Nový pokus o svržení cookies. Cílení reklam vzejde z historie prohlížení, navrhuje Google

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 16

Názory k článku

01. 02. 2022 15:37

Navrhuji pro cílené reklamy skenovat myšlenky a za zlé myšlenky snižovat sociální kredit Vlastně pokusy o něco takového budou až v roce 2030 ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 02. 2022 09:38

mne osobne by vyhovovala moznost si navolit dopredu okruhy produktov o ktore sa zaujimam ci ma budu potencialne zaujimat v dohladnej buducnosti. pretoze dnes som spamovany naozaj absolutnymi nezmyslami. ak nejaku reklamu vidim 5x denne mesiace, tak si mozu byt 100% isti, ze od nich nekupim, ani keby to potreboval

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 02. 2022 09:04

Ve výsledku to bude fungovat jen pro (naivní) uživatele Chrome, protože ostatní to budou bojkotovat.
Osobně jsem z těch co po zavření prohlížeče automaticky mažou cookies a historii a určitě nechci aby na mne cílilo těch pár reklam, které obejdou blokátor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
01. 02. 2022 08:52

Co je to slovo " "? Na mém zařízení se " " nezobrazují 😂

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  01. 02. 2022 07:48

Počkat... Ono jsou na internetu reklamy?!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
01. 02. 2022 00:34

Stačí editor nebo konfigurátor hlavičky HTML requestu .... nějaké napady?Sušenky a historii lze řešit již dnes ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
01. 02. 2022 00:09

V první řadě by měl mít uživatel možnost a priori odmítnout jakékoliv profilování a cílení s tím, že preferuje raději necílenou reklamu (a nešmírování).
Proti tomu samozřejmě budou vždy do poslední kapky krve bojovat všechny firmy, které vydělávají miliardy na cílení a profilování. V čele s Googlem, Facebookem, atd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
31. 01. 2022 20:36

Nemám na to názor. Reklamy vídám díkybohu jen málokdy, takže je mi to vlastně jedno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor