Nespokojenost s internetovými nákupy stoupla, hlavně kvůli Vánocím!

Nejste spokojeni s nakupováním po Internetu? Kupodivu, lidé v USA také zrovna nejásají...
Překvapivé výsledky přinesla studie firmy Jupiter Communications, která se zabývá prakticky výlučně oblastí Internetu. Všeobecně výrazně stoupla nespokojenost zákazníků s tím, jak rychle byly vyřizovány jejich předvánoční nákupy a také s tím, že řada obchodů zaznamenala technické problémy. Pokles důvěry není nijak propastný: spokojeno bylo celých 74% zákazníků, nicméně stále to je o 14% méně než v běžném období. Nicméně 37% zákazníků prohlásilo, že příští rok nakoupí na Internetu více, 58% stejně a 5% uvedlo, že utratí příští rok méně peněz. Studie rovněž prozradila, že z domácností připojených na Internetu nakoupilo jen ve dvou posledních měsících loňského roku celých 44%, celková útrata byla 3.14 miliardy USD.

Živě komentuje: zpráva o potížích amerických internetových obchodů ve vánoční sezóně je pro nás svým způsobem příjemná. Člověk již dostává pocit méněcennosti z toho, že venku, v obchodech s řádově větším sortimentem i obraty to dokonale funguje a u nás jen bojujeme s tisíci chybami – hroutícími se programy, nedodávajícími dodavateli, nepracující technikou. Ukazuje se, že to venku není o moc lepší, akorát je zde vyšší mistrovství v zakrývání chyb či jejich nepřiznávání – to, že jen 74% zákazníků bylo v období vánoc spokojeno s internetovými nákupy, totiž není nijak velké, současně to znamená, že každý čtvrtý zákazník spokojen nebyl.

A ty tři knihy, které jsem si objednal někdy v listopadu na Amazon.com, stále nedošly…

Váš názor Další článek: Microsoft jako namazaný stroj, má další čtvrtletí obrovského růstu i zisku

Témata článku: Nákup, Příjemný pocit, Sto, Celá studie

Určitě si přečtěte


Aktuální číslo časopisu Computer

Zachraňte nefunkční Windows

Jak nakupovat a prodávat kryptoměny

Otestovali jsme konvertibilní notebooky

Velký test 14 herních myší