Novinky z hardwaru: Čtyřjádra Intelu budou pěkně drahá

Diskuze čtenářů k článku

gro  |  19. 10. 2006 14:23

"Ageia také konečně uvedla svůj oficiální benchmark RealityMark, pro změření výkonu své fyzikální karty, ale co si budeme povídat, moc objektivní pohled na výkon to není." čím je toto tvrzení podepřeno ? jenom faktem že pod nohy si nikdo nenas... ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iMATRIX  |  19. 10. 2006 17:06

Samozřejmě, nebo Vy jste někdy viděl, že by někdo o sobě tvrdil nebo ukazoval jak je pomalý? Doufejme, že brzy vyjde nějaký nezávislý testovací program podobně jako u grafických karet (3Dmark). Nejlepší měření ale bude stále reálný výkon ve hrách, kde je ale "měření" fyzikálních výpočtů o něco složitější než jednoduchý počet vykreslených snímků u grafických karet.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  19. 10. 2006 12:14

už se těším na čtyřjádrový Xeon, určitě jej koupíme do našich pracovních stanic. Výkonu není nikdy dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  19. 10. 2006 12:13

Dle autora se MATROX "na ATI ani na Nvidii se co se týče výkonu určitě ani nepřiblíží"
Doporucoval bych si ujasnit ucel pouziti. ATI ani Nvidia si ve 2D profi-aplikacich ani neskrtnou. V tomto ohledu jsou hluboko za Matroxem. Je treba si uvedomit ze grafiky nejsou jen na 3D strilecky, ale i na 2D profesionalni aplikace (jako je CAD).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sr  |  19. 10. 2006 12:16

CAD je taky 3D snad vyjma nějaký starý ACAD. Matroxy jsou spíš pro Photoshop nebo InDesign.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JK  |  19. 10. 2006 14:01

No, ja vyuzivam CAD ve 2D, takze uznavam, uvedl jsem to nepresne.... Ale plati ze ve 2D jsou ATI a Nvidia docela na prd. V profesionalni grafice jsou treba jine nastroje.... (Ale ja sam mam ATI :o) )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladi  |  19. 10. 2006 12:04

Kdyz uz Ageia PhysX tak take pocitani SETI@home projektu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladi  |  19. 10. 2006 12:00

Nasadime vodnika a poradne to 4core ohulime a uvidime co z toho vyzdimem. Viva las Kentsfield. OK?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  19. 10. 2006 16:28

Ještě by mně zajímalo, jak přišly, na tu cenu, těch čtyřJádrových procesorů, firmy Intel, když jeden, stojí asi 999$, tak přece, vždyť, 1 Americký dolar, se dá koupit, asi za 22,50 Kč vč. DPH, tak to mi pak, nějak nevychází, že 999 Amerických dolarů, je 28 000 Kč, to je mi tedy, záhada, a myslím to docela, vážně, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
laoce  |  20. 10. 2006 14:26

pri odbere 1000 kusov tam zabudli dat ..to intel vzdy udava cenu za kus pre 1000kusovy odber :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  19. 10. 2006 16:28

Ještě by mně zajímalo, jak přišly, na tu cenu, těch čtyřJádrových procesorů, firmy Intel, když jeden, stojí asi 999$, tak přece, vždyť, 1 Americký dolar, se dá koupit, asi za 22,50 Kč vč. DPH, tak to mi pak, nějak nevychází, že 999 Amerických dolarů, je 28 000 Kč, to je mi tedy, záhada, a myslím to docela, vážně, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
adams, adams  |  19. 10. 2006 18:43

Jo, pokud si jej pořídíte v americe, koupíte tisíc kusů, a nezaplatíte z nich DPH.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
L8M  |  19. 10. 2006 09:19

microSD 2GB sandisk prodává už od začátku srpna, já sám ji mám už měsíc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe :)  |  19. 10. 2006 00:04

juhuuu uz se tesim na nove ctyrjadra ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
ewing, ewing  |  19. 10. 2006 05:14

podla mna to nebude stat za tie prachy (pomer cena/vykon), takze sa tesis zbytocne...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepe :)  |  19. 10. 2006 06:43

tak, samozrejme nemyslim to tak ze hned jak se to objevi tak si to poletim koupit, ale postupem casu se cena uricte bude snizovat, imho

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lyon  |  19. 10. 2006 10:33

Take to vidim behem dvou let na nejake to ctyrjaderko :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  19. 10. 2006 16:32

A jak, drahá zase, snad, jestli, si to přesně pamatuju, ale už přesně, nevím, ale mám takový pocit, že ty nejvýkonnější modely, procesorů Pentium III., byly, jen jednojádra, a stály asi 40 000 Kč vč. DPH, tak ono těch 28 000 Kč vč. DPH, za to čtyřjádro, zase není tak, strašné, a myslím to docela, vážně, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
freezer  |  19. 10. 2006 19:10

presne, nejvykonnejsi procesory v dobe uvedeni staly normalne kolem tisice dolaru, autor clanku se zrejme nedavno vyvlekl z plenek. tenkrat byly jine ceske ceny diky nizke urovni konkurence a vysokeho kurzu dolaru. dale by nemel autor hanit maxtory, tyhle karty nebyly nikdy stavene na hruby vykon, ktery je vhodny pouze pro hry a jine aplikace pro socky, ale vzdy se jednalo o precizni graficke karty.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
iMATRIX  |  19. 10. 2006 22:26

Tak to je snad jasny ze Maxtor grafiky jsou urceny hlavne pro 2D a ve sve dobe byly velmi kvalitni ale v dnesni dobe uz nemaji krome ruznych "vychytavek" co nabidnout. Muj nazor.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Janek  |  19. 10. 2006 23:30

Těch tisíc dolarů je už u Intelů dost dlouho běžná cena za nejvýkonnější novinku: http://www.alza.cz/procesor-intel-core-2-extreme-x6800-2-93ghz-d65039.htm

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  19. 10. 2006 16:25

Teda, Firma, Intel Válí 1333 MHz, sběrnice, sakra, trochu se začínám bát, o firmu AMD, a ale ty čtyřjádra, jestli je firma Intel nevyladí, tak na nich nebude, fungovat, hra Call of Duty 2, tak ta zase ale, na stejně drahých procesorech, no možná o 1 000 Kč, dražších procesorech AMD Athlon 64FX, nebo kolik to je, určitě, fungovat, bude, a tak, to bude, možná dobrá zpráva, pro Firmu AMD, ale spíš, si myslím že Firma Intel ty čtyřjádra, vyladí, jo Firma, Intel se nevede, vůbec, špatně, ale firma AMD, ta technologie, „SafeBoot“, taky, vůbec nevypadá, špatně, a ty procesory AMD Athlon 64 X2 3600+, nebo co to přesně, je, ty taky, nevypadají, špatně, dvoujádro, za rozumnou, cenu, asi levnější, než všechny procesory Intel Core DUO, asi za cenu 3 600 Kč vč. DPH, Firma Intel má v téhle cenové Kategorii, také nějaké Dvoujádra, myslím že to jsou procesory Intel Pentium D řady 8xx, ale tyhle, procesory, jsou proti procesoru AMD Athlon 64 X2 3600+, pořádné šroty, takže kdo chce, dvoujádro, za rozumnou cenu, tak právě, AMD Athlon 64 X2 3600+, je to pravé ořechové, kdysi jsem někde, četl, že výrobci, vydělávají, hlavně na těch drahých, procesorech, ale, pak jsem zase slyšel, že na těch levných, ale kdyby, byla, pravda, někde, uprostřed, tak vzhledem, k tomu, že je teď, poměrně, levný Dolar, k Češké koruně, tak ta cena, za těch 3 600 Kč, vč. DPH, ten dvoujádrový procesor, AMD Athlon 64 X2 3600+, firmy, AMD, tak ta na tomhle, procesoru, může taky, celkem, slušně, vydělávat, a myslím to docela, vážně, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
k0s  |  19. 10. 2006 18:24

ja si osobne myslim ze pouzivas carky tam kde nemas :D ale jinak nic proti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  20. 10. 2006 21:45

Ano, a určitě je ukradl z Tvé věty, ve které naopak chybějí! Hanba mu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
J. T.  |  19. 10. 2006 21:33

Mě se zdá, že tohle, píše nějaký, samočinný generátor, textů, :) a, myslím, to, docela, vážně, no!, :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jakub Hegenbart  |  20. 10. 2006 21:47

Člověče, víš, že máš dost možná pravdu? Něco mi říká, že ládíkizátor by se v Ruby vešel na pouhých pár desítek řádků…

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladik  |  20. 10. 2006 22:24

Hm, Generátory, textů, teda Opravdu, nepoužívám, vím, co to je, ale Generátory, textů prostě nepoužívám, píšu, prostě, vždycky to co mně prostě, napadne, a myslím to docela, vážně, no!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor