Netopýr - klient, jak má být

Diskuze čtenářů k článku

m0nty  |  05. 08. 2001 14:43

Myslim si,ze je uz zbytocne k tejto teme nieco dodavat. Uz to tu bolo viackrat povedane, ze sa TheBat! s Outlookom neda zrovnavat. A ten kto vyzaduje jedine email je somar ak si da Outlook.

Navyse je to sila zvyku... a ako je zname, proti hustu ziaden disputat.

ad: clanok

Nepaci sa mi tam ta poznamka o "inteligentnych" adminoch, ktory sekroskam a ekonomkam maju odinstalovavat Outlook (vo vacsine pripadov OE)a nainstalovat im tam nejaky iny MUA, a mysliet si,ze to bude rychlejsie ... Vazeny, to je somarina. :)

... jedno pochopte, ze aj ked je MS ... ehm slusne povedane, nie vzdy najvhodnejsie, ani zdaleka to s nim nie je tak strasne (vid symbian EPOC .. ten pada este viac ,nez W CE, ale dobre :) A nezahodim nieco automaticky uz len z principu,ze je to MS.

 

. bodka

 

p.s.

prosim ziadne flamewar, to je detinske :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dite  |  06. 08. 2001 15:08

voba ty zmineny programy jsou sfinstvo!

jedina vec, ktera ruluje je PINE! PINE rulez! a je i WIN32 port 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kipe  |  04. 08. 2001 16:33

Stahl sem si Bat a natolik sem si ho oblibil, ze do mesice sem navstivil Ipex a koupil si ho legalne, pro soukrome pouziti. Pouzival sem Netscape, ale tohle je skvely. Neco takovyho jako Outlook bych si na kompl nikdy nedal. Za to, co Bat nabizi me pripada 1700Kc za normalni licenci celkem levna cena. Skoda jen, ze se nedela pro Linux, to bych se mohl zbavit i tech osklivejch Wiru a byl bych za vodou.
Kipe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  04. 08. 2001 22:35

Jezisi kriste, nesrovnavejte Outlook s programama co umej jenom e-mail. Pokud si myslite ze Outlook je e-mailovej klient pak ste ignoranti a o Outlooku nevite ale vubec nic. Asi jako kdybych ja rikal ze Linux je to samy jako DOS protoze to ma prikazovou radku. A teprve nad systemem bezi oknovy rozhrani.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  05. 08. 2001 06:13

BaT! je hroznej. Howg.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  05. 08. 2001 08:12

Tak osobne bych to tak cerne nevidel, pokud mi jde pouze a jen o e-mail tak si myslim ze zas tak spatnej neni. Ale co me vadi je ze je porovnavanej s Outlookem coz je srovnavani jablek s hruskama. Jeste bych uznal srovnani s Outlook Express, ale jak sem uz rek, tam zase OE vede diky podpore pro news ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pepa Kokes  |  05. 08. 2001 15:10

Outlook Express ma hlavne uzasnou podporu pro ruzny cervy a viry

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  07. 08. 2001 02:23

Tu podporu ma Kokes. V OE se da scripting vypnout ... a jestli si myslis ze je problem precit address booky ostatnich email klientu tak se nauc programovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
p  |  06. 08. 2001 13:59

krikloune, nebavi se tady blbci, pokud srovnavam bat a outlook tak automaticky myslim outlook express, pac to by nenapadlo ani vopici je srovnavat, na druhy strane by ani ji nenapadlo na to timhle stylem upozornovat

zdar

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavel Palát  |  05. 08. 2001 22:20

IMHO je pod linuxem na vyber kvalitnich postovnich klientu dostatecny - nejznamejsimi jsou pine a mutt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jan Havlicek  |  04. 08. 2001 15:28

Proc proboha vsechny klienti, co se tvari jako IMAP maji potrebu zpravy stahovat ze serveru a ukledat je lokalne kamsi. Potrebovali bysme klietna, ktery pres IMAP skutecne pracuje _POUZE_ se slozkama na serveru a necpe to nikam lokalne. Chapu ze pro dialupisty je to rozumne, ale pro pouziti na vetsi siti, kde uzivatele migruji mezi pocitaci je tenhle program naprosto k nicemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  04. 08. 2001 18:30

A zkousel jste peagasus mail? IMAP to umi a ackoliv ho moc nepouzivam, tak nemam pocit, ze by neco stahoval na lokal. a na sitich novell navic splupracuje s Mercury, coz je MTA pro Novell

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Laco Lászlo  |  05. 08. 2001 21:43

Já používám Pegasus Mail již několik let k plné spokojenosti. V práci jako groupware požíváme Outlook, protože uvedený TheBat ani PMail nejsou groupwarové programy. Ale paralelně (pro soukromou poštu) používám zmíněný PMail. Ideální pro multiplatformové nasazení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Frn  |  06. 08. 2001 07:06

Taky tu honíme Pegase. Zatím ve verzi 2.54 a už se nemůžeme dočkat počeštění trojkové řady.

Tohle řešení má sice svoje mouchy, ale jedno se mu nedá upřít - na rozdíl od Utlouka si Pegas všechno cpe na síť.. Na lokále není absolutně nic - žádné soubory se zprávami, žádné záznamy v registrech. Uživatel si klidně může přesednout jinam, přihlásit se a dělat se svou poštou. Zálohování zpráv je ze serveru taky jednodušší ....

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
petr andrs  |  08. 08. 2001 22:47

no vzhledem k tomu, ze posledni verse trojkove rady (3,12c) vysla 24. unora 2000, myslim, ze se pocesteni uz asi nedockate (nicmene pracovat z ceskymy maily jde v pohode i v originalni verzi). Autor usilovne pracuje na 4 versi, ktera by mela by vice nez jen mail klient (viz. http://home.kabelfoon.nl/~jaabogae/han/p400_index.html a http://home.kabelfoon.nl/~jaabogae/han/p400_feat_init.html) a bude uvedena 17.8.2001. Pro firemni nasazeni bych se ctrykou pockal nez dozraje, ale prechod na 3.12c v anglicke vesi (pokud uzivatele jsou alespon trochu gramotni) mohu jen doporucit, uz si presne nepamatuju v cem, neb je to dlouho, ale prechod z 2.5 na 3.1 byl velmi prijemny, byla tam spousta vylepseni a novych veci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Mahavishnu  |  04. 08. 2001 21:52

Myslim, ze aj IMAP bude Bat coskoro zvladat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Walda  |  04. 08. 2001 12:24

Ja bych te nespokojene ucetni pustil telnet... pres nej si postu precte opravdu s minimalnim zatizenim PC. ))

Honza

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Šulc  |  04. 08. 2001 11:07

......a nosi jenom dobre zpravy.:))))

Za The Bat a za Windows Commandera popr. jeste Norton Commandera by mel nekdo dostat Nobelovku.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
erh  |  04. 08. 2001 15:14

BTW nejlepsi souborovy manager pro DOS (DOS Navigator) pochazi ze stejne firmy RITLabs.

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Yaroukh  |  04. 08. 2001 19:34

S tim WinCmd32 naprosty souhlas. Batt-a jsem kdysi zkousel, ale (uz si nevzpomenu proc) neobstal. Ale jeste bych do seznamku doplnil TextPad a WinAmp. :o)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Kratochvíl  |  06. 08. 2001 08:07

Nobelovku by si zaslouzil Volkov Commander ... :o))))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mkobylan  |  06. 08. 2001 09:58

Preco si este programatori nepresadili Nobelovu cenu za IT?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jerry III  |  04. 08. 2001 01:23

To The Bat! rozhodne neni. Nechapu proc, ale vsichni (hlavne nenavistivci M$) maji utkvelou predstavu, ze Outlook je e-mail klient. Neni. Myslim ze uz se to tu nekolikrat probiralo, Outlooku konkurujou treba Lotus Notes. A pokud vim tak i Novell ma srovnatelny produkt. Ale to je tak vsechno. The Bat! rozhodne neni konkurence Outlooku. Mozna Outlook Expressu (coz je ovsem uplne jiny produkt nez Outlook) jenze tam zase OE ziskava tim, ze umi News.

Co se tyce prosazeni se v organizacich tak tam prave Bat! moc sanci nema, protoze pouhy e-mail je dneska vice mene na nic a v Outlooku jsou hojne vyuzivany prave groupware funkce. Takze sanci ma max. v malych firmickach o maximalne par desitkach lidi.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin  |  04. 08. 2001 07:32

Presne tak. O cem je tenke clanek je jen dalsi postovni klient ktery na rozdil od Outlook Expres se placeny. (navic placeny zda se Ipexem, ktery by ho rad prodaval) Haha. Jsem natresenej platit za postovniho klienta. Mozilla ma postacujiciho na 99% veci co potrebuju. Pokud bych potreboval neco lepsiho rozhodne nesahnu na Lotus protoze je to naprosta zrudnost, ktera se tvari jako HOOODNE pomala demoverze neceho co nikdy nebude uvedeno, GroupWise co tu zminujete od Novell pada na milionech chyb a nekompatibilit s prilohama (ma to stejne zprasene jako Notes) a Outlook - ne protoze M$ - snad az bude horet. Takze pro Woknouz Outlook Expres nebo Mozilla. Ostatni prisernosti jen zdrzuji v praci a nikdo stejne jejich moznosti nepouziva protoze je to krec. Osobne jsem spokojen v soucasnosti s Mozillou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Mikuš  |  18. 08. 2001 16:04

Firma IPEX s.r.o. je distributorem programu a nejen, že by chtela, ona jej i prodava. A uspesne. Vsichni vyznamni (jako např. firma Grisoft), ale i mali zakazníci si jej chválí pro jeho spolehlivost a kvalitu, kterou jim poskytuje. Souhlasim s Vami, že se do prostredi MS EXCHANGE nehodi, ale tam se nehodi zadny jiny klient nez Outlook. A vsichni jiste vime proc. Pokud Vam Mozilla staci, nikdo Vam ji nevymlouva, ale nekdy si vycet funkci TB prectete a mozna zjistite, ze umi veci, o kterych jste ani nevedel.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Dolor  |  04. 08. 2001 01:11

Zase jedna neúplná recenze....
Nevšiml jsem si, že by v článku byla uvedena jedna pro nás vysoce důležitá věc. Totiž, zda program umí kódovat češtinu !!!!
Ach jo, ty recenze nebudou nikdy dokonalé.

Tedy, The Bat umí kódování iso i windows češtiny (takže lze psát v něm s diakritkou) + nějaké další (+ umožňuje doplnění vlastních sad).
Navíc, The Bat je již oficiálně lokalizován a dá se koupit i od českého distributora (poskytují slevy studentům) na adrese

http://www.thebat.ipex.cz/


Pokud jde o kontrolu pravopisu v češtině, nejsem si jist ale myslím že podobně jako Outlook E. ji sám program neumí, musí být nainstalován slovník Officů (Wordu) a ten je používán, myslím že to tak bylo v nápovědě The Batu.
Jinak The Bat může vypadat uspořádáním panelů jako Outlook Express (takže ten obrázek v recenzi není zrovna "ono").
Pokud jde o poštovní funkce, myslím, že je to nejlepší klinet, i když Outlook Expres je pro českého uživatele asi nejlepší volba a jiní klineti (klienti Netscapa a Mozilly - oba umí kódování) se moc nepoužívají a jiní klineti (Eudora) zas neumí kódovat češtinu.
Takže doma bude asi vítězit Outlook E., u náročnějších The Bat a u těch, kdo to potřebují- Outlook.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BoodOk  |  05. 08. 2001 14:28

No chybi tam take velmi dulezita informace o podpore protokolu. Netopyr neumi (alespon cop jsem zkousel pred cca 1/2 rokem) IMAP, coz ho diskvalifikuje pro pouziti v prostredi intranetu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Klimovic  |  06. 08. 2001 00:22

IMAP v The Bat! pouzivam. Umi to. Nevim do jake miry implementuje vsechny vomozenosti tohoto protokolu, zda se nejedna treba jen o nejakou podmonozinu vsech moznosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
BooOk  |  06. 08. 2001 11:37

Omlouvam se. Problem je v tom, ze IMAP pouziva stejnym zpusobem jako POP3, coz znamena ze implementuje pouze maly subset funkci protokolu IMAP a de facto potira jeho vyhody (zejmena centralni skladovani emailovych zprav).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Marek Mikuš  |  18. 08. 2001 16:14

Aktualni verze programu The Bat! skutečně nepodporuje plně protokol IMAP4. Do stavajici architektury programu nelze plnou verzi tohoto protokolu zahrnout a jeho plna implementace bude ve verzi 2.0, ktera je ve vyvoji. Souhlasim s Vami, ze to neni idealni reseni, ale precejenom uzivatelu pouzivajicich IMAP je minimum oprotti uzivatelum pouzivajicim POP3.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mistr  |  04. 08. 2001 00:47

...ze The Bat! umi nadherne quotovat, tj. delat bez problemu tohle:

> puvodni zprava, radek c.1

moje odpoved

> puvodni zprava, radek c.2

> puvodni zprava, radek c.3

moje odpovedi na radek 2 a 3.

 

Az to bude umet bez problemu i Outlook (coz neumi, staci ho oblbnout HTML zpravou), mozna se k nemu vratim.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
V.K.  |  04. 08. 2001 00:39

The Bat! ma pravdepodobne nejlepsi system spravy vice uctu ze vsech klientu ktere jsem zatim vyzkousel.
Jenom by mne zajimala jedna vec, ktera z clanku neni prave patrna - jakym zpusobem radi TB! zpravy do vlaken. Jenom podle predmetu - neprilis prakticke, nebo podle zaznamu v hlavicce mailu (tusim ze se jedna o polozku in-reply-to) jako Mutt.
Hadam, ze na Woknech lepsiho klienta najdeme jenom tezko. I kdyz srovnatelnych by se nejspis dalo najit dost, nektere dokonce za "prijemnejsi" cenu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
voidx  |  06. 08. 2001 13:52

muzes si vybrat jestli se vlakna budou rozlisovat podle predmetu nebo podle zaznamu v hlavicce (bat tomu rika "references") a rozhodne lip fungujou prave ony "references" nicmene taky ne uplne perfektne, ja napriklad odebiram linux--cz-mailing-list (asi tak 100 az 200 mailu za den) a nektere zpravy BAT do threadu nezaradi... ale stejne BAT RULEZ !!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor