Nenápadná řádková reklama možná bude patřit mezi přeborníky

Diskuze čtenářů k článku

Daniel Rossman  |  20. 06. 2002 00:24  | 

Co se týče těch "agresivních formátů roztahující se přes celou obrazovku", které zmiňujete na začátku článku, tak v jejich případě jde spíše o internetovou antireklamu. Například to, co se natahuje po zadání www.zive.cz (tuším, že to je Nextra, ale nejsem jsi tím jist, neboť vždy rozezleně klikám na odkaz "Jdi na Živě, i když mám pevnou linku), mně pěkně rozčiluje.   

Já chápu, že každý provozovatel musí z něčeho žít, a ty reklamy jsou jedním ze zdrojů příjmů, reklama by však mělo vzbuzovat pozitivní či alespoň indiferentní reakce. Výrobky, jejichž reklama ve mně způsobuje negativní reakce (jako ten s tou Nextrou), ze zásady nekupuji, a domnívám se, že nejsem sám. Nemám nic proti banerům atd., nechávám je běžet, i když bych si mohl aktivovat volbu "Ad Blocking" v Norton Internet Security programu. Chci ale panu Hlavenkovi udělat radost,   tak ty banery nechávám zapnuté. Vlezlé, agresívní a otravné reklamy typu Nextra ale nikdy!!   

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Otakar  |  20. 06. 2002 13:24  | 

Je to zvláštní náhoda, článek o reklamě a nové, neustále vyskakující okno s reklamou.

Zivě zase zkouší co ještě čtenáři unesou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jarda  |  21. 06. 2002 14:14  | 

Neco podobneho zkousela i mobilmania.cz s nejakyma vratama, silene, preskocit to neslo, nikdy se mi to nenatahlo, takze staci na ten server tyden dva nechodit a je to pryc. Reklamu beru, ale rozumnou, pokud me to zdrzuje otravuje PRUDI tak sorry. To same ted zive.cz, uz to jednou zmizlo tak ted zase pockam... taky je mozne ze uz se tam nikdy nevratim. A od zelenych muziku nikdy nic nekoupim

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
StepCZ  |  20. 06. 2002 13:48  | 

Zive patri mezi preborniky agresivni reklamy. Uvodni stranku s reklamou preskocite jednoduse tim, ze si do bookmarku pridate az tu dalsi, kde je seznam clanku (hm, ted tam urcite pridaji kontrolu, jestli referrer je ta reklama, a mam po ftakach ). S vyskakujicim okynkem je to horsi, nedavno tady myslim poskakovala nejaka zelena kulata vec atd.

Vice me dokazou vytocit jenom bannery na centrum.cz, ktere se vzdycky na chvili nafouknou pres pul obrazovky a pak zase zalezou. Asi tam prestanu chodit...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tom  |  21. 06. 2002 21:48  | 

Taky mě štve "okno s Nextrou" - vyřešil jsem píšu http://www.zive.cz/default.asp a hned se to načítá

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  24. 06. 2002 17:02  | 

já mám radost, že mně chcete udělat radost , ale přesto: už to, že tam dáváme odkaz a možnost tu reklamu "přeskočit", je, domnívám se, velmi slušné a vstřícné k uživatelům. Dává vám televize možnost skipnout reklamu? Můžete si koupit noviny či časopis s "přeskočenou", vynechanou reklamou? Atd.

Neumím posoudit, jestli je Nextra příliš vlezlá nebo ne - mě připadá naopak celkem decentní, linku nezahlcuje. Skoro bych řekl, že v televizi je tak 98% reklam podstatně vlezlejších.... ale je to jen můj názor, respektuji ten váš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  20. 06. 2002 08:52  | 

Chápu pana Hlavenku, že by rád měl zaplaceno za všechno, co se dá, ale nechápu, proč o tom tak často hovoří? Z těchto článků je cítit něco jako ublíženost vůči okolnímu světu (nebo spíš vůči obyvatelům ČR), že dostává zaplaceno málo za reklamu, zatímco všude ve světě se tak vydělávají miliardy. Myslím, že tomu tak není a i ostatní weby na světě mají s příjmem za reklamu potíže. Internetové nadšení už pominulo a dnes už nestačí jen udělat nějaké stránky, strčit tam banery a těšit se, kolik mi to posype. Pokud byste chtěli příjmy větší, musíte nabídnout víc než články typu "na internetu je nový program ke stažení za 15 dolarů" (jako včera). A rozhodně si nemyslím, že na Živě proděláváte, abyste neustále museli čtenářům nabízet ke čtení články o tom, jak Vám nikdo nechce dost platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koblih  |  20. 06. 2002 09:52  | 

No nevím co je na tom špatného, že někdo chce za poskytnutí služby zaplaceno. Taky se neoboříte na  provozovatele myčky, že za umytí vašeho auta chce (dle kvality pskytnuté služby) přiměřeně zaplatit. Inzerce/reklama je služba jako každá jiná.

Jasně internet se ještě stále řídí jinými pravidly než jiné média a je to zajímavé sledovat tyhle reakce. To že se prodávají tištěné počítačové časopisy kde je často více reklamy než informaci a reklam "přes celou stránku" je tam plno, to nikomu nevadí a je ochoten za takovýto časopis dát desítky korun, ale na internetovém časopisu zadarmo s mnohem větším záběrem/obsahem, strašně vadí nějaký ten banner či rekmama ... zajímavé.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Golem  |  20. 06. 2002 11:46  | 

Já se nedivím tomu, že chce někdo dostat za svoje služby zaplaceno. Nikdo nepodniká z charitativních důvodů. Vadí mi ale články, kde si pan Hlavenka stěžuje, že má málo. Já to myslím tak, že když chce dostat zaplaceno víc, tak také musí nabídnout víc. Banery mi nevadí, ať tam klidně jsou.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  20. 06. 2002 12:07  | 

Ze ma malo? Co se toho spise chytit, vytvorit inzertni portal a zacit vydelavat po svem? Vzdyt je to zadarmo nabizena myslenka na (mozna) lukrativni projekt. Jen to chce domyslet, zrealizovat a provozovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  24. 06. 2002 17:14  | 

Můžete prosím poslat odkaz na článek (nebo ještě lépe na "články", jak píšete), kde si stěžuju, že mám málo? Rád bych vás upozornil, že žádné takové neexistují, že pomlouváte a podle mého názoru dosti neslušně. Uvítal bych, kdybyste diskutoval kultivovaněji a věcněji - takhle jen diskuse na živě kazíte.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ufak  |  03. 07. 2002 09:30  | 

Myslim, ze Vas pocit je spise zamerenim pana Hlavenky: On
totiz pise obecne o obchodu, podnikani a obecnych trendech.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Fish  |  20. 06. 2002 12:08  | 

Pozoruhodná argumentácia. Reklama nie je služba je to otrava. Umyť auto chcem a zaplatím za to. Reklamu nechcem a už vôbec nie za nu platit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Koblih  |  20. 06. 2002 12:39  | 

??? A proč chodíte sem na Živě prohlížet si reklamu? Asi jste to trošku nepochopil. Ta služba kterou jsem myslel je www.zive.cz ne reklama na www.zive.cz. Ta služba o které je v tomto článku řeč je řádková inzerce(taky reklama dá se říct). Chcete inzerovat zboží/služby které nabízíte, proč zrovana na Internetu by to mělo být zadarmo a jinde ne? Toť vše.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  24. 06. 2002 17:06  | 

Pokud jste si z článku mohl vyvodit, neprezentuji zde žádné osobní podnikatelské postoje. Kdosi kdesi udělal výzkum s poměrně zajímavými výsledky, které patří do oblasti Internetu: proto jsem o tom napsal článek, považuji jej za přínosný pro osoby, kterým je u nás podnikání blízké - a mezi čtenáři Živě jsou jich desetitisíce. Článek rozhodně není o tom, že by nám na živě někdo chtěl málo platit - to jste asi četl úplně jiný článek na úplně jiném webu a popletl jste si to.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Navrátil  |  20. 06. 2002 08:57  | 

Pane Hlavenka dobrý den,

tak Vám musím napsat, že jste mě zase jednou pobavil svou hypotézou u velmi dobrého článku. Nápad ... "Co by mohlo pomoci, by bylo vytvoření jednotné databáze inzerátů, zřejmě nezávislou, v dané firmě nepodnikající (a zavazující se nepodnikat)" je opravdu vynikající - tedy pokud DB bude držet CPRESS  !!!

- jika -

 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Jiří Hlavenka  |  24. 06. 2002 17:10  | 

Samozřejmě ten, kdo drží databázi, je ve výhodě vůči ostatním. Na druhé straně ale se o ni taky musí starat - a to vůbec není levné, když takhle "zkrátím" vše, co se starání o systém týká. Jinak cpress v této oblasti podniká a nijak se nezavazuje, že v této činnosti pokračovat nebude , takže se na nás tohle nevztahuje, samozřejmě.

Když už jste dofabuloval takhle daleko: tak fajn, proč, když to je tak strašně výhodné, to nikdo nezkusil?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
gogo  |  20. 06. 2002 20:39  | 

Taky už nenávidím Nextru díky jejich reklamě. Živě je pro modemáře jeden z nejpomalejších sitů na českým netu a ještě tam přidaj to zelený vošklivý...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Pavol Dlhos  |  24. 06. 2002 13:01  | 

Dobry den,

nieco podobne funguje, spojena databaza inzertnych systemov:

http://www.xbazar.sk
http://bazar.sector.sk
http://bazar.zive.sk
http://inzeraty.plus7dni.sk

Mimochodom pytat za pridanie inzeratu peniaze je v Ceskych alebo Slovenskych podmienkach nerealne. Na to je tu PRILIS maly trh.
    Ine je to pri Yahoo, tam keby nespoplatnili maly by v spominanej kategorii miesto 1000 platiacich inzeratov na zvierata miliony nespoplatnenych a to je rozdiel.
   Ak u nas spoplatnite tak z 1000 inzeratov zdarma budete mat 1-2 platiace a potom sluzba zanikne lebo koli 2 inzeratom, ktore si moze clovek precitat, tam predsa nikto nebude chodit.

Jedninou moznostou su platby za extra sluzby: prioritne inzeraty, inzeraty do tlace atd...
Tak ako je to napr na www.xbazar.sk

S pozdravom Pavol Dlhos.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Velký test autokamer

Test ATX skříní

Jak surfovat pohodlně

Sportovní aplikace

Jak funguje procesor