NR-7700A alias Mc NEC

Diskuze čtenářů k článku

Stanislav Krátky  |  03. 02. 2004 10:47

Koupil jsem si vypalovačku Benq 52-24-52,cd kopíruje bez problémů,vypalování hudby z disku jde taky dobře,ale dost často mi zkazí cd když pálím data z disku tak celou dobu vypaluje v poho,ale když má uzavřít cd tak skoro každy třetí cd zkazí čím to je,je to nějakým nastavením?Mám xp.POZN:nekupuju žádný laciný cd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vlado  |  17. 10. 2001 21:19

nemáte někdo drajvry pro tuhle palírnu na stránkách neku nejsou a bez nich mě nechce pálit žádnej program a cdromka za čtyři hadry je trochu drahá ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Darker  |  15. 08. 2001 22:53

Může mi někdo sdělit své  praktické zkušenosti s touto mechanikou ač není příliš stará. Vyplatí se tato investice? Prodává se i s nějakým software?Popř. mi poraďte s koupí jiné mechaniky do 4500Kč vč. DPH Díky moc. Darker 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel K.  |  27. 10. 2001 10:27

Ahojte fsici, je to den, co jsemsi ji objednal u Czechcomputeru za 3758, pali v pohode, ale nelibi se mi na ni některe veci - Otvira se hlucne, jsou to kecy o tom, ze dioda je dvoubarevna, mne sviti pouze jednim svetlem a to priserne skaredou oranzovou barvou, navic v kosticce (viz obr). Velikou nevyhodou je to, co tu bylo naznaceno, ze u velkeho mnozstvi CDcek ( a to hlavne tech levnejsich) proste mechanika nepusti rychlejsi paleni paleni jak 8x, a 8x rychlosti mechaniky se daji koupit jeste levneji. A to uz je poznat, kdyz palis nejakejch 10 CDcek - je to o 90-60=pul hodiny rychlejsi - u mne to znamena spat o pul hodin dele a to se pocita :o). Drive nez jsem koupil NECe jsem se rozhodoval jeste mezi Lite-ON 16x10x40, je sice o necelych pet stovek drazsi, ale kamos si ji koupil a nemuze si ji vynachvalit, nedela takove cavyky pri vypalovani, proste pali nevyssi rychlosti na cokoli. Nevim ale, jak je to s poruchvosti - on ma ji pul roku - zatim poho. Ja osobne bych si ted uz vybral ten Lite-ON. Na alzasoft.cz ji maji myslm jeste levnejsi. Take tam maji za babku Sony 8x 4x 32 v praci ji mame skoro 2 roky pali se na ni o stošest a zatim v pohode. Ale co vim, tak CDRomky od sony jsou opravdu velke šity! Takže - výběr je na tobě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel  |  14. 08. 2001 15:23

Ted ji prodavaj u CzechComputeru za necelych 4300 z dani, coz je uzasna cena, nemyslite?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pafl  |  09. 08. 2001 21:21

 





Vyplatí se koupit CDRW NR-7700 NEC JustLink? Která mechanika je lepší TEAC 8x8x32 nebo NEC? Díky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phreaker  |  03. 08. 2001 09:37

NEC ZE JE AMATER PRO VYPALOVACKY? No to si delate prdel. Ja mel NEC 1x vypoalovacku uz asi pred peti lety.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Hrncir  |  31. 05. 2001 07:41

Mechanika chodí fakticky bez problémů, jen z ní nemůžu vymačkat maximum. Někdy detekuje 10*zápisCDR ale to je tak 1 z 20 CD. 12*CDR nedetekuje v ničem!! Mám AMD450MHz 64MSDRAM a myslím podle zatížení disku i procesoru, to jede všechno v pohodě.S i bez DMA! Mám WinOnCD 3.7 a musel jsem stáhnout ovladač na vypalovačku z CeQuadratu. Nic však nedonutilo mechaniku detekovat a zapisovat rychleji!!! Poradí mi někdo čím to odstranit??         Dík čtenář:   Pavel

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Davesman  |  11. 07. 2001 07:32

No to je docela divný. NECa mam asi stejnýho (firmware 1.01) a povoluje 12X zápis úplně s klidem. Až na jednu vyjímku - Multidisc (a všechny ostatní CD-R made by Eximpo - Bell, Eurodata, atd.). Tam povolí jen 8X. Nevim proč, Plextor je pálí klidně i 16X, ale myslim, že je to v podstatě jedno. Holt musíme kupovat nějaký jiný CD-R. Mam vyzkoušený Verbatimy, Samsungy, Kodaky, TDK, OEM, Inteso, Imation, Sony. Pálim pod Nerem 5.0.4.4 a nebo pod WinOnCD 3.8 - a ted driver z Roxia (CeQuadratu) jsem musel stáhnout taky!
Ale aby to nebylo úplně OK, tak mam taky jeden docela závažnější problém. Nejde mi DMA. A tim pádem je mi celý 12X na nic, protože bez DMA to CPU prostě nestíhá! Nevim, jaks to dokázal, zapnout to! Mam K6-2-400MHz, 384 MB SDRAM a MB FIC VA-503+ (chipset VIA MVP3). Co máš ty za desku a jaký drivery pro IDE používáš?
Dík.
P.S.: Doufám, že jsem Ti aspoň trochu třeba pomoh.......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Marek  |  17. 07. 2001 21:03

Mám stejný problém s Multidisky, také pálí jen 8x, ale na to moje pčíležitostní pálení to stačí. a DMA jede v pohodě (Duron 750, 384MB, QDI)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hynek Daemon  |  18. 12. 2001 11:14

Mám 2 měsíce NEC 7700A na Celeronu 400MHz a chipsetu Intel BX a DMA je zapnuto a funguje. Ale mám firmware 1.05 ( tím to asi je ). Vypaluje Verbatim i Imation 12x. Jsem maximálně spokojenej, jen mi chybí overburning a podpora 90min CD. Mám ji na sekundáru na mastera s Toshibou jako slavem a ta dělá taky DMA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Rain  |  20. 12. 2001 08:23

Jo, fw 1.05 uz mam taky - zpozoroval jsem ze se oproti 1.01 hlasi jako UDMA1 a ne jako UDMA2. Jinak mi ale DMA nejde stejne. Ale nejde mi ani u myho ASUSe (CD-ROM) - mam podezreni, ze to je spis chipsetem - VIA s tim mela vzdycky problemy.

Jinak overburn mi facha jedine v BlindWritu, jinak taky nikde.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hynek Daemon  |  20. 12. 2001 08:53

Pro VIA chipsety to chce určitě nejnovější 4in1 patch od VIA ( aspoň do Win2000 na 100% ). Já mám W98 a tam je to v pohodě. V práci mám palírnu HP 9100c, jde jen na PIO4, ale DMA funguje ve W2000 i v W98. Ale ve W2000 jsem to rozchodil až po instalaci nejnovějších 4in1 ( VIA chipset   ).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Rain  |  20. 12. 2001 09:08

Jo, ten mam - tahal jsem novej asi pred tydnem. Ale v W98 zadny uspech. Ale je pravda, ze uz je mam (bez re-instalu) asi 3 roky, takze funkcnosti zrovna nevynikaj. Ale po Vanocich se chystam na XP, tak tam to snad bude v pohode.

O W2000 vim, tam bylo vse v pohode, ale mel jsem je uz kdyz byla prvni beta a tam mi nefachal AGP port, coz byl celkem problem, ale jinak ted uz jsou v pohode. Alespon na praci.

Ale ja si pockam na XP - o Vanocich bude cas (snad), takze budu moct dovolit prosedet par noci u PC a instalovat vsechen ten nezbytnej soft.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mara  |  10. 11. 2001 14:14

Me napise ze pali 12x ale ve skutecnosti pali 4x a nejsem schopen ji prinutit palit rychleji Win XP

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor