Věřím tomu že pan Cizek brzy toto nápoji na Trabanta 😎 😉
VW nevím zda to nenechal relativně přístupné záměrně. elektro auta jsou asi slepá vývojová větev! Ale co se Muskovi geniálně povedlo je využití Hyperboly "Green" k vstupu mezi světové výrobce automobilů. Klíčové nejsou u Tesly baterky klíčové je komu se jako prvnímu povede vyvinout a nasadit autopilota 4. nebo dokonce 5. generaceA zde se vracím k VW. VW tímto (že se nechal hacknout) nakonec podpořil platformu, která mu může u Early Adopter napomoci dohnat levněji nebo i u starších aut marketingově ale možná i sw Teslu :o Tipuji si že do 3-10 let (jak bude T etablovaná a Musk uvidí že hype fake-green začne za pár let klesat začne Tesla asi o5 jako první vyvíjet spalovací motor. Buď na ropu (nebo možná na nějakou jinou oxidační alternativu).
Názor byl 1× upraven, naposled 6. 1. 2022 05:01
ten OpenPilot na autopilota 4. nebo 5. generace zjevně neaspiruje (umí vícemenénně jen adaptivní tempomat a udržování jízdy v pruhu). To je tak gigantický úkol, že ho zvládnou jen ty nejbohatší firmy. Je tam třeba analyzovat obrovská množství dat, to žádný open source nezvládne.Pravdu díte, že autonomní řízení je důležitější změna než elektromobilita. Ale netipoval bych, že Tesla začne vyvíjet spalovací motor. To už spíš palivový článek. Ale ani ten nejspíš ne.
Tesla, zasoučasného stavu nemůže přijít se spalovákem. Staví na módním trendu, na emocích. Spalovák by použili pouze, pokud by to jejich zíkazník vnímal jako suprzajívý krok, což si nedokážu představit. Ale třeba svět přestane blbnout a i v pekle zasněží...Další věc, píšete VW - zde je nutné rozlišovat značku a koncern. Značka je v jiném cenovém segmentu než Tesla. Konkurenci k Tesle a autonomní hračky je třeba hledat u Audi/Porsche.
pěkný, bohužel na mou Fábii 1 s hydraulickým posilovačem to nainstalovat nepůjde
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.