LEKSIKSON
1. 2. 2022 • 15:37

Navrhuji pro cílené reklamy skenovat myšlenky a za zlé myšlenky snižovat sociální kredit 😝 Vlastně pokusy o něco takového budou až v roce 2030 ...

dpcstb
1. 2. 2022 • 9:38

mne osobne by vyhovovala moznost si navolit dopredu okruhy produktov o ktore sa zaujimam ci ma budu potencialne zaujimat v dohladnej buducnosti. pretoze dnes som spamovany naozaj absolutnymi nezmyslami. ak nejaku reklamu vidim 5x denne mesiace, tak si mozu byt 100% isti, ze od nich nekupim, ani keby to potreboval

KosKarel
1. 2. 2022 • 9:04

Ve výsledku to bude fungovat jen pro (naivní) uživatele Chrome, protože ostatní to budou bojkotovat.
Osobně jsem z těch co po zavření prohlížeče automaticky mažou cookies a historii a určitě nechci aby na mne cílilo těch pár reklam, které obejdou blokátor.

Názor byl 1× upraven, naposled 1. 2. 2022 09:05

Jiří Mrázek
1. 2. 2022 • 8:52

Co je to slovo " "? Na mém zařízení se " " nezobrazují 😂

Anonymizovaný
1. 2. 2022 • 7:48

Počkat... Ono jsou na internetu reklamy?!

Democratic
Democratic
1. 2. 2022 • 0:34

Stačí editor nebo konfigurátor hlavičky HTML requestu .... nějaké napady?Sušenky a historii lze řešit již dnes ...

Vladimír Živný
1. 2. 2022 • 0:09

V první řadě by měl mít uživatel možnost a priori odmítnout jakékoliv profilování a cílení s tím, že preferuje raději necílenou reklamu (a nešmírování).
Proti tomu samozřejmě budou vždy do poslední kapky krve bojovat všechny firmy, které vydělávají miliardy na cílení a profilování. V čele s Googlem, Facebookem, atd.

Petr Vobo
31. 1. 2022 • 20:36

Nemám na to názor. Reklamy vídám díkybohu jen málokdy, takže je mi to vlastně jedno.

Určitě si přečtěte

Články odjinud