Nový Winamp 5.13 opravuje kritickou bezpečnostní chybu

Diskuze čtenářů k článku

Kilák  |  03. 03. 2006 09:05

Kde se dá stáhnout čeština pro Winamp 5.13 Lite ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:JONAS:  |  10. 02. 2006 15:54

Pochybuju, ze jste dotedka nenasli cestinu, a kdyby ste ji nenasli tak tu ji mate http://cestiny.idnes.cz/pw/winamptrcz.html 
PS: Mi je 12, a Aj je zaklad

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
krko69  |  31. 01. 2006 18:54

Zatial tu je pre vas aspon slovencina

http://www.zive.sk/files/soubory/WinAmp513_SK.zip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  31. 01. 2006 17:46

davat linky i na normalni verzi?

Podotykam, ze pod kazdym winamp update budu otravovat, dokud autor
a) nerekne ze nebude (asi je to moc prace)
b) to nezacne linkovat


Dovoluji si tvrdit, ze http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp513_full.exe je link, kterej zajima drtivou vetsinu lidi. Mne urcite.
A stejne je to furt stejny - staci napsat sablonu a zamenit cisla verzi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sawman  |  31. 01. 2006 15:24

omg, na co češtinu? stejně tam zmacknete jen play vy lámy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
martin  |  31. 01. 2006 16:51

jj, lamy jak das, 2-3 tlacitka aj to treba prelozit. Pre nich by bolo najlepsie lokalizovat to do ich narecia :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  31. 01. 2006 17:07

tak treba na to tlacitko kde je "winamp". Objevi se mi na kazde druhe zalozce ... mackam ho furt do kola a nic. A pritom ve slovniku to slovo VUBEC NENI! No jak si mam pak poradit? Treba bych chtel winampnout danou pisnicku ale ono to nic nedela!




ROFL ROFL ROFL

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vraana  |  31. 01. 2006 17:34

Možná vás to, borci, překvapí, ale počítač používají i lidé, kteří neumějí anglicky. Nebo je prostě nebaví přemešlet, co znamená shuffle, fadeout, nebo sort by filename. To, že my jsme byli donuceni se kvůli počítačům naučit anglicky, neznamená, že to tak musí dělat každý. Kolik z vás se dívá na filmy v angličtině? A taky bych tady mohl mít trapné poznámky, jako "lamy, musíte mít přeložený i hallo a come in"...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  31. 01. 2006 17:55

>Kolik z vás se dívá na filmy v angličtině?

treba ja. Samozrejme kdyz mam na vyber, sahnu po dabingu (pokud to teda neni ve stylu dvou lidi, kteri stridave mluvi obe pohlavi a obcas i nakyho psa). Novy filmy chci videt kdyz jsou novy, ne v duchodu.

>počítač používají i lidé, kteří neumějí anglicky

to pochopim u slozityho sw, jakym je treba notepad (lol).
Ale absolutne to nechapu u winampu, kterej ma NAPROSTO stejny ovladani, jako magnetak. Nebo si magnetak taky popisujes nalepkama
"tohle zmackni kdyz chces pustit"
"tohle previji dopredu"
"tohle pozastavi pasku ale nevypne magnetak"
?

Podotykam, ze mluvim o puvodnim starym skinu, kterej je UPLNE stejnej jako magnetak.
Kdyz chce nekdo loadovat x procent cpu jenom aby mu to v pozadi prehravalo pisnicky - to k jeho hodnoceni ani nepotrebuju vedet, jestli umi anglicky.
novej skin = velmi dobrej comp a (nebo) velmi lama

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  31. 01. 2006 20:14

Timmy: Je vidět, že jsi se nikdy nedíval do nastavení Winampu a proto ho ani neumíš správně používat. V programu nejsou jen tlačítka na přehrávání skladeb, ale i spoustu nastavení. Zkus se tam někdy podívat a pak dej vědět, když jsi zjistil, že ti ta tvoje "školní" angličtina vůbec nestačila.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  01. 02. 2006 01:27

Trashmane: je videt tvuj smysl pro humor a ironii.

1) Pro zakladni ovladani staci to co user vidi na prvni pohled = kazetak.

2) ja myslel, ze programy jsou super prave proto, ze se nemusim nikoho ptat a muzu si je pouzivat jak mi vyhovuje.
Pardon, samozrejme implikuji, ze mi na to neprijde velky Megashit, protoze kdyby zjistil, ze mu porusuji licenci nespravnym pouzivanim, urcite by mi naplacal.
P.S. kdyby poslali svou tiskovou mluvci, ani bych se nebranil

3) winamp (jako kazdej program) jsem dukladne prosatral pri prvnim seznameni. A nenasel jsem tam nic, co by bylo valueable si pamatovat. Jediny co pouzivam mimo kazetaku je "repeat" a "shuffle" (trvale zapnuto). Oboji jsou tlacitka hned vedle kazetaku a jsem ochoten uznat, ze na pouziti "shuffle" je potreba jiste vysvetleni.
A zde se lama zepta googlu.
A zde bfu zacne vyzadovat cestinu (ktera mu v tomhle stejne objasni kulovy)

4) winamp (pro normalniho uzivatele) nenabizi nic, na co je treba anglictina. Alespon ja chci co nejmene narocny program ktery mi bude nahodne v pozadi prehravat pisnicky. Pokud mozno zcela nahodne a pokud mozno, abych si obcas mohl pustit pisnicku na prani (pravda, dalsi fce - zmacku "j" - ovsem nevim jak by v tomhle nekomu pomohl preklad - proste vim ze mam zmackout j).
A pokud chce nekdo grabovat a vyuzivat dalsi featury, tak to hadam nebude delat od oka podle ceskyho prekladu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  31. 01. 2006 17:58

Nechci nikoho urazet, ale AJ je v PC uplne bozi, mam stredni skolu (ted je mi 27) a diky anglickym programum v PC jsem nic z AJ nezapomnel a spoustu veci se naucil. Proste opakovani matka moudrosti. Na trhu prace se rozhodne lepe usadi clovek, ktery alespon castecne umi anglicky. Je to namaha si nektere vyrazy prekladat, ale je to investice do budoucnosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  01. 02. 2006 01:35

jj, english je zaklad. Nechapu jak nekdo muze chtit pracovat s pocitacem a nechtit se ucit anglicky.

Kdyz si clovek veme co zdroju se cpe do prekladu - takovy obrovsky mrhani pracovni silou ... pritom by stacilo, aby lidi nebyli liny.
Navic anglictina bude dominovat tomuhle stoleti, tak v co ti neandrtalci doufaj? Ze se dozijou cinanizace?

To aby se zacli ucit cinsky

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ea ae maestro  |  02. 02. 2006 08:44

za chvíli tady píč.. bude každej mluvit anglicky i v německu se vyserou na němčinu a začnou s AJ prostě všude za chvili i ufoni se začnou učit anglicky - ktery dítě se narodí v tyhle době tak už budou rodiče přemejšlet co pro něj bude lepší - a samo sebou ze to bude aj a bude to vsude po celym svete vy somalci

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Starý bručoun  |  31. 01. 2006 05:45

Prosím mladší a tolerantní generaci o radu.Má tato "záplata " také češtinu?A je možné ji nakopírovat na 5.12 ku
bez odistelování 5.12..Prosím o radu-nikoliv o invektivy.Díky předem.Jindra.
                    & nbsp;         &n bsp;         &nb sp;         &nbs p;           ;                     & nbsp;         &n bsp;  

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Libor  |  31. 01. 2006 07:00

Není to záplata, ale nová verze programu ... no a jestli máš češtinu do 5.12, zkus jí použít i na verzi 5.13 a uvidíš - podle mě by to neměl být problém, zvlášť když opravili jen onu bezpečnostní chybu a všechno ostatní zůstalo beze změn. Ohledně instalace - nainstaluj novou verzi do nového adresáře a když se osvědčí, starou odinstaluj

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kofola  |  31. 01. 2006 07:58

Bez problemov som preplacol 5.12 na 5.13 bez odinstalovania. Pouzivam vsak anglicku verziu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  31. 01. 2006 20:17

To bych rád viděl, jak jsi použil moji češtinu Winamp 5.12.275 na Winamp 5.13.387. Moje češtiny jsou dělané jako Patche a v této verzi Winampu se liší nejenom hlavní EXE, ale i 22 pluginů. Po použití této češtiny by ti vše zůstalo v angličtině, tak zde nešiř bludy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freex  |  31. 01. 2006 01:06

... a nemel by nekdo odkaz na verzi bez "100 free mp3s from eMusic" ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  31. 01. 2006 01:26

Verzia Lite je bez tej ikony ale nema podporu Modern skinov.
Stiahni Full a pri instalacii staci dat CUSTOM a odskrtnut volbu 100 free mp3s from eMusic.
Okrem toho je to len ikonka na ploche.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xsoft, xsoft  |  31. 01. 2006 02:24

"může útočník velmi jednoduše ovládnout uživatelův systém".. chjo, jasne. Tak delejte - cekam - ovladnete muj pocitac. Pochybuju ze to dokaze aspon jeden clovek co tuhle diskuzi cte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  31. 01. 2006 02:42

Nikto nehovori ze je to super kriticka bezpecnostna chyba.
Bezpecnostna chyba to ale je - a preto by sa o nej malo vediet a mala by sa opravit.
Je potesitelne, ze bola opravena tak rychlo.
Sice Aol/Nullsoft nema tolko verzi ako Ms Windowsov takze sa ta rychlost aj da cakat.

Ja osobne som si snad nikdy nepustal priamo playlisty z nejakych
web stranok a z tohoto dovodu ani nebudem nejako rychlo upgradovat.
Ked ale v buducnosti stiahnem novu verziu (mozno aj 5.2 ak bude nieco zaujimave)
budem rad ked tam bude tato chyba opravena.

Len by som chcel vediet preco si zo stanky nemozem stahnut iba MP3 dekoder - len cely Winamp.
Podla mojich vedomosti bola chyba tam. Alebo nie?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Czech smejd  |  31. 01. 2006 21:09

Mimochodem už vyšla beta verze Winampu 5.2 - http://fs2.filehippo.com/3867/f7ce1109baac470eb0dd2c2f33a6ff65/winamp52_0365_beta_full.exe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Milos  |  31. 01. 2006 03:09

rozumím, ale ona je tady trochu ta jednoduchost relativní, myslím, že ty frajeři ze Secunia nebo kdo to vlastně odhaluje, si to myslí. A pak, bezpečnost se řeší na nějaky a taky na jiný úrovni. Záleží, jak se na to člověk dívá.
Mě by docela zajímalo, jak se na takový chyby přihází, jestli o tom někdo něco ví, tak šup sem s tím :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
outsider  |  31. 01. 2006 12:30

vetsinou na ne prichazi mala skupina bezpecnostnich guru, kteri se snazi najit v programum chybu...delaji to ciste ze zajimavosti a ne aby skodili

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trtkal, Trtkal  |  04. 02. 2006 21:55

a temto gurum se rika hackeri v pravem slova smyslu ne to dnesni zkomelone slovo co si ututlali media pro oznaceni crackeru a podobnych haveti. - to jen pro dodatek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
omg  |  31. 01. 2006 08:35

V instalaci rpogramu se dá tato položka odškrknout...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  31. 01. 2006 17:02

coz ovsem nic nevyresi. Pouze to pak neumisti ikonku na hlavni plochu (ktera jde beztak smazat pouhym delete).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PP  |  01. 02. 2006 01:28

Prave ze to resi vse. Je to iba ikona.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Timmy  |  31. 01. 2006 16:58

http://download.nullsoft.com/winamp/client/winamp513_full.exe

Autora uz jsem nekolikrat zadal, jestli by nemohl davat primy linky na full verzi (staci odmaznout vsechno za "full").
Vzdycky se tu podobnej dotaz objevi a vzdycky bych to minimalne ja ocenil.

Evidentne nemohl.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor