Tohle se ale fakt nedá rozhodnout nijak snadno a hlavně rozhodně ne paušálně. Státní správa je velmi široký pojem, stejně tak i provozované činnosti atd.Ona i taková charita to nemá vždy snadné a jednoduché - může použít nekomerční fotografii na inzerát o prodeji výrobků z chráněné dílny? Je to charitativní akce, nebo už je to komerční, prodejní akce? A teď babo raď, tedy vlastně právníku raď. A to ještě platí, že kde se dva právníci sejdou, tam se objeví nejméně tři právní názory na tutéž věc.Se státní, potažmo veřejnou správou je to totéž - pokud by se mělo jednat čistě o informativní kampaň (typu jsme Ministerstvo blbosti, registrujeme každého blba, přijďte se podívat do databáze), pak se jedná o nekomerční projekt a není problém. Ale jakmile třeba coby město začnete zvát na vánoční trhy, už jste úplně někde jinde - to je evidetně komerční akce. Ale tohle jsou zjevné a jasné příklady. Realita bohužel nebývá černobílá a pohybujete se někde mezi. Osobně, z vlastní zkušenosti, kdy jsem dělal pár věcí pro erár, všechny fotky kupuji buď z fotobank, nebo přímo od konkrétních lidí, kteří fotky udělali (nebo to vyfotím sám). Podklady s definovanou nekomerční licencí používám výhradně ve zjevných případech, že se jedná o ryze neziskový, charitativní projekt - a upřímně, takových, kde by to nemohl nikdo napadnout, je hodně málo.