Neznalost zákazníka neomlouvá

Diskuze čtenářů k článku

Petr Skácelík  |  20. 04. 2001 18:53  | 

Váš článek se mě velmi líbil a plně se s ním souhlasím.
Také se domnívám, že informace o zákaznících nejsou ve spoustě podniků využívány a není prováděn marketing a informační technologie v případě, že jsou zavedeny nejsou zcela využity.
A hlavně nepracuje se zákazníky. Tomu se v ČR ještě musíme naučit. Úspěšné firmy (ve světě)zkoumají požadavky zákazníků již ve fázi před vývojem výrobků (metoda QFD) a používají nové přístupy např. TQM (total quality management),ISO 9000, JIT, logistika, kaizen ap. které práci se zákazníky přímo požadují.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Jak prodloužit výdrž notebooku

Velké testy: gamepady a inkoustové tiskárny

Důkladný test Sony Playstation 5