ctverec F1
17. 7. 2018 • 18:15

Supr technologie. Až do prvního smrťáku. Pak soudruzi začnou přemýšlet, kde udělali chybu. Tudy ne, tudy cesta nepovede...

peter.mlich
peter.mlich
17. 7. 2018 • 11:10

Jjj, klasicky propagacni clanek.
Problem se da resit nekolika cestami. Rozdil je v tom, kdyz to nekdo dela dobre, jako google a kdyz to nekdo dela levne a nepromyslene, nespolehlive. Pak srazi chodce jako igelitove pytliky.

AndyF2
16. 7. 2018 • 13:14

Skusim trochu vestit buducnost. Povedzme ze casom budu mat vsetky auta autopilot. Povinne a nevypnutelne. Kto si bude kupovat taketo automaticke auta ked to nebude moct vlastnorucne soferovat ?
Len taxikarske firmy o 1 riaditelovi + robotoch.

pegr
16. 7. 2018 • 9:45

stejně mám pocit ,že se řeší nakonec ta nejjednoduší věc jako dostat vozidlo z bodu A do B.Nějak v pozadí je stále například infrastruktura protože oni komunikovat mezi sebou budou muset(u nás by to asi operátoři nerozchodili ),zabezpečení,rušení se navzájem nebo jinými zdroji a finannční stránka hardweru a ochoty ,financích dostatečného množstvé lidí si to koupit atd.

Zbyněk Říha
15. 7. 2018 • 22:56

ty systémy ostatních jsou tak složité a trvá to dlouho protože počítaj i s pravidly silničního provozu a provozem. Ale to by redaktorovi mělo dojít, jinak nemá v redakci co dělat.
Zdá se mi to nebo "novináři" hloupnou?

Yarda
Yarda
15. 7. 2018 • 12:16

Zatím jsem si nevšimnul, že by se někde řešilo, o kolik se těmihle vychytávkami auta zdraží. Víte to někdo?

lazywriter
15. 7. 2018 • 9:47

Fajn, takže se to za 20 minut naučilo nevrážet do věcí. Tedy něco, co zvládne třeba mravenec. Mám to, necháme mravence řídit auta!

Radek Holeček
15. 7. 2018 • 7:54

Mě by zajímalo, jak si tahle autonomní auta a je jedno, jakým způsobem naučená, poradí v českém prostředí, až potkají zapomenutou třicítku a mnoho kilometrů budou blokovat dopravu, až na úzké silnici potkají autobus či kamion a budou se mu vyhýbat příkopem nebo budou muset couvnout do nejbližšího rozšíření. Jak si poradí s žlutými pruhy na dálničních opravách a s jízdními pruhy šířky 2,5 metru, jak si poradí se značením na některých křižovatkách, když bez porušení předpisů nelze jet nikam či jak si poradí se zablokováním od jiných řidičů.
Obecně si myslím, že dokud se umělá inteligence nenaučí porušovat předpisy, nemá šanci někam dojet.

SukMikeHok
15. 7. 2018 • 3:18

Jedna vec je ísť po rovine, ktoré je krásne vyhraničená trávou a druhá sledovať okoloidúce vozidlá, cyklistov, značky, správne vyhodnotiť situáciu, zaradiť sa, držať odstup, bezpečne zabrzdiť...

Určitě si přečtěte

Články odjinud