http://wearvr.com/... Doporučuji tuhle stránku pro aktuální seznam dostupných dem/her (je trochu nepřehledná, ale dem pro Dev kit 2 je málo, navíc polovina nefunguje správně, takže je třeba si s tím trochu pohrát).Co jsem měl možnost vyzkoušet, tak zatím na mě nejlépe působí SightLine, což je kupodivu hra tvořená v Česku. Kromě toho je výborný Ocean Rift, různé simulátory horské dráhy (zatím jsem zprovoznil jen dva)... no a to je skoro všechno... Pár dem ušlo, ale stačilo mi jedno zahrání.Moje dosavadní hodnocení:- Nízké rozlišení - vadí to hlavně zpočátku, celkem si zvykám, ale v některých světlejších scénách jsou (sub)pixely opravdu hodně patrné. Myslím si, že provizorní řešení by bylo použít velké množství drobných subpixelů.- Defaultní režim portrét u displeje - je to drobnost, ale kvůli ní se mi nepodařilo sloučit obraz Riftu a Monitoru. Docela rád bych měl na monitoru obraz z Riftu. Mám FullHD monitor, který zvládá 120 HZ a 75 by nebyl problém, problém je, že jednou je rozlišení 1920x1080 a podruhé 1080x1920 a stále se mi nedaří obraz korektně duplikovat...- Nízký FOV - Člověk má FOV kolem 180°pokud se dívá dopředu, pokud pohne očima, tak 270°- Špatné ostření - zejména v okrajích čoček, nebo pokud člověk pohne okem a ne hlavou... konstrukce s jednou obří čočkou na oko je imho chyba- Barevní duchové - teď si nemůžu vzpomenout na správný termín, ale jde o to, že kalibrace na tohle buď chybí nebo je špatná. Obraz má posunutou červenou, zelenou a modrou složku, čočka by to měla kompenzovat, ale co jsem pročítal fóra, tak ne pro každého se tak děje ideálně a i když střed obrazu vypadá normálně, okolí vypadá jak po požití nějaké drogy.- Omezené sledování pozice kamerou. Nefunguje po otočení hlavou a úhel snímání je hodně omezující.- Nedostatek her+ V dobře udělaných demech má člověk skutečně pocit, že je ve virtuálním světě, alespoň jeho primitivní verzi. Což je přes všechny zápory obrovský úspěch.+ Člověk se pobaví, když Rift zkouší někdo jiný.Vypadá to, že dost kritizuji, ale celkově jsem mírný optimista. Není to ono, ale je to zatraceně blízko skutečné virtuální realitě. Pokud se objeví kvalitní obsah (a to je imho největší slabina Riftu), tak bude vývoj pokračovat mílovými kroky kupředu, pokud ne, tak se obávám, že skončí stejně neslavně, jako předchůdci.