Navrhuji pro cílené reklamy skenovat myšlenky a za zlé myšlenky snižovat sociální kredit 😝 Vlastně pokusy o něco takového budou až v roce 2030 ...
A za spáchání ideozločinů se půjdeme preockovat genovou vakcínou.
mne osobne by vyhovovala moznost si navolit dopredu okruhy produktov o ktore sa zaujimam ci ma budu potencialne zaujimat v dohladnej buducnosti. pretoze dnes som spamovany naozaj absolutnymi nezmyslami. ak nejaku reklamu vidim 5x denne mesiace, tak si mozu byt 100% isti, ze od nich nekupim, ani keby to potreboval
Tak pro google a dalsi, je lepsi umet analyzovat nase chovani a nabizet produkty, ktere jeste ani nevime, ze chceme.
ak neviem ze nieco chcem, nezaujima ma to a o veci ktore ma nezaujimaju sa nezaujimam 😀
Ve výsledku to bude fungovat jen pro (naivní) uživatele Chrome, protože ostatní to budou bojkotovat. Osobně jsem z těch co po zavření prohlížeče automaticky mažou cookies a historii a určitě nechci aby na mne cílilo těch pár reklam, které obejdou blokátor.
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 2. 2022 09:05
ta bavi sa x krat denne vsade prihlasovat?
Nebaví, ale lepší, než být sledován a profilován.
Ale vůbec není třeba se všade přihlašovat. Stačí mít uživatelskej profil například na ramdisku, nejprve se přihlásim na všechny potřebný služby, disk uložim a s timhle profilem se pak prohlížeč startuje jak dlouho chceš a taky na sebe nic nenabaluje
Názor byl 1× upraven, naposled 1. 2. 2022 12:20
ak sa niekam automaticky prihlasis, si automaticky identifikovany
Tak jistě, pokud si dovolíš přihlásit se najednou jen k jedné službě, protože ani oblíbené služby si nesmějí vyměnit nic, tak se radši nikdy nepřihlašuj nikam no :)
Co je to slovo " "? Na mém zařízení se " " nezobrazují 😂
Počkat... Ono jsou na internetu reklamy?!
Stačí editor nebo konfigurátor hlavičky HTML requestu .... nějaké napady?Sušenky a historii lze řešit již dnes ...
V první řadě by měl mít uživatel možnost a priori odmítnout jakékoliv profilování a cílení s tím, že preferuje raději necílenou reklamu (a nešmírování).Proti tomu samozřejmě budou vždy do poslední kapky krve bojovat všechny firmy, které vydělávají miliardy na cílení a profilování. V čele s Googlem, Facebookem, atd.
Nemám na to názor. Reklamy vídám díkybohu jen málokdy, takže je mi to vlastně jedno.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.