nVidia: Kyro II na odstřel...

Diskuze čtenářů k článku

MG  |  21. 01. 2002 16:14

2 roky stara TNT uz pomalu nestiha takze kupuju Kyro II. I kdyz dneska uz jsou vykonejsi graf. karty tak z toho Kyro II vychazi porad lepe nez MX-400. A zase takovy blazen nejsem abych kupoval kartu za 10tis. Kyro II by mohla tak 3/4 roku vydrzet a co bude dal, se uvidi. Kartu s chipem Kyro II ma kamos a nemuze si ji vynachvalit.

Clovek musi vyzkouset take neco jineho nez (chronologicky) Trident, S3 a nVidii

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter  |  19. 10. 2001 23:16

Naozaj netuším v čom je GF 2 MX pokrokovejšia. Mal som na pár dní GF 2 MX 200. Teraz mám KYRO II 4500 a som s ňou rozhodne spokojnejší ako s GF.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redef255  |  30. 09. 2001 17:38

Mám Kyro dvojku a jsem s ním moc spokojen. Z mé pozice s..u na nVidii  a Kyro fandim. Můj slabý procesor chrání víc než nějáká zlá značka.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TRANZISTOR  |  06. 09. 2001 21:58

Nevíte, s čím chodí Kyro II. Podporuje KT133 a odvozeniny, KT266, popř AMD 761? Aby to nebylo něco jako TNT2. Jinak fandím Kyru a asi siho koupím (MX je méně výkonná, GTS jde spíš do velkých rozlišení nad 2***x17**, ale Kyro do obrazu, což je podle mě nejdůlezitější). Kyro II má příznivou cenu a odpovídá nečím mezi GeFoce 2 MX a GTS, občas je výkonnější než GTS? Chodilo by s digitální střižnou?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Bear  |  10. 07. 2001 21:00

Sohlasím obchodní VRAŽDA.

Myslim,že pokud  Kyro dostane příležitost se prosadit,tak bude časem šlapat Nvidii na paty!

 Už bylo načase,aby jim někdo srazil hřebínek!!!

Přejme Kyru ÚSPĚCH!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Big Bear  |  10. 07. 2001 20:53

Nvidie do pekel!-Monopol a nic jinýho,kdyby nechaly žit 3Dfx,pak by teprve mohli předvíst,co se v nich skrejvá!

Král je mrtev-3DFX,ať žije král-KYRO!

PS: Sory Nvidiáci!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
leo  |  17. 07. 2001 09:39

No to je sice dost pěkné, ale já mám v bedně v tuto chvílu 3dfx Velocity100 a už to nestačí. Chtěl byc druhů kartu líbilo by se mě KYRO ale nic proti jeho ceně NVIDIA je o dost levnější. Takže je zase asi rozhodnuté, nebio víte kde se dá sehnat KYRO asi 2000,- dez daně ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ondrowicz  |  19. 12. 2001 17:31

NVidia je levnější? Možná když se jedná o nějaký levnější varianty, když se to ale porovná s výkonem, tak jsou na tom grafiky s čipem Kyro II rozhodně líp.

P.S. Jestli do té doby bude ještě existovat, až si našetřím prachy na novou grafiku, tak koupím tu s čipem Kyro II, už jenom z principu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xm  |  12. 06. 2001 16:01

......a  prezije. som sa pokrokove riesenia taj nech zije kyro , xm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosabox  |  13. 08. 2001 16:00

Stalo se! A jsem velmi spokojen.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
HordaHladu  |  20. 05. 2001 23:51

Nemám rád monopol. Monopoláci jsou srabáci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
drv.Astor  |  13. 05. 2001 08:47

Myslím, že není třeba dělat paniku. Kyro II je kvalitní karta, lepší než GeForce2 MX 400 za skoro stejnou cenu. Chtělo by to lepší reklamu. Jen si vzpomeňme na akci 3Dfx a dnes? Nic Voodoo odpadává.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Longo213  |  11. 05. 2001 20:57

Aj ked NVIDIA vyvija natlak na vyrobcov, spominany PowerColor situaciu vyriesil skutocne salamunsky - zalozil novu spolocnost ku ktorej sa oficialne nehlasi a ktora bude robit len karty s chipmi Kyro! Nuz, ked to inac nejde ...
Cely clanok z webu http://pvr.gamestats.com

---------

PowerColor Denies Association with VGA-NO1
Posted Thursday, May 10, 8:30AM by de anvil

We reported yesterday that PowerColor will in fact be making a KYRO II board, but will be doing so from a new company called VGA-NO1. Well, PowerColor have posted this bit of news on their website:

To our valued customers:
We at C.P. Technology, again, assure our commitment with nVIDIA to be our ONLY chip set provider.
We would like to announce that C.P. Technology does not have any relationship with the company named VGA No1. This point has been verified and corrected by the media, which made this report.


I must give NVIDIA credit for having the power to force companies to dance under their 6-shooter of a glare. BUT, Reactor Critical have found out this very interesting bit of news by doing a WHOIS for the domain name of VGA-NO1:

Registrant:
C.P. Technology Co., Ltd
12F, No. 86, Hsin Tai Wu Rd. Sec. 1, Hsi-Chih, Taipei Hsien, Taiwan 221, R.O.C.
TW

Domain Name: vgano1

Contact:
Wang Poliang poliang@powercolor.com.tw
TEL: (02)2696-0088#102
FAX: (02)2696-0099

Record expires on 24-APR-02
Record created on 18-APR-01

Domain servers in listed order:
dns.is.net.tw 210.62.128.1
dns1.is.net.tw 210.62.128.2

Registrar: HINET URL: http://nweb.hinet.net



So it does look as if PowerColor is in fact part of VGA-NO1, but they have to deny it so they will NOT piss of off the boys at NVIDIA. Who here thinks NVIDIA is getting a bit too big for their own britches?

---------

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kulich  |  05. 05. 2001 18:29

Nevím co vás tak štve. Před několika lety byla nVidia ten "správňák" který bojoval proti 3dfx a spusta lidí jí za to v té době fandila. A teď je ta špatná. I když Kyro 2 je navrženo zajímavě a možná, že se i výrazněji prosadí (vždyť souboj ani vlastně pořádně neproběhl). Jenom bych rád upozornil, že historie mnohokrát dokázala, že ne vždy technicky lepší vyhraje. Je to jenom o tom jak provedete reklamní kampaň tedy o penezích.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Speedy  |  11. 05. 2001 00:35

Pána KULICHA by som rád upozornil, že to bola práve NVidia ktorá ukradla 3dfx návrh gpu, a jeho úpravou nakoniec prerazila, napriek tomu predsa nikto nikdy nemusel bojovať proti 3dfx. Na trhu bol vtedy veľký počet výrobcov a zákazník mal možnosť výberu. To čo sa deje na trhu teraz ukazuje pravú tvár NVidie, ktorá sa neštíti použiť akékoľvek prostriedky proti konkurencii, namiesto seriózneho vývoja...(btw. už to raz urobila, viď 3dfx). Ja ako majiteľ 3dfx som vždy NVidiu podozrieval s nečistých ťahov a moje tušenie sa naplnilo. Mimochodom to ,že napriek zmluvnej podpore pre terajších majiteľov kariet 3dfx žiadne nové ovládače nevychádzajú(robí sa len "tuning" pôvodných), je tiež vina NVidie. Mám taký pocit(dúfam že sa mýlim), že zatiaľ každý nový produkt NVidie sprevádzala akvizícia inej firmy(žeby nedostatok nápadov??????????????????)....

GOD BEWARE US FROM MONOPOLS!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rhon Corder  |  01. 07. 2001 23:36

Pozdravuji taky , jsem s tebou za pravdu, NVidia, nemá na to aby něco vymyslela - NIKDO SE NEMůŽE ROVNAT FIRMĚ, KTERÁ VYRÁBÍ POLOVODIČOVÉ SOUČÁSTKY, zvlášť ne , jedná-li se o STM ). NVidiu nemám, neměl jsem a nikdy mít nebudu(pokud bude záležet na mě), pravda, jsem zaujatý, ale ne proti NVidie, ale proti MONOPOLU a MONOPOLůM.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rhon Corder  |  01. 07. 2001 23:25

Milý KULICHU, je mi tě upřímně líto ale nezdá se mi tvůj názor jako něco čím by ses měl chlubit. Každý inteligentní člověk soudí podle parametrů, né obalu, ten je sice důležitý, ovšem ne tak jako to co je uvnitř. Jen tak na okraj, já když ti ukážu dobře reklamně upravený hovno, taky si ho koupíš ??? - asi ano

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrej Pastorek  |  04. 05. 2001 12:58

Proboha, pane Kwolek, co ro píšete za totální nesmysly o tom, že firma STM těžce bojuje o život - to je absolutní blábol. Snad jste chtěl napsat, že STM bude zvažovat pokračování v čipu KYRO II, ale to je něco zcela jiného. Firma, která jen za 1.kvartál roku 2001 měla tržby téměř 2 miliardy USD a zisk 340 milionu dolaru (Nvidia pak tržby 218 mil. a zisk 31 milionů) se asi těžko bude pokládat.

http://www.quicken.com/investments/seceval/?symbol=STM+NVDA&cmetric=rev&rmm=inc&rht=qtr&rmm=rev

Totální většinu tržeb STMicro tvoří flash paměti a obecné polovodiče a je třetí největší světovou čistě polovodičovou firmou podle tržní kapitalizace, za Intelem a Texas Instruments, před AMD, Infineonem, National Semiconductor a dalšími.

Ověřte si svoje bláboly, než začnete něco psát. Já jsem sice z počítačového tisku zvyklý na kdejakou hovadinu, ale co je moc, to je moc.

Pastorek

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Longo213  |  11. 05. 2001 20:31

... a potvrdzujem ze cely clanok je totalny blabol. Preboha, p. Kwolek, uvedte nejaky zdroj. Preco by malo ist "Kryo do kytek" ? Ved STM je firma, ktora stoji za uspechom Nvidie!!! Vyrabala pre nich totiz prve Riva 128!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruprecht  |  17. 05. 2001 23:03

Zas tak moc se o takove veci nestaram, cimz se stava, ze jsem obeti informaci, ktere se ke me donesou...... Tahle vase vypada byti i podlozena:)))))))))))))

Vratil jste mi optimismus a usmev. Dik

Rup

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rhon Corder  |  01. 07. 2001 23:28

Pane Pastorku, velice Vám děkuji, že jste mi vrátil "mé světlo" - ne, nejsem v žádné sektě . Pane Kwolek, ste to ale kus debila, co ???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nitemare  |  03. 05. 2001 19:33

Nechápu jak může nekdo tvrdit, že se Kyro II potápí, kdyz ještě ani nestačil vyplout?

Karta za $130 (nebo tak nějak), která v některých hrách překoná i GeForce 2 Ultra, určitě nějaký úspěch mít bude.

Někde jsem viděl roadmap STmicro. Další čip na bázi Kyra už bude obsahovat T&L. Jestli vyjde, budu první kdo si ho koupí. (ted mam GeForce 2 Ultra)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majla  |  03. 05. 2001 13:34

Mozna je to smutne, ale firmy vznikaji a zanikaji a takovy je zivot. Bohuzel vetsinu kupujicich ani nezajima, co je pokrokove, co ma nejaky "tilling" atd. Mam 3dfx a dobre vim, jak firma stale vice ztracela konkurenceschopnost. Myslim, ze hledani nejakych paralel s AMD nebo s Microsoftem je ztrata casu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  04. 05. 2001 08:13

Podstatne pro hodnoceni pokrokovosti pro me jsou funkce co karta podporuje (jak je dosazeno vykonu mi muze byt srdecne jedno). Myslim ze kazdy musi uznat ze i takova GF2 MX je pokrokovejsi... (i kdyz treba ne rychlejsi). No a GF3, to se neni o cem bavit, to je opravdu POKROK... je fakt ze za patricnou cenu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
TMT  |  09. 05. 2001 11:25

a viděls porávnání grafiky? T@L vůbec nechibý a ani vyblité nvidiácké barvy, ale jinak nic vezlím

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rosabox  |  13. 08. 2001 15:54

Pokrokovější? Vždyť krom T&L nemá nic!!! pokrokovějšího, např.enviroment bumpmapping ....  GF2 MX je podle mě oškubanej nataktovanej odvar z původní GF256 a na tý dneska už není nic pokrokovýho, zrovna tak, jako na MXku.

P.S. Ale že ten NVidiáckej marketing funguje že? Za ten si zaslouží jedničku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Homola  |  03. 05. 2001 08:42

Ikdyž jsem skalní příznivec NVIDIE toto se mi nikdy nelíbilo. Těžký podraz na 3dfx mi připoměl praktiky Micro$oftu. Kryo II mne hodně zajímala z hlediska konkurence. Matrox, S3a SIS jsou výkonově mimo mísu a ATI nemám rád - neustálé problémy s ovladači což znamená monopol Nvidie. Pokud by firmu STM převzala firma ATI nepředpokládám ryché využití této technologie. Zajímalo by mne zda by neměla zájem firma 3Dlabs /Premedia, Oxigen/. Dodat do Krya T&L funkce pak by se Gforce 3 otřásala v základech.  Nvidia se však stále snaží vylepšovat produkty, ale i tak je možné že provede marketingovou chybu typu Intel-Rambus. Vše ukáže jen čas. Monopoly jsou na ........ /viz Telecom apod.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Malta  |  03. 05. 2001 13:42

Firma ATI asi nekoupi vyrobce triaku, diod, OZ, pameti, mikroradicu, inteligentnich snimacu otisku prstu a jinych polovodivych soucastek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milan  |  08. 05. 2001 14:22

Nvidia má z kyra 2 strach, jo a teď sem četl že kyro 2 bude i creativ nakonec vyrábět.

Mimochodem ovladače kyro sou supr, s novým PC si kyro asi koupím, pokud je budou vyrábět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rhon Corder  |  01. 07. 2001 23:18

Milane, jo, to je můj názor, přesně )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
rado  |  02. 05. 2001 22:57

Mam geforce 2 MX a nevymenil by som ju za ziadne kyro, ale to co robi nvidia je hnusne svinstvo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ales zelinka  |  02. 05. 2001 20:39

kyru jsem fandil (fandim) tak jako nvidii v dobe, kdy jsem si kupoval rivu tnt. ale dnes? konkurenci ve velkem skupuje nebo aspon siri kontraversni clanky o jejich vyrobcich... myslim, ze mame zadelano na pekny monopol.

na druhe strane jsou grafiky od nvidie fakt qalitni. a jedine pouzitelne v linuchu (akcelerace)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libb  |  02. 05. 2001 22:52

a co ATi a hlavne  Matrox?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Haris  |  02. 05. 2001 20:35

Opravdu to vypadá jako AMD vs INTEL, jenze je tu velkej rozdil. AMD bylo již v roce 99 sice druhpradym, ale respektovanym vyrobcem CPU a navc melo a ma za zady VIA a spoustu mensich Taiwanskych vyrobcu desek. Mimochodme kdo ty desky delat nezacal tak si asi za par mesicu rval vlasy....nakonec zmeknul i ABIT (...ten prohlasoval veci jako ze-AMD je na nic a nikdo si to nekoupi a pod.)  Kdyby ATi pohltilo vyrobce Kyra nebylo by to na skodu...soucasne ATI bych si koupil jedine kdyby mi neslo vubec o hry. Co se tice HRUBEHO/BRUTALNIHO vykonu ve hrach ma Nvidia porad navrch.

Pohrbivani pokrokovych technologii uz spomalilo vyvoj osobnich pocitacu mozna o dobrych 10 let....

Konkurenci zdar, jen se podivejte na ceny CPU...

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ajbi  |  02. 05. 2001 17:23

to je vážně smutný, docela jsem se těšil, že bude rušno. Ale hlavně se mi podle recenzí jevila tahle technologie jako pokroková. Jak chce nVidia zvyšovat výkon, to vážně nevím, jedině opravdu tak, že odkoupí patenty na Kyro II.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  03. 05. 2001 07:29

Obchodni praktiky NVidie jsou vubec takove poctive. Ma totiz zajimavy zpusob boje proti konkurenci. Kdyz uz se na ne nechyta se svoji invenci tak bud zacne vyhrozovat jako v pripade Kyra nebo ukradne patenty, vydela na nich prachy a kdyz uz to vypada ze prohraje soudni spor tak radsi celeho konkurenta koupi a zrusi (3dfx)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  03. 05. 2001 07:31

Obchodni praktiky NVidie jsou vubec takove poctive. Ma totiz zajimavy zpusob boje proti konkurenci. Kdyz uz se na ne nechyta se svoji invenci tak bud zacne vyhrozovat jako v pripade Kyra nebo ukradne patenty, vydela na nich prachy a kdyz uz to vypada ze prohraje soudni spor tak radsi celeho konkurenta koupi a zrusi (3dfx)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
katzz  |  02. 05. 2001 14:21

Štve mě že má NVIDIA největší postavení na trhu, a to že pořád vyhrožuje ostatním firmám, že když budou vyrábět grafické karty na základě KYRO II, tak jim přestanou prodávat svoje čipy. Nejlepší by bylo, kdyby reklamní kampaň (myšleno různé preview a testy) na KYRO II začali až kdyby měli par set tisíc kusů vyrobených, to by pak NVIDIA nemohla nic udělat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Harry  |  02. 05. 2001 14:53


Jo, jo, je to skoda, ze Kyro jde do kyticek...


Holt v teto branzi se bud drapete strme nahoru nebo klesate supem dolu, zadny ustaleny klidovy stav neexistuje. nVidia za par mesicu shrabne zbytky (patenty) z nove mrsiny a bude to hotovy. At radsi kyromani na nic necekaji a vrhnou se se svym know-how radostne do naruce ATI...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ruprecht  |  17. 05. 2001 22:50

Souhlas,
taky me to napadlo pri cteni tehle informace, ale vic, nez to, ze prijdeme o Kyro (coz tedy vzhledem k tomu, ze to byl prozatim opravdu pouze zacatek, mel velmi prijemne vysledky!), ale daleko vic me sere, ze svym krokem nvidia jaksi zabrzdi vyvoj o ktery se stara prave konkurence. Ona TREBA a MOZNA CASEM nejake chytre veci z Kyro pouzije, ale kdo vi, kdy to bude a jak to bude vypadat. Kazdopadne MI OBECENSTVO SVETA MAME RADI BOJ A PROTO SE VZDY NAJDE DOST LIDI, KTERI BUDOU HLEDAT TO DOBRE PRAVE V NEMONOPOLNIM RESENI!!! :))))))) Mam pocit, ze takhle nejak obdobne to bylo i s AMD, ne? Pral bych moc, aby STM jakymkoliv zpusobem docilila podobne nezavislosti na nvidii jako ATI!!! Uplne idealni by  bylo, aby trosku vypomohla nejaka firma se zdrave dravym manazerem:)))

Ale to uz si vymyslim moc. Budu radsi koncit.

P.S.: JA JSEM VZDY PROTI MONOPOLU, POKUD JE SANCE NA KONKURENCI A KONKURENCE MA NECHYBUJICI RESENI, PROTO DOUFAM, ZE KYRO PREZIJE! Ale urcite to asi bude chtit spojence.........

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rhon Corder  |  01. 07. 2001 23:14

RUPRECHT a ti předešlí mají pravdu, STM mají mojí podporu, naneštěstí jim asi na nic nebude, ale nesnáším monopol a z toho vycházející jednání. Teď jsem si chtěl koupit novou graf. kartu, mám už trochu starší ATInu a teď jsem chtěl RADEONa, ale velice mi do oka padl jeden článek, už nevím kde(na I-NETu) a ten mě přesvědčil o koupi graf. karty právě na bázi tohoto čipu, čili 3D Prophet 4500 64MB, tedy čip KYROII - myslím, že to s tou podporou by jistě bylo velice zajímavé, ovšem nevěřím, že by se KYROII tak rychle potopil - není možný, myslím, že vyčkávají, přece jenom když se spojí takovéto 2 firmy co ten čip vynalezly, tak jistě se jen tak nevzdají. Mám dojem, jakmile se objevili údajní zájemci, tak se STM snaží vyrobit čip podle jejich požadavků, aby mohli spustit výrobu, NVidia to má spočítaný a ví, že je to čip, který zatím nemá v takovém rozsahu obdoby, snaží se proto svým MONOPOLem jej "vysušit" a zastrašuje odběratele - FAKT by mě zajímal okamžik, kdy se na NVidiu většina vykašle . Mimochodem velice se bavím, jestliže někdo v článku uvede, že "má nedokonalé ovladače", zdá se mi potom, že ten člověk už je zaujatý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor