Streamovací platforma Netflix se aktuálně připravuje na velké změny. V Americe se totiž chystá několik dalších konkurenčních služeb v čele s Disney+. Kvůli tomu hrozí, že přijde o část produkce a hledá, jak zaujmout diváky. Řešením by mohly být interaktivní filmy. Naposledy vydaný Bandersnatch totiž slaví úspěch.
Netflix se oficiálně nechlubí počty diváků svých filmů a seriálů, u nejnovějšího dílu Black Mirror – Bandersnatch ale potvrdil, že se jednalo o úspěch. Snímek je zajímavý hlavně tím, že divákovi dává možnost rozhodnout se, jak bude příběh pokračovat a každý tak může mít lehce jiný průběh. Firma nyní potvrdila, že interaktivních příběhů se bude objevovat více.
Boj proti pirátství i Disney
Pro firmu je to jeden ze způsobů, jak bojovat s konkurencí, která nic podobného prozatím nenabízí. Produkce těchto snímků je ale nákladná jak finančně, tak i časově. Právě zmíněný Bandersnatch byl v produkci více než rok a to se jedná o jeden, byť delší, díl seriálu. Finanční stránce věci by ale mohlo pomoci aktuálně oznámené zdražení předplatného v Americe.
Druhé pozitivum je i obrana proti pirátství. Snímek, který má v sobě interaktivní prvky, které ovlivňují další postup, se velmi těžko převádí do statického souboru – vždy získáte jen jednu linku, což značně degraduje zážitek ze sledování. Netflixu by tak tento postup mohl přinést nové platící uživatele.
Zdroj: Business Insider