Rakija
25. 2. 2019 • 23:06

Je s podivem, že se NVidia drží naprosto chybné strategie segmentovat hardware schopnostmi 🙁 Už na konci 90. let udělali obdobnou chybu s podporou resp. nepodporou hardwarových shaderů ve svých grafikách, dnes podporou raytracingu. Pokud tuto technologii bude umět málo prodaných karet, tvůrci nebudou mít motivaci tuto technologii implementovat do svých her, což zas bude odrazovat od koupě RTX grafik zákazníky... V tomto ohledu je daleko rozumnější Apple, který cenově segmentuje kvantitou (větší disk, větší paměť, více taktovaný procesor), ale schopnosti zůstávají přes všechny segmenty stejné.Proto nesdílím nadšení autorů článku z toho, že tato žebráček-grafika má představovat nejprodávanější mainstream!

Mysel_1
25. 2. 2019 • 14:27

Diky! Po delsi dobe tu mame smysluplny clanek o grafikach.

orgasmic
25. 2. 2019 • 11:21

A já se těšil, že to bude Belky článek...takové srandy zase mohlo být a vy nám tu prezentujete o nVidii objektivně...na to nejsme zvyklí 😀

Určitě si přečtěte

Články odjinud