudu)
Vždy je většinou lepší koupit vyšší model než dva nižší...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drobec208  |  17. 06. 2008 10:09  | 

mne by sa pacilo napriklad vyuzitie Hybrid SLI ( onboard grafika pri vykonnej dedikovanej uz v tomto rezime nema moc vyznam, a tak by si napriklad zobrala na starosti prave fyziku)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
16. 06. 2008 20:49 | 

take jsem zvedavy, asi by nebylo dobre aby se CPU flakal a grafika bezela naplno, navic pocitala fyziku a hra by se trhala

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuko61  |  18. 06. 2008 13:59  | 

ono FPS je paradoxne pri narocnych scenach mensie aj ked mas v kompe samostatnu kartu PhysiX - hra totiz generuje viac objektov, scena je narocnejsia na vypocet a nastane pokles FPS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Test 9 bezdrátových reproduktorů

Jak ovládnout Instagram

Test levných 27" herních monitorů

Jak se zbavit nepotřebných věcí na internetu