JiDrozd
15. 12. 2022 • 14:32

Baterie jsou absolutně nevhodné úložiště energie všude tam, kde záleží na hmotnosti. U letadel na hmotnosti záleží. A baterie bez zásadních kompromisů v bezpečnosti výrazně lehčí prostě nebudou.Je vždycky smutné, když se manažeři nějaké firmy chytí na bláboly aktivistů. Většina firem s takovými manažery naštěstí zkrachuje. S těmi výjimkami, které jsou příliš velké, aby mohly zkrachovat, se bohužel budeme muset potýkat...

intago
15. 12. 2022 • 13:44

Do takového letadla bych nelezi. Topte si elektrikou v teplárně ale ne pro letadla.
Víte ty fyzikální zákony tomu nejsou nakloněny...
Je to jen ekoterorismus. Placání do vody.

Chuch-in
Chuch-in
15. 12. 2022 • 12:31

Ekologická letadla? Tu energii musíte někde vyrobit, pokud spalujete fosilní paliva, tak to ekologické nikdy nebude. Soláry a větrníky nás neuživí.

Shorty777
Shorty777
15. 12. 2022 • 10:08

To je asi tak eko, jako ta čínská kontejnerová loď na baterky, která pro svůj provoz musí mít k dispozici dvě uhelné elektrárny. Ty pro ni vyrobí elektřinu, když je v přístavu. Eko jako prase.

KosKarel
15. 12. 2022 • 10:07

Proč rovnou nevsadit na vzducholodě? Jejich motory mají řádově nižší výkon, protože nepotřebují udržet stroj ve vzduchu. Při příznivém větru ani nemusí být motory zapnuté. Navíc jejich velká plocha může být vhodná pro montáž ohebných solárních panelů a tím prodloužit dolet.

petr german
15. 12. 2022 • 9:58

Takže teď budeme létat po devíti a přískokem?

Nedos.
15. 12. 2022 • 8:34

Ten novej zeland je takova pekna totalita. Priroda krasna, ale lidi uplne vymlety. Kdyz ctu co vsechno se tam tak různě zakazuje, co se tam nesmi a podobne, tak mi beha mraz po zadech.

Určitě si přečtěte

Články odjinud