Nevstoupíme-li na internet teď, vezme si koláč někdo jiný, uvědomují si pomalu firmy

Diskuze čtenářů k článku

Veca  |  07. 04. 2006 21:37

Nakonec rozhodne  o podílu na trhu velikost obchodníka. Velcí to převálcují. Zatím máme ještě možnost vybírat:

http://www.mapacen.cz/

http://zbozi.seznam.cz/?q=

http://jyxo.cz/s?q=&d=zb

http://www.seznamzbozi.cz/
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hnědka  |  07. 04. 2006 18:39

Ja uz ted kupuju skoro vse pres internet - knizky, elektroniku, atd. atd.  Electroworld, Datart apod. jsou predrazene. Navic na internetu si clovek muze snadno najit nejlevnejsi kram. Je to snadnejsi, nez prochazet cele mesto a hledat, jestli to maji nekde o stovku levnejc

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dušan  |  10. 04. 2006 11:25

Nejsem si tak úplně jist jestli je například www.datart.cz předražený. Chápu že kamenné obchody typu Electroworld, nebo DATART se mohou zdát předražené a ceny mnohdy vyšší jsou oproti týpkům prodávajícím laciné značky rovnou z palet. Ale už ve chvíli kdy například v DATARTu nezaplatí človek za dopravu lednice nic navíc se rozdíly prudce smazávají.
Také rád nakupuji na netu a zřejmě jako vy také téměř všechno, ale skoro bych řekl že e-shopy se dělí na dvě skupiny. A sice na shopy co jsou řízeny z obýváku, a na ty ostatní, kteří mají víceméně nějaké kvalitní zázemí. A u těch jsou ceny sestakra vyrovnané a někteří solidnější přidávají například dopravu zdarma. Zkuste si porovnat například kasu, datart, a mall. Jsem zvědav na co přijdete.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  07. 04. 2006 15:48

Nechci být ošklivý, ale podobný článek měl snad smysl před několika lety, ne? Kdo o vstupu na internet přemýšlí až nyní, tak na tom musel být fakt hodně zle, aby ho to za tu dobu, co internet existuje, nenapadlo... Zřejmě "pan podnikatel" :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  07. 04. 2006 16:26

Jo třeba Elektroworld u nás zkrátil otvírací dobu z 21:00 na 20:00. Asi už přemýšlí o Internetu....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zdenek  |  07. 04. 2006 10:22

Presne stejny clanek jsem nedavno cetl na e-komerci (http://www.e-komerce.cz/ec/ec.nsf/0/D880F2783C455E39C1257145003297C5). To je nejaky PR, nebo kopirovani, nebo co?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
SkypeHardware.cz, SkypeHardware.cz  |  07. 04. 2006 09:36

Dobrý den,
myslím si, že kromě pár velkých shops/malls s dobrou značkou a pověstí zákazníci raději oceňují menší a přehlednějsí specializované internetové obchody.
Ty by měly nabídnout široký výběr zboží v daném segmentu, na který se specializují. Samozřejmostí je hluboká odborná znalost toho, co prodávají. Spousty zákazníků volají na infolinku nebo píší a důkladně zvažují parametry, použití, chtějí se poradit.
Vždy raději nakupuji ve speciálce než v "obchoďáku", kde hned vedle elektroniky je zelenina nebo spodní prádlo. Stejně tak vím, že když vidím úplně stejné obchody, které přebírají databázi velkých distributorů IT (eD system, AT Computres...) tak se všichni tváří, že mají všechno, ale o tom co prodávájí neví nic, nedokáží poradit, maximálně doporučí výrobek podle výše své provize...

Jako velmi velký problém stále vidím placení (i když se to zlepšuje) = aby se zákazníci nebáli plati předem kartou, eBankou apod. a pak netrnuli starchy, zdali jim zboží dojde apod. Spousta "obchodníků" je bohužel stále piráty na volném moři a rozhodně nedělají dobré jméno ostatním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pavel  |  07. 04. 2006 12:10


svata pravda, souhlasim s tvym nazorem

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mmarek26  |  12. 04. 2006 01:40

jj, plna pravda, casto me lidi otravuji abych jim nco koupil - NTB, fotak, cokoliv co by melo byt na netu levnjsiho a ja sa pak plne musim zaborit do prolematiky, nebot ani na mall.cz to nebyva dobre popsane. A problme je ze u TechData casto na tom telesales, co se dere do segmentu ALZSFTu, tak ty obchodaci nemaji vubec zadne zkusenosti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor