Novinky z Českého Telecomu: kontroverzní náhradní řešení

Diskuze čtenářů k článku

Michal  |  06. 06. 2004 19:43

vůbec to nechápu....mel jsem zkusební provoz a k 31.5. me byl zrusel nic tak neobvykleho,ale muj kamos ktery ho mel taky, tak mu prisla od telecomu zprava ze jeho zkusebni provoz byl prodlouzen az do konce června?.....proc to?.....mate to jeste nekdo?.....že by další diskriminace???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desormais  |  07. 06. 2004 20:14

Nejspíš mu nabídli právě tenhle náhradní paušál, dokud nebude mít pokrytí ADSL.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desormais  |  06. 06. 2004 00:34

V pondělí jsem si chtěl změnit tarif z ISDN basic na výhodnější Internet 780, tak aby platnost naběhla už od začátku zůčtovacího období 11.6., ale dáma na informacích mi nabídla tento náhradní paušál, který je prý dostupný pro všechny čekatele na ADSL. To jsem bral, ale přesto jsem trval na změně tarifu. Ona mě ale přesvědčila, že to nemá cenu, když za pár dní bude už možná registrace na ten paušál. Za pár dní jsem se dozvěděl, že mi lhala, tak jsem trval na té původní změně tarifu, ale dozvěděl jsem se, že změna se musí provést 10 dní před začátkem zůčtovacího období, takže v červnu se to už nestihne, bude to platit až od 11.7. Jenom díky tomu, že mají v telecumu bordel nebo dokonce záměrně manipulují se zákazníky, budu platit za červen víc než musím. Typický terorkom!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Desormais  |  06. 06. 2004 00:29

Marketingový ředitel Českého Telecomu v této souvislosti odmítl snahu diskriminovat jakékoliv zákazníky.

Tak to je naopak diskriminace jako vyšitá! Nabízet tento paušál jen těm, kteří pokrytí ADSL ještě nemají, ale budou ho mít už za 3 měsíce (pár tisíc linek?), to je fakt těžká frajeřina. Kdyby ho Čt radši naopak nabídnul té většině, která má pokrytí ADSL v nedohlednu. Ale na tom by přece prodělal víc než musí. To bych jim už ani neplatil 4 tísíce měsíčně. Hyeny to jsou!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIKI  |  05. 06. 2004 15:35

jojo je to demence.. jinak k huhlovi polib s iprdel a snaž se vocas nezijes v soicalismu taik lusti nebo to necti blbe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Majkl  |  05. 06. 2004 13:47

Takže jestli to dobře chápu to prozatimní řešení si může objednat pouze ten u koho teprve uvažují že zřídí ADSL jo? Nemyslíte že je to tak trochu diskriminace?....nemůžu přece za to že jsem z vesnice a tady se ADSL asi těžko dočkám. No super to se vám zas neco povedlo.....doufám že se z tech našich peněz ktere vam budem platit za každou minutu vytrpěnou u zasraně pomaleho internetu poserete!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MIKI  |  04. 06. 2004 13:47

TAK TUTO SLUZBU MAM ALE ODPOJEN IPROBIHA PO 1H 30MIN AN E PO 2,5!!!!

BOHUZEL POTVRIDILI MI TO I TECHNIC IIOL DO PRDELE S NIMA A ZAS NENI TO DOSTUPAN SLUZAB PRO VSECHNY JE NTAM KDE N¨BUDE DO 30,9 ZRIZEN EXPRESS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
huhla  |  04. 06. 2004 20:40

zas jeden debil, po kterým nejde nic přečíst - resp. jde, ale z těch 2 řádků aby člověk zešedivěl...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart  |  03. 06. 2004 19:43

Kde si ten dial-up za paušal mužu objednat na stránkách Telecomu se nějak težce orientuji

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lumer  |  03. 06. 2004 22:19

Me by spis zajimalo, jak zjistim jestli si tam muzu ten pausal na modem zridit ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bart  |  04. 06. 2004 22:14

Napiste zde prosim odkaz kde jste si dial-up za pausal objednali. Dik.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tark  |  03. 06. 2004 17:42

Před několika dny jsem na svém blogu napsal spot kde si představuju jak by mohlo vypadat připojení k internetu - se podívejte: http://kanevinternetu.blacksuns.net/blog/index.php?p=25

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
parek od okurek  |  03. 06. 2004 15:35

Telecom je kurva, ale co cekat od ichtylu od telecomu, promne za mne at si to adsl strcej nekam,   ja sem za vodou.

Ja jen doufam že je ta unie dokope k tomu že se zacnou chovat jako v civilizovanym svete.   Nejlepsi je Pan Crha :),  ty jeho prohlaseni vzdycky stoji za to ,    jen tak dal. My snesem hodne.

 

HAHAHA TELECOM=radsi nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Horák  |  03. 06. 2004 17:57

za vodou nejsi... kdo nerve proti Telecomu at uz z jakehokoliv duvodu, rve proti sobe... staci se podivat, jak si Cesky stat diky Telecomu koleduje o arbitraz od Tele2... a az bude stat platit miliardy za prohranou arbitraz, budes to platit i ty ze svych dani... a budes rvat stejne jako vsichni ostatni... a pritom stacilo tak malo - abys nehulakal ze jsi za vodou, ale pridal se k tem, kterejm se stavajicic stav nelibi - vzdyt i tobe se nelibi... jen si ale zustan vzadu a shnij si na svym alternativnim pripojeni...

- mozna ten utok psat nemam, jen doufam ze si tuhle reakci nekdo precte a pochopi, ze KAZDEJ je bitej... nekdo uz ted, ale do budoucna to smrdi tim, ze budem biti VSICHNI... tak kurva pojdme rvat a pojdme neco delat... COKOLIV... nahore na nas serou, budem jim muset zrusit zubni karty, aby pochopili, ze NAM to jedno neni...

P.S. jsem na wifi, draty od Telecomu nemam... ale jsem obcan Ceske Republiky a bojim bojim, ze MOJE dane ktere platim, by mohli skoncit jinak, nez bych si sam predstavoval...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
parek od okurek  |  03. 06. 2004 19:37

tak hele ...... rvat nebudu protoze to nema cenu, at si rve ten co nema navyber alternativu = inet.

No myslim že dřív shnije ten, který věří že Telecom příjde se slušnou nabídkou HAHA  kdo to mu ještě věří ?

Telecom je zčásti státu, a stát nemá zajem na snížovaní cen služeb, sám potřebuje nalit kapital do žil svého děravého rozpočtu.

=> věřit ve změnu, na to nemam čas ani nervy.

Ovšem stou arbitráží maš pravdu ale opet => stím nic nenadělame , nikdo nebude potrestan. A natohle se prachy najdou, se vsad že jo. Ale na školy, nemocnice,... atd. NE.

jo jo čechy krasne čechymééééééé.

P.S.

Kdo bude  volit ČSSD nebo ODS, fůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůůjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj    dolly buster NA HRAD.

 

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dave  |  03. 06. 2004 12:38

ADSL od teleshitu je onicem. Maji dve nabidky a ta nejlevnejsi zacina na 1000 Kc. Kdyby radsi dali neco jako 256/64 limit 5 GB/mes 700 s dph, 512/128 limit 15 GB 100 s dph

256/64 bez limitu 1800 s dph, 512/128 bez limitu 2500 s dph

proste vice nabidek at si kazdy vybere a agregace max 1:10 spis 1:5

a dial up neomezeny za 500-600 s dph

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  03. 06. 2004 15:37

Tak tak.

Bohužel také díky tomu nešťastnému Mlynářovu ultimátu "Buď vyšší rychlost, nebo nižší cena!" tady teď máme (papírově) rychlé ADSL se směšnými datovými limity.

Klidně by tu mohla být nabidka 256/64 bez limitu nebo alespoň s vyšším limitem, jenomže 512 nebo 1024 se holt v reklamních letácích vyjímá lépe...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tomikula  |  03. 06. 2004 12:34

A není lepší si koupit Twist DataUnlimited a jet to za 850,- vč. DPH ? Je to opravdu neomezené a v závislosti na signálu kolísá rychlost downoadu 5-8 kB/s = tzn. o chloupek rychlejší než Dial-up.

Vybavení: Bazarovej Semens ME45 cca 2000,- Kč
kabel z gsmcables.cz na Sie a USB (dobíjí telefon při datovém toku) 1050,- Kč
možná někdo se slabým signálem externí anténu (CPA) ???,- Kč

Toť Vše (a Signál TMo)

P.S. Mám to asi 14 dní a pracuje to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Horák  |  03. 06. 2004 17:46

akorat si na tom nezagamesis...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Radek  |  03. 06. 2004 20:59

Fajn, ME45 = GPRS 4+1: Teď si zkus udělat pokusné kolečko s příjmem, revizí a hlavně odesláním nějakých 2-4 MB dokumentů (cca 10×) ... a zítra (až to bude hotové) nám dej vědět jak se ti to líbilo.
PS: Nerýpám, taky jsem na GPRS nedal dopustit - než jsem si musel něco podobného užít. Odesílat několikamegový zip jediným timeslotem je i při CS4 totiž zábava na příjemné desítky minut až hodiny...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mirek  |  05. 06. 2004 20:00

GPRS určitě není ani o chloupek rychlejší nez DIAL-UP. Možná tak stahování souborů, ale načítání stránek je kvůli šíleným PINGům mnohonásobně pomalejší než na DAIL-UPu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Provokatér  |  03. 06. 2004 12:31

ADSL kanibalizuje dial -up, proto není správná cesta, kterou se ČT ubírá. Podle mne by se ADSL mělo nabízet v těchto cenových rovinách.

Měsíční paušál  2 500,- Kč bez DPH / o rychlosti  128 kbs směrem k uživateli a 64 kbs od uživatele. K tomu připočíst datový limit 1 GB a potom už zpoplatňovat každý 1 GB částkou 999,- Kč bez DPH.

Měsíční paušál 3 500,- Kč bez DPH / o rychlosti  512 kbs směrem k uživateli a 128 kbs od uživatele. K tomu připočíst datový limit 2 GB a potom už zpoplatňovat každý 1 GB částkou 599,- Kč bez DPH.

Měsíční paušál 4 500,- Kč bez DPh / o rychlosti 1024 kbs směrem k uživateli a 512 kbs od uživatele. K tomu připočíst datový limit  4 GB a potom už zpoplatňovat každý přenesený 1 GB částkou 299,- Kč bez DPH.

Navíc k těmto cenovým balíčkům by mělo být ještě jedno omezení a to maximální připojení 1 hodina a potom se znovu připojit.

Dial- up by měl být mnohem levnější alternativou než ADSL. Proto jsem nešťastný z toho, jak Telecom zvýhodňuje ADSL připojení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
samanas  |  03. 06. 2004 22:20

Tak tohle je podle mě opravdu provokativní příspěvek. Nejdřív bych doporučovat přečíst si několik diskusí na toto téma na žive.cz  apotom říkat něco o zvýhodňování ADSL. Je to prostě předražené, kdoví, za jak dlouho se srovnáme s jinými zeměmi, kde se intenet přes ADSL a Wi-Fi stává samozřejmostí. Ale v našem státu jsme prostě zalezlí nevzdělanci, tak se nemáme čemu divit.  A dial-up je také drahý, zvlášť když si připočtu poplatek za to že mi telefon leží jen na stole i když ho nepoužiju.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valach  |  03. 06. 2004 11:24

........prý, inteligence je to poslední, co by u svých voličů potřeboval. Ti mají držet hubu a krok,.....kupředu levá, zpátky ni krok...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzzzzz  |  03. 06. 2004 12:03

Nespletl sis rok.
Je sice moderní a IN nadávat a házet vše na komouše, ale t.zv. pravicová vláda ODS to měla v rukách dost dlouho, aby udělala pořádek a změnu. Výsledek - NULA.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valach  |  03. 06. 2004 13:31

Stando, prosím tě nezlob se , že jsem si dovolil mít "svůj" názor.Buď tak hodný a táhni s tou tvou partou někde hodně , ale hodně daleko a nevracej se .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzzzzz  |  03. 06. 2004 18:08

Ty vole  já bych ten jeho "pelech" bral hned, ale kdeže ....... , silně protekční flek.
Koho by jsi dal místo něj? Langra? Nebo nějakou třešničku?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Valach  |  03. 06. 2004 20:43

Promiň , ale máš pocit, že Stanikovi nějak křivdím, nebo snad Špidlínkovi a Sobotěnkovi. "Třešně" na min.vnitra by měly být nežádoucí. Ale do voličských hlav člověk nevidí a bohužel nevolíme ministry, ale jen strany a ty si tam nakýblují, koho chtějí nebo potřebují.A Langr, ten snad ještě nic nedělal a tím pádem ani nezkazil, ale jestli on by měl být min.vnitra...........to je ve hvězdách.Příklad z minulosti...nedávné.....bombarďák Antl co nenáviděl zločince a dopadl jak hubkař a dnes si sedí v Grosově Telecomu a už zločince k životu nepotřebuje, nebo milý Tvrdík...............a taky sedí V Grosově ČSA, a pohádce stále není tak nějak konec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petruška  |  03. 06. 2004 11:14

Jsem ráda za objektivní kritku Telecomu, protože většina jste jeho zákazníky a díky tomu se snaží uvádět na trh aspoň nějaké nové služby. Nutno však podotknout, že v článku uvedený flat-rate NENÍ novou službou a NENÍ určen pro všechny ! a proto při objektivním hodnocení musíte uznat, že pro zákazníky čekající na ADSL je to zajímavá nabídka.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  03. 06. 2004 10:46

"Dalších 19 DSLAMů, které umožní provozovat ADSL na dalších 160 000 linkách"

No panove, mne se chce brecet

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kosťa Prudký  |  03. 06. 2004 10:56

No, jestli splní, co slibují, tak by mělo být do konce roku pokryto cca 180 dalších ústředen, takže se to pomalu začne dostávat k víc lidem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  03. 06. 2004 18:02

Ja bych jim ale neveril...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Worm  |  03. 06. 2004 15:29

No já jsem sice "pokrytý", ale jelikož udělám přes GPRS přes 1 GB měsíčně, a to bez nějakého dlouhodbějšího stahování, tak se obávám, že limit 1 GB u ADSL je velmi ale opravdu velmi ndostačující (zvlášť když mě to ADSL vyjde dráž než GPRS) a 3 GB - to není o moc lepší. Ale možná to slavné české ADSL přece vyzkouším, abych pak na něj mohl nadávat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
musli  |  03. 06. 2004 09:49

 Budme radi ze to pokryvaj, kdybych mel cekat az neco pokryje czech on line tak nemam ADSL do smrti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
daproofX  |  03. 06. 2004 09:36

Nevite náhodou jestli je možné se připojovat přes ISDN a pokud ano zda se dají používat oba kanály?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar Schon  |  03. 06. 2004 10:14

isdn ano, je to v clanku. ale pouze jeden kanal. ani nelze platit pausaly dva a zprovoznit tak ten druhy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzzzzz  |  03. 06. 2004 09:34

Taky jsem utekl od Telecomu, ale zase na druhé straně Telecom natahal "dráty" - vložil do toho kapitál a Alternativci jenom brečí a chtějí co nejlepší podmínky pro vytváření svého zisku.
Netbox si u nás vše natahal sám za svoje /měď i optiku/ + vše potřebné a nebrečel, že chce využívat Telecomácký dráty "do bytu".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  03. 06. 2004 13:20

Netbox taky není žádnej svatoušek. Natahat dráty v oblastech s nejvyšší hustotou obyvatel a zájemců o Internet (panelová sídliště) zas tolik nestojí a jeho systém různých cen v různých lokalitách (za stejné služby) podle přítomnosti či nepřítomnosti konkurence je "vzorem" serióznosti...

Ale kde je Netbox, tam se hromadně odhlašují linky ČTc...
A to je dobře! ČTc díky své nenažranosti přichází o obrovské tržby!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzzzzz  |  03. 06. 2004 14:16

To máš pravdu, ale to samé mohli už dávno udělat Alternativci a nečekat, až jim Telecom umožní přístup do domácností přes své dráty a techniku.
A že Netbox nováčky láká na něco více, než mají ostatní - vždyť to dělají všichni /cenové akce/ v jakémkoliv odvětví.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  03. 06. 2004 15:33

Jenomže  Netbox  (Smart Comp s.r.o.) není "alternativní operátor" ve smyslu poskytování nabídky telefonních služeb. Je to jen lokální (metropolitní) poskytovatel připojení na Internet prostřednictvím vlastní datové sítě. A to je sakra něco jiného, ne?

Nebo snad mají alternativní ("telefonní") operátoři tahat telefonní dráty tam, kde už byly (díky státem garantovanému MONOPOLU) vybudovány a zaplaceny? Za  11 let, co jsem platil Českému Telemonopolu předražené služby včetně zřizovacího poplatku 5000,- Kč už bych mohl mít do domu přivedenou optiku a přípojku 10 Mbit/s...

Normální je, že Telecom (monopol na síť) pronajímá dráty za mírné poplatky všem, kteří o to požádají a mají na poskytování služeb licenci.
Nenormální je, když Český Telecom nechá linky hnít v zemi a nasírá zákazníky tak, že mu hromadně odcházejí (a klesají  tak i celkové tržby). Současně brání alternativcům si ty linky pronajmout za srovnatelných ekonomických podmínek.
A ono to jde (viz zahraničí), ale to by místo marže 50% muselo Českému Telecomu stačit třeba jen 20% - i to je dost.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Bzzzzz  |  03. 06. 2004 17:05

My to nevyřešíme, tak hluboko do toho zase nevidíme. Každý chce urvat co nejvíce, i když Telecom tou svojí cenovou politikou ...?????. Třeba je to schválně, taková firma před krachem nebo s min. hodnotou se pak prodá za pár šupů. A o to asi někomu jde.
Nevíš, jak je to nyní s vlastnictvím /v procentech/? Patří k tomu i Eurotel?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lada  |  04. 06. 2004 00:19

Vlastnictví Českého Telecomu?
51% akcií ČTc český stát (FNM), 100% dceřinné spol. - Eurotelu - v rukou ČTc...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  03. 06. 2004 08:54

No, ale čekám od alternativců docela dobrý řev - dle mého si ČT koleduje o docela slušnou pokutičku

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
MarBen  |  03. 06. 2004 08:53

Tento měsíc se u nás začne stavět bezdrát, takže jsem si to aktivoval opravdu jako náhradní technické řešení

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paolo  |  03. 06. 2004 08:32

Chystám se oslavit 4. měsíc na wi-fi bez Telecomu. Ani nevíte, jakou mi podobné zprávy dělají radost . Mám neomezenou 256kbps za 690,- měsíčně a je mi fajn. Jen chvilku jsem váhal, jestli jsem udělal dobře, když před více jak měsícem prosakovaly zprávy co vše Telecom nabídne za směšný peníz. Teď už jsem přesvědčený, že podobné články tu budou za rok, za dva a stále dál, dokud jim někdo nezakroutí krkem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  03. 06. 2004 08:39

Lepší a užitečnější by bylo, kdybys napsal, kolik lidí vaše lokální wi-fi sdružuje a kolik jich tím pádem přestalo využívat "služeb" ČTc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
paolo  |  03. 06. 2004 09:00

To bohužel netuším, je to komerční služba a asi mi neřeknou kolik mají klientů. Mám pár známých, kteří mají stejného poskytovatele (vesměs vlastní rodinné domky). Jiní, zejména ti, co bydlí v bytovkách mají jiné, takové ty hromadné. A pak je tu pár nadšenců přes free-net, ale jejich trpělivost bych neměl . Znám asi osm lidí, co za poslední půlrok zrušili linku CTc (i jejich děsivé zážitky při této bohulibé činnosti) a přešli na wi-fi. Na druhou stranu uznávám, že toto není nejsprávnější cesta, a převést všechna data na wi-fi je utopie, ale pro mě je to dnes více než výhodné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  03. 06. 2004 09:05

Rád věřím, škoda, že wi-fi se nedá moc dobře použít ve velkých městech. Úbytek klientů ČTc by byl mnohem razantnější. Podle mého názoru je lepší využívat alternativních připojení na internet a mobilních telefonů proti linkám ČTc. Koneckonců není nic smutnějšího než účet kolem 1500,- za využívání dial-upu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Shaman  |  04. 06. 2004 13:35

V jaké lokalitě bydlíš? Já mám Wi-fi neomezeně za 700 Kč pouze 128kb/s (okres Vyškov).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Kratochvíl  |  03. 06. 2004 07:31

Text "Český Telecom připravil další pracovní snídani, na kterých přináší informace..." musíte číst jako ČTc se zas něco nepovedlo, takže tiskovka byla ráno (kdy to novinářům ještě tolik nemyslí - jsou unavený po pařbách) a pro jistotu spojená se snídaní (takže budou mít plný huby a nebudou mít možnost se moc na něco ptát)

Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
RS  |  03. 06. 2004 07:10

Opravdu nevím, proč mají v adrese téhle aplikace ten port 9001???? Pokud to za firewallem neodmáznu, dostanu se tak leda do pr***. Přitom to běží i bez toho, ach jo...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
I  |  03. 06. 2004 06:33

Náhradní řešení, stejně jako internet expres bude úspěšné, protože splňuje 2 základní podmínky:

1. je v ceně do jedoho tisíce Kč

2. je to cena za internet celkem. Drtivá většina koncových zákazníků nemá tušení, kolik GB měsíčně stahuje a pokud jim někdo nutí nějaký limit a doplacení GB navíc, tak si nejsou jisti, kolik by ve svém důsledu měsíčně zaplatili. A protože s penálem za vyšší download cena vždy překročí jeden ticíc, tak do adsl nejsou. Protože toto penále u náhradního řešení není, bude úspěšné.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carevič  |  03. 06. 2004 07:53

Zrovna včera mi volal nějakej dealer od ČTc a snažil se mi vnutit Internet Expres. Tak jsem mu vysvětlil, že pro domácnosti to nestojí pod tisícovku (existuje totiž i DPH) a neomezený to rozhodně není (agregovaná 64 je k ničemu). Lide, přece ze sebe nenecháme dělat blbce. A to náhradní řešení je fakt urážka, měli ho nabídnout daleko dřív (prý to nešlo)...ha !!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Emil  |  03. 06. 2004 07:59

Blbost.
1. ta sracka nestoji do 1000Kc. To je jen akce platna do 11.7. Pak tobude stat 1188,81Kc.
2. v tom neni vypalne na Spidlu.
V sume to tedy bude za mesic a nejake drobne stat 1367,31. Za tyhle penize necht si to narvou do analu i s tefonem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mem  |  03. 06. 2004 09:12

- Náhradní řešení, stejně jako internet expres bude úspěšné, protože splňuje 2 základní podmínky...

Jak muze byt uspesne, kdyz ho muze mit jen minimum lidi (ti, kteri ted jeste ADSL mit nemohou a do zari 2004 ho bude mozne zridit - to je hodne mala skupina lidi).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloslav Sova  |  03. 06. 2004 03:32

Měl bych dotaz. Jelikož jsem se zrovna včera zajímal o počty "realizovatelných" objednávek na službu ADSL, mohu doplnit, že k 1.6.2004 měl ČTc celkem 27 500 objednávek na ADSL. Jak se můžete přesvědčit z tohoto přehledu vývoje ADSL u nás 6.4.2004 měl ČTc zhruba 24 tisíc realizovatelných objednávek.

Co my z toho vychází?
1.Buď se autor spletl a těch 1500 objednávek není denně, ale třeba týdně.
2. Nebo se jedná o všechny druhy objednávek (tedy i z oblastí kde ADSL není dostupné) - ale i tak se mi to číslo jeví moc vysoké.
3. Nebo si ČTc prostě plácnul pro radost novinářům nějaké číslo, aby se ukázala účinnost jeho masivní reklamní kampaně.

Každopádně počet objednávek skutečně realizovatelných objednávek stoupnul mezimesíčně o cca. 3 500. Takže to číslo 1500 denně je pro mě opravdu dost nedůveryhodné. Ještě perlička - Slováci za poslední 2 týdny dokázali zrealizovat víc než 1000 přípojek (takže výkon ČTc není až tak oslnivý). Kompletní přehled počtů ADSL přípojek ve světě včetně ceníků v 35 státech světa naleznete zde.

 

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Carevič  |  03. 06. 2004 08:03

Na jiném serveru jsem četl, že se jedná o 1500 objednávek týdně. Takže to byl správný odhad.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Raul  |  03. 06. 2004 08:34

Zajímavé, jen bych teď rád věděl, kde bral ČTc tu jistotu statisíce objednávek ADSL v tomto roce???

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar Schon  |  03. 06. 2004 08:36

diky za upozorneni, prepsal jsem se, hned to opravim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kosťa Prudký  |  03. 06. 2004 10:51

Oslnivý výkon to určitě není, ale jestli jsem dobře četl, tak se tam mluví o trendu, ne o absolutním číslu.... To znamená, že jsem to pochopil tak, že teď to vypadá, že to může být 1500 objednávek týdně. Může to být samozřejmě míň a nebo taky víc !! V každém případě je ale dobře, že se to Telecomu trochu daří rozjet, protože "až nás budou milióny" (nebo alespoň statisíce), možná se dočkáme i lepších cen...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš Mikula  |  03. 06. 2004 15:12

Pane Sovo, nevíte náhodou, kde nebo jak lze zjistit kdy bude na moje tel číslo možné aplikovat DSL ?
Odpověď typu "zanechte e-mail, jakmile to půjde budeme Vás kontaktovat..." mne mírně řečeno neuspokojuje.
Existuje něco jako mapa očekávaných instalací DSLAMů v závisloti na čase ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xoxo  |  04. 06. 2004 20:29

"Co my z toho vychází?"
Ale fuj, co to je?? Co my z toho vycházíme?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mutovany_kaktus  |  03. 06. 2004 01:09

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Český Telecom  |  03. 06. 2004 01:16

Volal jste?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JuanxCZ  |  03. 06. 2004 01:18

nevolal
nemam pevnou linku, a z mobilu je to drahe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mutovany_kaktus  |  03. 06. 2004 01:19

Ano volal...

Chtel jsem vam jen podekovat za vas uzasny pristup k rozsirovani internetu v Ceske republice. Mate uzasne nabidky, kterym nemuzu odolat...

!!! JSTE NEJLEPSI !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
NEMO  |  03. 06. 2004 09:31

Ten NICK je za sto bodů....
Jsem hodně nasmál... hezký český...

LOL..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pinus  |  03. 06. 2004 01:06

"Vážená paní, vážený pane, omlouváme se, ale v současné není možné na Vámi uvedeném telefonním čísle službu Internet Broadband / Internet Broadband Profi objednat."

Oh, jak uklidnujici...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  03. 06. 2004 05:22

Chtěl bych upozornit autora, že to, že linka je v oblasti pokryté službou ADSL, automaticky neznamená , že na lince ADSL zřídit lze. To jsem si myslel,  na stránce telecomu kontroly dostupnosti ADSL se vypsalo "Vážená paní, vážený pane, ověření proběhlo úspěšně. Na Vámi zadaném telefonním čísle je možné objednat službu Internet Broadband...")." , ale po objednání služby jsem se dozvěděl, že má linka je více než 3km od DSLAMu, a že tedy připojení není možné....(ale kdy to bude možné jsem se nedozvěděl....)

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miklik  |  03. 06. 2004 07:35

Šak tam autor píše o tom, že ČT změnil službu checkADSL na to, že kontroluje i vzdálenost od ústředny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anders  |  03. 06. 2004 09:37

Hlave je tam jeden problem: CheckDSLAM nekontroluje, jestli je DSLAM plny a klidne vam rekne, ze si muzete objednat...
... a pak cekate, volate, cekate neomezene volnou dobu az DSLM rozsiri (protoze NIKDO vam nikde nerekne kdy to bude)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Julda  |  03. 06. 2004 10:48

ALe Telecom vam to proda ikdyz neni kam pripojit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kolomaz  |  03. 06. 2004 10:54

To je ale blbost co.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  04. 06. 2004 16:16

však ano, právě tato služba mi po zadání mého tel. číslo vypsala: "...ověření proběhlo úspěšně. Na Vámi zadaném telefonním čísle je možné objednat službu Internet Broadband..." Co si mám o tom myslet?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  03. 06. 2004 11:34

ehm... jestli jste vic jak 3 km od ústředny... tak se asi ADSL nedočkáte. Leda že by k vám přivedli optiku a do baráku nasadili DSLAM. Ale to se asi nestane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivan  |  04. 06. 2004 16:18

no, 3km od ústředny mohou být jen linky ve městech - to jako ve vesnicích se nelze (ani v budoucnu) přes ADSL připojit? (Bydlím na úplném okraji okresního města.)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jouda  |  05. 06. 2004 10:27

tak sem si po kontrole dostupnosti na strankách telecomu a na CheckDslam koupil samoinstalační balíček s modemem a doufal,že to vyjde. Jenže to by nebyl telecom, aby se něco nepos*alo. asi po 14-ti dnech !!!!!!!!!!! mi došlo v emailu heslo a za 2hodiny potom došel další email že služba není dostupná, kvuli větší vzdalenosti než 3km do DSLAM..., ted jim pujdu omlatit o hlavu modem a doufat,že mi vráti peníze, když v tom mají takovej chaoz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor