Pořád překáží volant a na cestě se rozpadne 😝
To je hnus velebnosti:)
Zajímavý výběr hudby.
V textu se zaměňuje model X za Y.
Taky jsem si říkal. Na jednu stranu prý zvenčí žádná velká změna, na druhou stranu, kam se poděla racčí křídla, tedy otevírání zadních dveří nahoru?
Podle mě ten volant měl být volitelné příslušenství, podobně jako kola. Někdo taky chce na autě 16" a pořádné balóny, ať to pěkně odfiltruje nerovnosti a jiný 20" a minimum gumy, ať to dobře vypadá.
Podle info na strankach to vypada, ze klasickej volant bude taky moznost.
Kde si to tam nasiel?
Mají tam screenshoty i s klasickým volantem.https://twitter.com/WholeMarsBlog/status/1354... ...
Na jedno nabití přes 840 km, to ujede víc než moje Fabie na plnou nádrž ... 😁
To ujede vic nez vetsina aut.
Protoze kvuli emisnim testum maji auta pidinadrze aby palivo pri testu nezvysovalo spotrebu.
Jenže auto na normální palivo dotankujete za par minut, tohle pak dobíjíte pár hodin.
A jo, já zapomněl, že většina přechytralých Čechů ráno vyrazí, ujede 800km, za pár minut dotankuje a pokračuje dalších 800km 🙂Vono do práce je to štreka co? 🙂
Jasne. Staci dojezd kolem komina a kdyz clovek parkrat za rok vyrazi nekam dal, tak to jisti poblity vrak z pujcovny.
Můžeš zůstat úplně klidný, tohle auto není pro tvoji cílovou skupinu.
Cekal jsem, ktery pitomec se vytasi s timhle "argumentem" a jabko nezklamalo😀
Konstatování faktu není argument. Nebo chceš snad popřít, že tohle auto není pro tebe?
Ty hodine... 😀https://fdrive.cz/clanky/vzali-jsme-teslu-m... ... https://insideevs.com/news/427836/tesla-model-3... ...
Názor byl 1× upraven, naposled 28. 1. 2021 18:50
Bohuzel se muze stat, ze mi stava nedojde zrovna v Beroune.
Nemůže.
Opět o kus dál. O kus, kterému nikdo nevěřil.
Ano. Hlavně by nevěřil, kterým směrem... 😀
To dodání v únoru platí jen pro USA. U nás dodávky začnou až v září (a Plaid+ až koncem roku).
Ked vidim Teslu, vzdy mi prve napadne co to musi byt za vola, ked ma na Maserati a kupi si auticko na baterky.
haha, ze Maserati 😁)
No taky bych asi premejslel jestli si koupit ojety Maserati nebo novou Teslu... Ale Tesla bude urcite spolehlivejsi a vetsinou i rychlejsi...
Tak si říkám, jak asi tohle auto bude vypadat za nějakých 10-15 let, kdy se běžně auta kupují jako ojetiny.I když možná "bude vypadat" jsou moc silná slova 😀
Hmm, jak se s takovým volantem asi tak bude ručkovat? Nebo se budeme přeučovat na "mytí talíře", za které se (po právu) v autoškole fackovalo? Nebo tam bude systém, že při pomalé jízdě bude strmost řízení podstatně věší než při rychlé? To by se mi také nelíbilo aby se mi řízení pokaždé chovalo jinak.
Třeba Tesla umožní dokoupit nebo aspoň pronajmout si do auta normální volant za příplatek? A kdo nebude pravidelně platit, tomu ten kulatý volant pomocí SW aktualizace přepnou zpět do hranatého tvaru ... 😉
Auta s proměnlivou strmostí se prodávají už léta. Říkají tomu dynamické řízení a podobně.
Ano, nastesti je ta prisernost za priplatek a nikdo ji nenuti ve standardu. Sad nikdy jsem na tyto systemy necetl chvalu....
Tak ode mne ji uslyšíš. Ode mne tedy ne, ale kolega v práci to má BMW 7 a je spokojen. Při parkování nemusí tolik ručkovat, zejména z jednoho krajního rejdu do druhého a při jízdě se kola nenatočí (při stejném úhlu natočení volantu) tolik jako při parkování a lépe tak koriguje směr jízdy.
Kolik kolega vazi? Kdyz uz je teda linej tocit volantem, tak vidim takovyho toho 150 kg tlustyho menezera narvanyho v saku jehoz jedinej pohyb je zvednout telefon aby si objednal kafe.
To nijak přece nesouvisí s váhou řidiče. To je jako tvrdit, že jen blb potřebuje tempomat, protože je línej mačkat plyn a brzdu.Je prostě pohodlnější na parkovišti zatočit 3x volantem z jednoho rejdu do druhýho než 5x. Víc za tím nehledejte.
Tak o tom není sporu, že je to na parkovišti jednodušší, problém je ale v nevyzpytatelnosti toho systému, kdy přesně nevíte v jaké rychlosti Vám bude jak reagovat - když se dostanu do kritické situace, tak bych měl vědět, co udělá otočení volantem třeba o 90° a ne že se to bude nějak dynamicky měnit na základě rychlosti.
Žádná nevyzpytatelnost v tom není. Funguje to v jiných autech, sám jsem s proměnlivým řízením jezdil a naopak je to velmi příjemné. Není to tak, že ve stovce se ti při stejném natočení volantu jednou otočí kola o x stupňů a podruhé o y stupňů. Je to to tom, že v 10 km/h se ti kola otočí o x stupňů a ve stovce při stejném natočení se kola natočí o y stupňů.
S takovym volantem se neruckuje. Progresivni pomer je jiz nekolik let pouzivany i u ostatnich aut. Tohle nejspis bude drive-by-wire, takze si pomer budou moci menit jak chteji. Uz jen diky pozici tlacitek atp bych to videl na max 180 stupnu tzn 90 na kazdou stranu. Ale chapu, ze borci co ridi radi jednou rukou nahore budou mit problem...
Dneska si tu dali sraz frikulini? Drive-by-wire je ve vetsine statu nelegalni.
Doba se mění, drive-by-wire se postupně pomalu legalizuje.
To znamená, že Nissan je nelegálny?Vozy Nissan budou mít plně elektronické řízení18. 10. 2012Nissan začne do svých vozů během příštích 12 měsíců montovat robotické řízení, které odstraí mechanické spojení mezi volantem a koly.Narozdíl od konkurenčních systémů přidává automatické vyhnutí překážce při hrozící kolizi. Lidská činnost se tak stane jedním z mnoha vstupů ovlivňujících řízení.https://www.itbiz.cz/zpravicky/vozy-nissan-bud... ... Len,aby potom nenastali chyby ako vo Volt-eVlastníci 4000 vozů Chevrolet Volt byli požádáni, aby u svého prodejce aktualizovali software automobilu. Chyba v softwaru Chevroletu totiž způsobovala náhlé vypnutí motoru za jízdy. Řízení a brzdný systém zůstaly po vypnutí funkční. Přesto se objevovaly případy, kdy řidič musel několik minut čekat, než motor znovu naběhlhttps://www.itbiz.cz/zpravicky/vozy-nissan-bud... ...
Zvlastni je, ze se daji najit jenom clanky ve stylu "Nissan chysta". Byla tam samozrenme(zejmena kvuli legilatice) planovana mechanicka zaloha, ale myslim, ze z toho nakonec seslo. Pak to zkouselo Infinity, ale taky se vratili ke klasice https://www.autoforum.cz/predstaveni/apple-si-nech... ...
uff... pardon za preklepy. zmrzle prsty a mobil*samozrejme**legislative
Neviem preco tu vsetkych tak velmi zaujal ten tvar volantu. Nie je to nic noveho a Tesla v tom nie je sama.Zaujimavejsie je skor to, ze odstranili uplne packy pod volantom a volic prevodovky. Vraj auto dokaze automaticky detekovat ci chce vodic ist dopredu, dozadu alebo parkovat. Tak nato som zvedavy.
Osobni auto neni formule, ani rekvizita do sci-fi filmu. Tohle je fakt hovadina.
Zajimalo by me, jestli ty co mi davaji minusy uz nekdy aspon vzal tata na klin, aby si to rizeni zkusili.
Celkove mi prijde ze elektroauticka adoruji hlavne "geekove" kteri se asi boji sami sednout za volant... a jsou nadseni ze misto auta dostanou pojiznej pocitac :-/
Spíš by mě zajímalo kolik a s jakými auty toho máš naježděno ty,když si troufneš ze tří fotek tvrdit že se tím volantem bude řídit na hovno. Ve zkušenosti budeš ten typ kterej ví všechno nejlíp ale řídil maximálně Fabií a půjčenou Dacii.
Na to nepotrebuju tri fotky, na to mi staci jedna. Tuhle hovadinu uz par automobilek v historii vyzkouselo a vzdycky to byl propadak. I kdyz vyresi nejak uspokojive problem s parkovanim a ostrymi zatackami v male rychlosti, tak je tu jeste problem, ze zmenou polohy rukou na volantu si clovek odpocine. Mit dlouho ruce v jedne poloze je dost neprijemne. Muzes rict, ze u Tesly to diky autopilotovi zadny problem nepredstavuje, ale opak je pravdou - tam ty ruce na volantu mit musis a tohle te jeste omezuje na jednu polohu.
"Elektromobily Tesla Model S a Model Y se už několik let vyrábějí bez vizuálních"si to opravte.EDIT:clanok aktualizuju ale aby si opravili po sebe zakladne chyby ako zamenu Modelu X za Y, to nie.
Názor byl 1× upraven, naposled 29. 1. 2021 08:16
nechcel by som s takym volantom parkovat, ale inak zaujimavy seversky dizajn.
Tesly určitě parkují samy 😉
Jo uz vidim Teslu jak se automaticky souka do mista na centimetry 😀Tyto automaty vetsinou potrebuji vice mista nez normalni, schopny ridic (a vetsinou min nez typicka blondyna 😀 )Jako ano, majitel Tesly bude mit pravdepodobne vlastni garaz, ale urcite bude potreba parkovat i jinde a to pak bude s takovymto nepraktickym volantem velice prijemne.
Je videt, ze jste takovy system nikdy nepouzival. Ja naopak auto musel presvedcovat, ze soukat se do mezery kde vepredu i vzadu zbyva 10cm, opravdu nema cenu.
"soukat se do mezery kde vepredu i vzadu zbyva 10cm"Takze spatny ridic. Me 20 cm staci.
Mne taky, ale najednou to nedas. A stokrat se soupat dopredu dozadu nema smysl ani s asistentem ani bez. Ale ocekavam, ze mas max bycikl.
Stokrat ne, ale na desetkrat se to da. Po desetiminovem krouzeni a hledani mista to je prijemne vysvobozeni. Bycikl(a dokonce ani bicykl) nemam. Zato uz mam neco naparkovano v Praze s autem.
Parkovací asistenty u moderních aut jsou schopné se ncpat do stejné nebo i menší mezery než člověk - ono pokud má auto dobré senzory (jako že Tesla má) tak to z hlediska algoritmu není až tak náročný úkol.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.