Nezáplatovaná Windows ohrožuje nový červ

Diskuze čtenářů k článku

Matos  |  14. 11. 2005 08:09

Hele, díky moc, vymazal jsem soubor MDMS.exe a zbavil jsem se ho. Super. Uz jsem z toho byl na prášky...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  12. 11. 2005 20:03

Já vidím hlavní problém v nezlalosti a neinformovanosti, lidé jsou zvyklí z řady Windows 9x neřešit. Většina (čí snad skoro každý) běžný uživatel pracuje ve windows XP či 2000 pod administratorským účtem, XPčka se při instalaci vynutí založit nějakého uživatele a ten má defaultně admin. práva. Pak se není čemu divit, že je pak systém plný havěti.
A naopak většina uživatelů pracující s Linuxem jsou tak nějak více v obraze a pod rootem běžně nepracují a asi si nedovolí brouzdat po internetu natož pak po pornostránkách.

A vo votom to je.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  12. 11. 2005 20:25

Cituji:
většina uživatelů pracující s Linuxem jsou tak nějak více v obraze a pod rootem běžně nepracují a asi si nedovolí brouzdat po internetu natož pak po pornostránkách

Tak to radši zůstanu na Windows. Přece jen přejít na Linux a být sice v obraze ale nebrouzdat kvůli tomu na internetu ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Noname  |  12. 11. 2005 21:47

tak jeste jednou pro ctenare z bohatsich rodin

tomas nejspis myslel, ze v Linuxu si nedovoli POD ROOTEM brouzdat na internetu natoz po pornostrankach
(coz znamena, ze na porno v Linuxu jedine z uctu "obyc" uzivatele )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  13. 11. 2005 08:12

Diky, uz jsem se domlouvam u elektrikare, jestli nepotrebuje kus vedeni. Mam ho v posledni dobe moc dlouhe a toho roota jsem prehledl

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vladimir., Vladimir.  |  12. 11. 2005 20:29

A pak jsou jeste lide, kteri jako ty naprosto nepochopitelne smesuji neinteraktivni sireni cervu (o cemz je clanek) a manualne instalovanych malware (o kterych mluvis ty). To jsou jablka a hrusky, nic na tom nemeni ze mas v tom, o cem mluvis pravdu. U cervu, co vyuzivaji bezpecnostniho kontextu napadene sluzby /demona, je uplne lhostejne, jaky uzivatel (uzivatele) jsou interaktivne prihlaseni. 
Zatimco prvni hrozi unixovym systemum jen v o neco mensi mire, v tom druhem pripade jsou unixove systemy nenapadnutelne do doby, dokud se BFU neprihlasi jako root.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Matos  |  12. 11. 2005 15:27

Asi patřím k těm štastnějším, který ten červ navštívil. Záplatu jsem nainstaloval, ale ted hledám prográmek, kterým se toho červa zbavím.
Plocha mi mizí každých 10 sekund, občas to vyhazuje hlášku, že IE provedl chybu bla bla bla...
Nevíte, čím bych toho červa zlikvidoval?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
caesar  |  12. 11. 2005 15:45

kladivem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Fiala, Jan Fiala  |  12. 11. 2005 20:21

Zkus tohle:
http://www.asw.cz/cze/down_cleaner.html (370kB)
Nejlepe v nouzovem rezimu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mohawk  |  13. 11. 2005 11:30

Hele já to měl taky a už to je ok, takže resetuj komp, mačkej F8 a spusť nouzový režim, najeď do C:\Windows\System 32\ a tam vymaž soubory "mdms.exe" a "winacpi.dll" a mělo by to být OK :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  12. 11. 2005 13:43

nepíše o žádném Linuxu, takže tyto chudáky žádám, aby sem nic nepsali !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bob  |  12. 11. 2005 14:36

Tak tak, a beztak to neni zadnej zazrak, vsichni rikaj jak je uzasnej a nepada, tak jsem ho nainstaloval (az 3.distribuce se nainstalovala v poradku) pustil a po 10. minutach hapal a to uplne, vspamatoval se asi az na 3restart tak letel z disku pryc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  12. 11. 2005 15:33

Hapal? A jak?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda, Hlinda  |  12. 11. 2005 20:31

No prece ten notebook na zem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  12. 11. 2005 16:06

Iste, tym rozpravkam tak verime.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Phanosh  |  12. 11. 2005 23:04

Ale no tak, klídek. Jak už bylo řečeno, o Linuxu článek není. Nemusíš si tu léčit komplexy z toho, že neumíš používat ani obyčejný instalátor. To je tvůj problém. Fanatičtí obhájci nebo kritici nějakého systému mu většinou houby rozumějí. Jen si klidně používej, co chceš, a ostatní tím nezatěžuj.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
melkor, melkor  |  12. 11. 2005 13:23

Ja jen, ze pady explorer.exe nejsou zadnou novinkou ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Motyka  |  12. 11. 2005 14:25

No IE, no problem!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Rudidlo, Rudidlo  |  12. 11. 2005 16:07

explorer.exe!=IE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
koffr  |  12. 11. 2005 16:24

explorer.exe~IE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirrec  |  12. 11. 2005 13:08

Tak uz viem preco mi stale pada explorer.exe, mam ale smolu v tom ze mam CZ windows.
Ako sa to da odstranit ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
fatman, fatman  |  12. 11. 2005 13:12

Stáhnout záplatu např. z toho odkazovaného článku? http://www.zive.cz/h/Viryabezpecnost/AR.asp?ARI=126510

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mirrec  |  12. 11. 2005 13:20

THX

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Widle_patri_do_hnoje, Widle_patri_do_hnoje  |  12. 11. 2005 11:55

Nejlepší preventivní obranou je hodit Widle do hnoje a nainstalovat Linux.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  12. 11. 2005 12:33

No, z tej budúcnosti Linuxu by som sa moc netešil, lebo keď dosiahne počet užívateľov Windows, tak aj počet infiltrácií pre Linux rapídne stúpne.Začne to byť zaujímavejšie pre samotných tvorcov.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quichote2000, quichote2000  |  12. 11. 2005 17:39

uplna blbost, vetsina serveru, snad korme zive jede na linuxu. Ja myslim, ze schodit nejakou haveti pulku serveru a tim i pulku netu by bylo o mno zajimavejsi, nez schodit par desktopu. Proste linux je sam o sobe bezpecnejsi, hlavne diky systemum prav, vetsina lidi ve win jedou pod adminem to se pak neni cemu divit, ze se pak infikujou. Dalsi vec je firewall, sice ho ma vetsina lidi, ale ty lidi ho neumi nastvit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
cert, cert  |  13. 11. 2005 10:43

Bavime sa tu o desktopoch a nie serveroch. K Linuxu: Bezpecnejsi neznamena lepsi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quichote2000, quichote2000  |  13. 11. 2005 22:10

Jestli lepsi nebo horsi to je vec nazoru. Ja si treba myslim, ze nejslepsi je macosx

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
azazel@email.cz  |  13. 11. 2005 18:26

1, je řeč o desktopech a tam je to úplně o něčem jiném
2, zjisti si kolik serverových věcí běží na windows, než začneš pronášet tyhle moudra ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
peto  |  13. 11. 2005 20:46

>2, zjisti si kolik serverových věcí běží na windows, než začneš pronášet tyhle moudra ;)

zdroj US krestansko- sukromna skola

popis predmentu Advanced computer Science -Linux

Linux the operating systems and scripting enviroment that rus three quaters of Internet servers..


http://www.palmertrinity.org/pdf/webcurr04.pdf

staci.,,,

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
quichote2000, quichote2000  |  13. 11. 2005 22:14

Odpovidal jsem na:
o, z tej budúcnosti Linuxu by som sa moc netešil, lebo keď dosiahne počet užívateľov Windows, tak aj počet infiltrácií pre Linux rapídne stúpne.Začne to byť zaujímavejšie pre samotných tvorcov.

Ma odpoved mela znamenat asi to, ze pro programatora by bylo mnohem zajimavejsi napsat hnussoft pro Linux nez pro widle, bylo by z toho vic skody.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peso  |  12. 11. 2005 13:01

Linux je mozna super bezpecny system. Ale z uzivatelskou privetivosti je to horsi. Nainstaloval jsem Linux, stahl jsem z internetu Real Player, nainstaloval ho a nefungoval. Jen otevrel prazdne okno, ktere neslo normalne zavrit. Tak jsem hledal nejaky zpusob jak to odinstalovat a nenasel jsem. Ve Windows jsem spustil instalaci Real Playeru, nainstaloval do Program Files a funguje. Pravdou je, ze jsem v Linuxu nezkuseny uzivatel a ze jsem zpusob odinstalace nakonec nasel - smazal jsem Linuxovou partition a hodil tam NTFS.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pietro  |  12. 11. 2005 13:18

Aka to bola distribucia? Napr. v SUSE alebo vo vsetkych distribuciach zalozenych na Debiane je instalacia Real Playeru jednoduchsia ako vo Windows. A funguje.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peso  |  12. 11. 2005 15:31

Mandrake Linux - verze asi 10

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  12. 11. 2005 15:34

Hmm, dal jsem tu práci a pod VMware jsem si desítku nainstaloval...a RealPlayer tam jde v pohodě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kkk  |  12. 11. 2005 14:39

To je zajimave.
Ja nainstaloval RealPlayer par kliknutimi. Samozrejme fungoval.
Linux je skutecne bezpecnejsi, ale nema smysl se tady o tom hadat. Je k tomu treba znat trochu detailneji oba systemy, a takovi lide se zde nevyskytuji, jsou to pak debaty o nicem...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Platič  |  12. 11. 2005 15:13

Linux superbezpečný?
Nevěř chimérám, není tomu tak.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Hlinda, Hlinda  |  12. 11. 2005 20:28

Superbezpecne neni nic. Snad jen vypnout pocitac....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
LubosD, LubosD  |  12. 11. 2005 15:35

A k té odinstalaci se dá říct jen PEBKAC, je to obyčejný RPM balíček.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
shrek  |  12. 11. 2005 16:26

Taky jsem nic podobného ještě neviděl. Pod MDK i pod Gentoo mi jel RealPlayer na první pokus a dokonce i stařičký RedHat 6.x si nestěžoval a přehrával. Tady na Živě se asi vyskytují nějací zvláštní smolaři. A pro ty mám jedinou radu: používejte Windows, to je v pořádku, ale nechoďte s nimi prosím na Internet. Většina červů a podobných věcí chodí právě od lidí, jako jste vy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Aladin  |  13. 11. 2005 20:49

Prosim o osvetu. Jak ti muze od lidi jako je on prijit cerv na tvuj hypermegabezpecny Linux?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
N/A  |  14. 11. 2005 15:00

co třeba mailem?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  12. 11. 2005 15:05

aaa, linux buzna je tu zase

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jirka  |  12. 11. 2005 17:16

Musím ti dát zapravdu. Právě dnes dávám do provozu schopného stavu otcův počítač. Než jsem nainstaloval antispyware, antivir, firewall a stáhl záplaty, tak jsem chytil 4 trojany a to dost nebezpečné. Byl to pro mě docela nezvyk, protože používám Linux a tam na to jaksi nejsem zvyklý. Linux má oproti Windows obrovské výhody, které ale nejsou tak vyditelné. Každý hned vidí, že v Linuxu nejede tolik programů jako ve Win a že je to úplně jiný systém, na který si člověk musí zvyknout. Ale už nevidí, že se nemusí trápit viry, nemusí používat antivir, antispyware, že je to podstatně stabilnější systém, který se nemusí každou chvíli přeinstalovávat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ladislav N.  |  13. 11. 2005 08:19

Zapni si ve Windows kontrolu českého pravopisu!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vladimir  |  13. 11. 2005 11:34

a kde?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  14. 11. 2005 09:25

rozumnej clovek neleze na Net s neopatchovanymi Windows. Nez vlezu na Net dam tam min SP2 a na jinem PC si stahnu kriticke zaplaty. Pak tam naistaluju firewall a pak teprve vlezu na Net.

BTW nevim kde furt berete tu chymeru o NESTABILITE windows. To platilo pro Win 98 a starsi, mam doma XPcka 1,5 roku naprosto bez problemu, ani nevim jestli jsem vubec nekdy doma videl BSOD. Mimochodem vira jsem na nich nemel nikdy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  14. 11. 2005 13:31

Hlavne kdyz bezny user ma doma stezi jedno PC , dalsi neocenitelna rada. Stejne tak vetsina beznych useru nekupuje casopisy ve kterych ty patche jsou na CD a i kdyby meli pristup k jinemu PC tak pri stahovani narazi s kontrolou legalnosti (urcite tam nebude stejna verze windows).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  14. 11. 2005 22:08

Vsechno co pises jsou jen vymluvy. Clovek kterej ma aspon nejaky pojem o tom, jaka je situace s virama si sezene na CDcku aspon SP2 a nez vleze na Net tak ma tim padem vetsinu der zalatanych. Viru co samy vlezou do PC (bez toho aby uzivatel na neco kliknul, otevrel sam nejakou prilohu apod.) je po SP2 jen par. Sance ze ho nejakej trefi nez stahne zaplaty je naprosto minimalni. Pokud to dany clovek neudela, je to jako by si koupil do auta 6 litru benzinu, vyrazil do pouste na cestu dlouhou 500 km a pak se divil ze mu ten benzin dosel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  15. 11. 2005 09:50

Nejsou! Kolik lidi ma paru o nejakych virech?

Bavme se o BFU, kteri malem nevedi jak korektne vypnout PC a takovych je mezi uzivateli Windows vetsina! Bohuzel tito lide opravdu jezdi 500km do pouste se 6 litry benzinu (nekdy i s mene) .

Sance ze te trefi worm/trojan je diky navrhu windows a neopravenym diram v klicovych komponentach systemu velka, odborniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  15. 11. 2005 10:43

no to me fakt zajima, jaky viry chytis po instalaci SP2 bez toho, abys kliknul na nejakou stupidni prilohu v mailu nebo vlezl na nejakou nakazenou web stranku. Ja na vlastni kuzi v praci zazil jen jeden, ktery sel pres nejakou diru a utocil na Win 2K. Napis sem prosim seznam techto viru. Diky. Odborniku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  15. 11. 2005 11:05

Nevim jake viry chytis ty ZROVNA DNES pod windows XP, protoze me to netrapi. Problem BFU je prave v "abys kliknul na nejakou stupidni prilohu v mailu nebo vlezl na nejakou nakazenou web stranku". Muzes jim to vtloukat do hlavy jak chces, resp. vetsine nemas jak, vzdy to na svych domacich PC udelaji.

Ja zazil v nekolika firmach napr. Sasser, Blaster a spoustu dalsich pro BFU neskutecne prijemnych potvurek. Windows XP a SP2 bych nevidel jako samospasitelnou zalezitost . Vetsina firem stejne pouziva w2k a vzhledem k delce podpory XP neni duvod na ne migrovat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  15. 11. 2005 11:29

aha tak nevis. tak jak muzes rikat jak je nejaka sance na chyceni vira jak velka ? sance je velka presne podle toho jak hloupy bude uzivatel, ale to s prominutim nema prakticky co delat s tim na jakem systemu ten clovek dela. Pokud mu nekdo rozumny rekne par pravidel (nepouzivat MSIE, OUtlook Express, zapnout automatickou instalaci update, mit altualizovany antivirak) tak i tzv. BFU bude mit celkem malou sanci na chyceni vira.

A pokud se zacnou jine systemy nez Windows dostavat mezi lidi tak si nedelej iluze, ale BFU bude v Linuxu klidne prihlaseny na roota a bude delat stejny kraviny jako na Windows. A tvurci viru toho budou vyuzivat a budes s Linuxem tam kde jsme ted s Windowsama.

Nerikam ze SP2 je samospasitelna zalezitost, ale nacpat do OS posledni service pack nez vlezes do nebezpecneho prostredi je povinnost.

A jestli vetsina firem pouziva Win2K nevim, ale bezpecnost v firemni siti je uplne o necem jinem, tam se predpoklada ze clovek co se o sit stara tam ma antivirovou branu, antispam, firewall, useri na stanicich nemaji admin prava a vsechny PC se zaplatuji automaticky nebo aspon hromadne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  15. 11. 2005 11:47

Nebudeme to dal rozebirat, doporucuji PCM-CE 11/2005 str. 94 tam probiraji aktualni hrozby pro BFU .

Iluze si nedelam, ale kazdy uzivatel linuxu ktereho znam ma jaksi "jiny pristup k veci" a ver mi jsou mezi nimi i absolutni BFU (dokonce nepoznaceni OS windows).

Bezpecnost ve firemni siti je samo o necem jinem, ale ne v ceske company s (nejenom) 10-20 zamestnanci. Ve vetsine techto firem je bordel k pohledani . Vsichni jsou tam admini, proxy servery neexistuji, sitovy antivir nula-nula-nic a tuny spyware na pocitaci s ucetnictvim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  15. 11. 2005 12:41

pokud je v CZ firme takovejhle bordel, tak je to vec admina. Bohuzel to ale muze bejt i vec vedeni firmy pokud odmita dat do IT nejake penize, zazil jsem to na vlastni kuzi a zabezpecit Win 98 a starsi je docela problem i kdyz se clovek snazi.

Rad bych nekdy na vlastni oci videl "absolutni BFU" na Linuxu. To muze byt zajimave.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  15. 11. 2005 13:13

Muj synovec (11let) . Na prvni PC kdysi dostal (v ramci maleho testu) GNU/Linux (distro zal. na Debianu) a automaticky vsechno pochopil a vsechno dela tak nejak prirozene (vc. instalace hry pod wine). Na zacatku to byl linuxovy BFU .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Peter Lehotsky, Peter Lehotsky  |  15. 11. 2005 13:16

Vetsinou (bohuzel) plati bod 2 a to i ve vetsich firmach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  14. 11. 2005 22:12

pochopitelne predpokladam, ze prvni a jedine misto na Netu, kam clovek leze nez ma stazene vsechny zaplaty je jen Windows Update. Pokud dany clovek stahuje zaplaty a krati si pritom chvili na HotTeenBabes a TopTenWarezSitez tak chapu ze pochyta 4 trojany

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Prech  |  14. 11. 2005 07:25

Aaa, dalsi radobynabuseny pubertak. Muzu se zeptat, jaky byl smysl prispevku? Sdelit vsem ostatnim neco ve smyslu "To sem dobrej, umim proklikat instalaci linuxu"? No, tak z toho se tu asi nikdo neosype... Vic toho patrne neumite, protoze kdybyste umel, mel byste nadhled a nezvanil takhovyhle silacky slinty.
Bezpecnost systemu inomho (in not only my...) zavisi v prvni rade na chovani uzivatele. A duvod, proc na to vubec reaguju, je ten, ze mi skodite, protoze na me jako na uzivatele linuxu pak lidi, co si prectou silacky rvani nedorostlych blbecku, jako jste Vy, obcas koukaji jako na fanatika, od ktereho se ocekava, ze jim zacne neco tlacit do hlavy.
Takze bych poprosil Vas a podobne mamlasy, aby linux radsi tise pouzivali, nejdriv se se o nem neco naucili a do ty doby laskave drzeli hubu. Komunita pokrocilejsich uzivatelu linuxu vam vsem bude velice zavazana. Diky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  14. 11. 2005 09:27

hehe, ze by jeden rozumnej linuxak ze stovky magoru ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Prech  |  14. 11. 2005 10:24

Ale notak, vzdyt jsem snad napsal docela srozumitelne, ze linuxak, ktery mysli hlavou, v takovych pripadech mlci a k takovym imbecilnim vykrikum se neuchyluje... co by z toho taky mel. Hlasita skupina rvounu je na obou stranach, skodi vsem a jde na nervy taky vsem.
Uprimne receno, kdybych pouzil Vasi uvahu a posuzoval windowsaky podle typka s nickem "Astorlights", taky byste nedopadli zrovna nejlip...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  14. 11. 2005 11:23

Hele Prech, Ty máš v zásadě recht ! Jen doplním takový malý aspekt: "windowsáků" mého formátu je jako šafránu (ukaž mi druhého takového ), ale linuxáčských fanatiků je obrovská hromada.


Mi osobně hlasitá skupina řvounů nevadí, naopak, je velmi veselé číst co ty choré linuxem,firefoxem,wikipedíí a stártrekem prolezlé mozky občas vyplodí, a tvrdím že tu nejsem sám kdo se tím velmi baví. Příště než začneš ultimatívně tvrdit co se líbí či nelíbí všem se prosímtě zkus nejdřív zamyslet jestli to je fakt pravda anebo to jenom tak vidíš Ty

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
redsnake, redsnake  |  14. 11. 2005 12:44

pockej, pockej, já mám taky mozek prolezlej Forefoxem, Wikipedií a Startrekem (plus jeste OpenOffice.org) a přitom jedu na Windows

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  14. 11. 2005 14:31

To znamená že nemáš chorý mozek

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Prech  |  14. 11. 2005 13:34

Ta veta byla prilis dlouha, takze tam ta spojitost zanikla, omlouvam se. Mel jsem na mysli "vsem, kteri mysli hlavou."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
AstorLights, AstorLights  |  14. 11. 2005 14:30

Takže - jinými slovy - všichni ti co tu mají legraci se řvounů podle Tebe nemyslí hlavou ?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor