Nelíbí se vám výše faktury za telefon? Reklamujte ji

Diskuze čtenářů k článku

luky85, luky85  |  05. 01. 2005 01:02  | 

Takovej dlouhej román...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
uf  |  05. 01. 2005 02:11  | 

to teda.
a prisel mi navic naprosto o nicem.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomáš  |  05. 01. 2005 06:29  | 

Jak vidět, autor článku to zřejmě neví ....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Teddy  |  05. 01. 2005 08:07  | 

Teda neviem, ako kde, ale u nas reklamovat ucet u Telekomu je naprosto zbytocna strata casu a penazi. Ako "vysledok" reklamacneho konania posielaju standartny predvareny dopis o tom, ze "vasa linka bola skontrolovana a ziadne poruchy a odchylky sa nezistili, blablabla, z toho dovodu vasu reklamaciu povazujeme za neopravnenu". A pritom sa na pevnu linku moze napichnut hocikto s telefonnym sluchatkom...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
zajdee, zajdee  |  05. 01. 2005 09:55  | 

Nekdy je lepsi jit pres CTU, ten spory muze vyresit (sam jsem jeden spor pres CTU resil a k me spokojenosti vyresil)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
matte  |  05. 01. 2005 21:34  | 

"napichnut s telefonnym sluchatkom" - to mi trochu vysvetli

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Flasi  |  05. 01. 2005 23:06  | 

Proste otevres v panelaku telefonni skrinku, tam prehodis svuj telefon na sousedovu linku, vyridis si nakladny hovor a prehodis to zpet. Pokud mas vhodny prenosny telefon (servisaci CTc maji takovy co vypada jako sluchatko), tak si muzes zavolat i rovnou. A neni sance zjistit, ze se tak stalo. Poskozeny bude bude tvrdit, ze ten den nikam nevolal a CTc bude mit zaznam v ustredne, ze volal. Tyhle skrinky telecomu jsou obvykle na ulicich, nebo jak jsem psal v panelacich. Zamceny jsou nejakym druhem univerzalniho klice, ktery si snadno vyrobis. Tedy jeste nedavno se to otevrit dalo. Odhalit se to da tak, ze se udela analyza cisel, ktera byla takto volana a hleda se jejich spolecny znamy - nebo se ty zneuzivane a casto volane linky mohou odposlouchavat. Obe veci ale musi delat policie a nejsem si uplne jisty, jestli by se v pripade mensiho zneuziti obtezovali. Dobre vime, ze napr. ukradeny mobil lze najit pres IMEI. IMEI lze sice zmenit, ale policie se tu vasi starou IMEI ani nepokusi nalezt.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
wanrouter  |  08. 01. 2005 15:26  | 

Kecy ... neviem ako u vas, ale u nas sa kazdy hovor uklada. Co sa tyka mobilu alebo pevnej linky. Po troch mesiacoch sa stare zaznamy premazu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tigger77  |  05. 01. 2005 10:28  | 

Když jsem v červnu 2004 zrušil ISDN, docela mě překvapilo, že mi přišla faktura za červenec. Zavolal jsem na infolinku, kde mi řekli, že telefonní číslo mojí stanice nemůžou najít. Požádal jsem operátorku, aby mi dala k telefonu někoho chytřejšího, když nechápe o čem s ní hovořim. Zapsala si moje číslo na mobil, že prej mi někdo zavolá. A opravdu zavolal. Hned druhý den volala paní a řekla mi, abych to vůbec neplatil.
   Teď používám Fayn a po každém hovoru vidím, kolik stál.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Doli  |  05. 01. 2005 15:38  | 

Když mám v compu dialer, který mi nadělá účty, tak to přece není chyba telefonní společnosti!

To je buď chyba moje - špatně jsem si nastavil program/něco jsem potvrdil.
Nebo je to chyba výrobce softwaru (prohlížeče) - žalovat výrobce.

P.S.: Psal jsem to v první osobě, ale já dialup nepoužívám a nikdy jsem nepoužíval!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
hidden  |  05. 01. 2005 18:41  | 

Jack Bauer by to vyřešil devítkou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Cmelda  |  05. 01. 2005 20:22  | 

T-Mobile neumožňuje zpětné pořízení výpisu hovorů! A tuto službu umožňuje i Telecom! Alespoň podle informací z infolinky. Koncem roku totiž došla hoodně velká částka za telefon...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Trashman, Trashman  |  05. 01. 2005 23:41  | 

Autor článku zde píše zjevné nesmysly až bludy. Kdyby si zkusil něco reklamovat u Telekomu, tak by ihned zjistil, že jeho šance něco vyreklamovat je nulová. Proto také musí zaplatit ihned a teprve potom reklamovat. Kdo asi bude jeho reklamaci posuzovat? No přece ta firma, která se ho snaží podvodně okrást! Když podá stížnost na ČTU, tak kdo asi
dodá podklady ke stížnosti? No přece Telekom, který si v těch dokladech zfalšuje co bude chtít. Jiná situace by nastala, kdyby měření provolaného prováděla jiná firma a Telekom by jen na základě jejich údajů vystavoval faktůry. Jsem opravdu rád, že jsem se již zbavil tohoto parazita a opustil jsem řady zoufalých uživatelů pevných linek. Ještě by si měl někdo došlápnout na provozovatele mobilních sítí, protože částka 6 Kč za jednu minutu hovoru je něco děsně zlodějského. Kdyby si toto dovolili operátoři v cizině, tak by asi brzo zkrachli, ale v českých zemích jim nic takového nehrozí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ivo  |  06. 01. 2005 01:19  | 

I přes vysokou cenu hovorů v mobilní síti neprovolám za rok u Oskara víc jak 1500 Kč což je částka za kterou si nezaplatíte ani paušál u parazita. A pokud se v rodině dohodnete na jednom operátoru vyjdou Vaše soukromé hovory za rozumný peníz.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
JMS  |  12. 01. 2005 17:14  | 

Bohužel musím přiznat, byť nerad, ale TELE2 je stokrát horší. Měl jsem je 2 měsíce a po tom, což přiznávám, omylem nebylo uhrazeno 15,20, tak mi byla linka odpojena. Proti tomu nic nemám, ale proti řešení ano. Po volání na infolinku jsem se okamžitě rozhodl zrušit tuto službu. V 23:30 mi trvalo přesně 69:23 min, než můj hovor operátor převzal. A to je placená linka nikoliv 800 (zdarma). Bohužel ČT dělá to, co mu umožňuje zákon. Ale ostatní dělají 3 tolik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
mobilemike.org, mobilemike.org  |  06. 01. 2005 00:00  | 

moc hovoru ? sms ? ci snad na pevne moc pripojovani na net pres americka cisla ?
MMike

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karlos009  |  06. 01. 2005 09:31  | 

Faktem je, že náš "osvícený" stát strká rypák do kde čeho aby nás "ochránil" , ale očividná zlodějina polostátního telekomu ho vůbec nezajímá. Je pravdou, že je to každého věc, jak si zabezpečít počítač, ale 90% uživatelů o virech, trojenech a dialerech akorát možná někde slyšelo, ale jinak nic a ti na to doplatí. Kolik lidí vědomě využívá ony placené linky? Nějaké promile? Myslím si, že mnohem více lidí na ně těžce doplatilo. Navíc se domnívám, že je to velmi účinná pračka špinavých peněz. Celkem kdokoliv si zřídí placenou linku a pak si na ní sám z jakékoliv anonymní linky za své nelegálně nabíté peníze volá a ejhle, na konci po zaplacení provize telecomu a daní má čisťoučké peníze. Mnohem etičtější by dle mého názoru bylo, linky obecně zakázat a kdo by toužil po jejich využívání, nechal by si jí povolit. Mnozí alternativní operátoři to tak dělají. Nejsem vůbec zastáncem vměšování státu do života lidí, ale zrovna tady se mi to jeví (u státní organizace) jako žádoucí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr  |  06. 01. 2005 12:46  | 

Ahoj všem,
nevíte někdo, za jaké období nazpět si může telekom fakturovat služby?  Začalo nám chodit vyúčtování za telefon na příliš nízké částky a tak abychom se vyvarovali překvápka, ptali jsme se na tento problém na infolince telekomu (2* a 1* na telepointu) a jediné co jsme se dozvěděli je "že neví proč".  A nic se neděje, účty pořád chodí o hodně menší... Takže co teď?  Jak dlouho nazpět si telekom může naúčtovat částky až se jim to "konečně" někde projeví ?  Díky za informaci Petr

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Tomas  |  06. 01. 2005 15:28  | 

nauctovali mi 15700 za mesic ... neslo to reklamovat driv nez to zaplatim ... jinak by mne soudili ... po uspesne reklamaci mi vratili 13700 ALE za 5 MESICU !!! Za takove chovani Dik a s TMobilem uz NIKDY !!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor
Aktuální číslo časopisu Computer

Megatest televizí do 25 000 Kč

Nejlepší herní klávesnice

Srovnání správců hesel

Jak upravit fotky pro tisk