S tim samozřejmě souhlasim, není to jen holý konektor, ale materiál a inženýrská i dělnická práce okolo (které budou významnou položkou nákladů). Někdo to musí do designu a elektroinstalace vozidla začlenit, a někdo potom nainstalovat, to se ví. Ale pořád je to částka, která je v ceně vozu nepatrná a srovnatelná jestli půjde o typ A nebo o typ C. 5000 je podle mě střízlivý odhad i když s účetnictvím se dá kouzlit různě. Ono samozřejmě nejde jen vzít USB konektor a strčit ho do auta (těch pár korun je holý konektror, který musí mít nějakou konstrukci (tišťák měnič 15/5V krabičku) aby vůbec šel připojit, navíc musí mít i nějaké atesty, aby šel dát do auta), nepochybně si na to automobilka outsourcuje nějakého výrobce, případně použije hotové řešení (už dávno se auta nedělají v automobilce do posledního šroubku spíš se skládají z modulů, přišlo mi, že v automobilce se od základu dělají akorát plechy), což obojí nějaký peníz spolkne (USB moduly se dvěma konektory do domovní elektroinstalace stojí kolem stovky, spíš víc (ale hodně se platí za design, pokud vypínač určitého designu stojí 3x tolik než jiného, platí to samé i o USB modulu) a další peníze dáte elektrikáři za to, že vám to nainstaluje, možná by bylo serióznější srovnávat to s tím ale zase to je kusová zakázková práce a ne montáž u pásu).