Například ve hře Rainbow Six Siege naměřili průměrnou odezvu u grafické karty RTX 2070 kolem 21-23 ms. Radeon RX 5700 XT je na tom dle výsledků velmi podobně a dosahuje na 20 ms. Ovšem pokud se zapne funkce Radeon Anti-Lag, klesá odezva až na 17,8 ms, tedy o 4-6ms méně než má konkurence4-6ms? No to je bomba😄😄😄 Stratos koukám nepolevil ze svých ATI bullshits ani o píď. Vzpomínám si ještě tenkrát na VŠ, zhruba v letech 99-04, byly diskuse plné tohoto šaška s jeho fanatickou obhajobou všeho co z ATI vylezlo.
To mu byly tak 2 roky ne?
Stratosovi je tuším 35 let 😉 Bullshituje už fakt dlouho, z éry ATi vznikla legenda kdy se Stachem společně onanují nad plakátem s Ruby... Konkrétním bullshitováním mám na mysli třeba multiúčty na CZC kde nablafal přes 50.000 příspěvků https://www.czc.cz/far-cry-2-si-nejlepe-zahr... u všude lidem cpal ATi/AMD. Samozřejmě s tímhle vytrvale pokračuje na Facebooku, kde jako bonus chválí pomlouvače Intelu/nVidie a odměňuje je "lajkama". Nic se za tu dobu nezměnilo...
Ne, ne. Mate Vas jeho mdly rozum. On neni zas az tak mlad, ten nerozum nevyplyva z jeho veku. Ma za sebou peknou radku propagandistickych prispevku, je to cele uz fakt dlouha historie.
ja som z toho videa vyrozumel, ze pri 60Hz monitore prinasa zapnuty antilag realny prinos, ktory vedel takmer vzdy aj spravne odhadnut pocas hry, ze teraz je zapnuty a ide mu to sviznejsie.ale pri 144Hz monitore pri samotnom hrani hry vlastnymi ocami nedokazal rozoznat rozdiel antilag on/off.a kedze kazdy, kto ma rychlejsi monitor potvrdi, ze uz taky monitor ma zmysel a najma gameri, tym padom samotny antilag straca realne prakticke vyuzitie alebo ostava iba ako lacna alternativa pre majitelov pomalsich monitorov.
Vzhledem k tomu jaké frekvence dokáže zpracovávat lidské oko a mozek tak chodit nad 120hz nedává moc smyslu.
Mluv za svoje oko šuline, zjevně je totiž výkonnostně dost pozadu za zbytkem populace.
Prováděl se výzkum, kde se lidem pouštěl obraz o obnovovací frekvenci 50, 100, 200, 400 a 600 Hz. Drtivá většina od sebe rozeznala i 400 a 600. Takže jestli nevidíš rozdíl nad 120 Hz, oční to jistí. 😀
Máte na to někde odkaz? Upřímně, moc tomu nevěřím.
Tohle je sice jiný průzkum než který jsem kdysi viděl, ale ve výsledku asi dost podobný.https://www.nature.com/articles/srep07861
Názor byl 1× upraven, naposled 18. 9. 2019 13:42
Ono by to chtělo aspoň se podívat do Wikipedie než se takhle ztrapníte
Situace je mnohem složitější, reakční doba oka je sice kolem 20ms (což odpovídá 50Hz), ale systém jak si mozek skládá obraz je mnohem rychlejší (udává se kolem 170-180Hz, odpovídá 6ms) protože potřebuje mnohem víc informací. Jestli si myslíš, že nejsou lidé co nepostřehnou víc než 120Hz tak jsi na omylu, stačí se podívat kolik lidí hlásilo problémy s příchodem aktivního 3D (brýle s frekvencí právě těch 120Hz) - prostě se jejich mozek nenechal oblbnout a nesložil obraz.BTW dělám grafiku pro mapping na budovy a fakt si nekupujem 240Hz projektory Barco za řachu jako prase jen tak z hecu...
Mimochodem plynulost obrazu se řešila už před 7 lety u tyDíítů kam jsem posílal demo TrimensionDNM (softwarový doubler používaný ve WinDVD) kde je jasně vidět, že problémem není frekvence monitoru jako taková https://diit.cz/clanek/48fps-hobbit-pusob... (někde dole, ty to najdeš 😉)Podobný motion compensator používají právě ty Barca, ty se navíc dají synchronizovat mezi sebou, v kombinaci s fólií s tím uděláš hodně slušnej hologram efekt 😉 Hoď si do googlu "Hatsune Miku"
Ajeje to zas některým praskne žilka. Richmond už zajisté sepisuje hejt.
Všiml jsem si, že téma o prasklé žilce patří k tvým nejoblíbenějším. Bleješ to prakticky všude.
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.