Jednoduše proto, že si stačí na nějaký čas pronajmout nebo zaplatit používání clusteru, ve kterém není taková (ne zrovna levná) GPGPU karta ani jedna, ani čtyři, ale jsou jich tam desítky, v extrémním případě stovky. Když hoří termíny, je něco podobného k nezaplacení.
Třeba na prezentacích, které měla Nvidia při uvedení Fermi na GPGPUTech (http://www.youtube.com/watch... - rendering cca ve 3:30) prý scénu renderovalo deset grafik (starší generace, nejspíš s jádrem GT200).
Pro pár uživatelů (stěží jich budou i ve větším podniku stovky) se nemusí vyplatit pořizovat dostatečně výkonnou renderovací farmu, o kterou by se jinak na clusteru mohli podělit s ostatními. Jen málokdo něco takového asi dokáže naplno využívat čtyřiadvacet hodin denně.
Co se týká toho je to psané tak, že to vypadá, jako by žádný fyziku simulující renderer nebyl – Nvidia, resp. mental images to pochopitelně prezentují tak, aby zbytečně nedělali reklamu konkurenci, a to, aby mohli říci "první" rafinovaně řeší oním dodatkem "pro GPU", který se většinou poblíž toho "fyzikálního renderingu" vyskytuje, aby se jim nedalo nic vytýkat.
Co se přiblížení k realitě týče, když půjdeme do extrémů, ani v reálu není možné dosáhnout dvakrát stejného výsledku. Co je potom reálný výstup? :)
Prezentující možná chtěl vypíchnout, že spíš než renderer jim už teď dělají vrásky především materiály, kvůli kterým výsledek nevypadá "dokonalý".