no me to zas prislo, jako by to bylo psane pro newHP, ale neverim tomu:
1. graf je otocen tak, ze jejich 25 procent vypada stejne jak 36 aceru
2. ...Pro letošní rok stojí před Acerem nejen obhajoba pozic, ale také vyrovnání se odchodem dosavadního šéfa ...
3. ....Ačkoli byl Acer jasným celkovým vítězem, nebylo to v průběhu roku tak jednoznačné (ale skončilo to skoro 1/3 navíc )
blablabla...atd...
myslim, ze se staci podivat na graf, komentar mi pripada jak komentovani behu na 100 metru...
cemu hluboce neverim, je 10 % ostatni... kdo to je, nejsou li v grafu zachycené lokální asembláže? kdo tady tedy udal více jak 7500 notebooků??? Nějaké značky které jsou nám stejně povědomé jako ASUS, Toshiba, FujSiemens??? problemem je : NO DATA. nikdo vlastne nezna nic nez vlastni data... a jestli každý pustí opravdu čestně co prodal, je diskutabilní. Nicméně poměrně zasvěceným pohledem se tomu dá věřit. U těch větších.Je na to jeden klíč, kde nepotřebujete dovozce . A co vidím jako největší ostudu? Toshiba. Díky přístupu CHG tak strašné výsledky. Jasně, Toshiba na tom není světově dobře, ale takové hrůzočísla se v jiných zemích moc nevidí.
Příští rok bude zajímavý, to má autor pravdu, příjdou tablety, konečně něco nového - všímli jste si, jak si notebooky začali být mezi generacemi podobní? přirovnal bych to k vw golf . ono totiž není už zas tak co vylepšovat, či lépe řečeno "revolučním" způsobem měnit. Jasně výkon, rozlišení,výdrž. Ale rozměry jsou dány. Kolik lidí si koupí 17 inch lcd i když nebude nic vážit? pořát je to veleplachta, která se nikam nevejde. (btw CPQ evo n800c/w má rozdíl váhy dle rozlišení lcd až 1/2 KG !!!) ,a kdo cpu se 100W výkonem?. Dále nové cpu, vyšší výkon na menší frekvenci ? chudáci zákazníci, jak budou rozlišovat co je lepší ))) Acer bude asi mít problém. Ale zatím má nejlevnější zboží srovnatelné kvality (těžko se prodává dellům a podobným, když si ntb "někde" musí nechat vyrobit, pak přidat svou marži, své nabubřelé "značkové" náklady. A to se těžko překonává. To se spíš Acer sám překoná tím, že "doroste" na uroven ostatních... A pak stejná cena,stejné zboží, děj se vůle boží.