Parada, trosku vylepsena vybava, rapidne zhorsene motory.Uz aby cela slavna EU sla do haje
Tedy - někdo by mohl říct, že všechny ty libůstky jsou pí.oviny jedna za druhou. Já to neříkám, protože nechci urážet dámská přirození, která mám rád. Nicméně takhle to vypadá, když se inovuje pro inovace. Jediná světlá výjimka jsou ta zadní LED světla.
Názor byl 1× upraven, naposled 9. 2. 2018 08:31
DPF filter na jednolitri.. r.i.p
Nevidím tam elektromotor s bateriemi, takže nic. Dnes kupovat auto se spalovacím motorem na "špinavé" palivo, když Němec (EU je to samé, my víme, kdo rozhoduje ...) razí tu svoji ekocestu je nesmysl. Stačí pár let, a auta se "špatným" pohonem nevjedou ani do vesnice, natož do města. Mám nápad, ať prodávají stejný vůz, za stejnou cenu, v elektrické verzi (je mi jedno, jak tam dostanou baterie - jejich věc a celá technologie má být jednodušší ne, tak kde je problém?), a pokud vyjde dráž, tak rozdíl vyrovná výrobce, stejně evropanům dluží za tu svoji mizérii s naftovými motory (kolik lidí u nás za rok, zemřelo jen proto, že zde jezdila ta podvodná, odporná, DE auta, hned bych s přesností na člověka, vydal studii). Ano, je to chyba výrobce, nechal si přerůst přes hlavu, opět Německé, bláznivé ekonormy, tak nekoukat a cálovat.
Kdoví, jestli by bylo možné tuhle inovovanou verzi Fabie nakonfigurovat a koupit i bez motoru? Že by si tam zákazník přidal takový motor, který se mu líbí. Např. ve firmě máme ještě jednu původní Fabii I Combi z r. 2003 s atmosférickým motorem 1.4 16V a ta má najeto cca 450.000 km. A ten motor je pořád bez problémů, dolévá se asi 0,5 l oleje na 15.000km. Takže by ho stačilo přehodit do poslední verze karoserie a mohlo by to asi jezdit dalších 15 let až do milionu km. Nebo kdo by chtěl, ať si tam dá klidně elektromotor třeba ze sekačky? 😉
Viete vôbec, čo vymena motora obnáša?
To měla být ironie 😉
Koukám, kdyby bylo po Vašem, tak se jezdí na benzín s olovem, katalyzátor je sprosté slovo a DPF filtry jsou jen pro sraby. Ještě štěstí, že jsou u moci lidé, kteří mají víc rozumu.
Těmi zodpovědnými myslíte tvůrce emisních norem jdoucích proti fyzikálním možnostem i zdravému rozumu nebo manažery z VW, kteří dokážou proto, aby jejich skvostné produkty ty normy plnily, vybavit ŘJ vozidel režimem pro detekci probíhajícího homologačního měření? Jako nemám nic proti katalyzátorům, ale jinak vocaď pocaď. Zajímavý taky je, že koncern před půl rokem ze dne na den zlevnil DPF o 60% :-O Asi nějaká revoluční změna technologického postupu při výrobě. Nebo ne vlastně, to si jen těch 60% cpali do kapes a smáli se moudrým lidem jako jste vy, že jim ten jejich natahovací byznys plán platí.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.