pravidla čeho?
Bavi me ty komentare jak je to nesmysl - Bonevil kategorie jsou koncipovany tak, ze si kazdy muze zajet nejaky ten svuj rekord. Borka ma proste zvladnutou reklamu.
Mám tomu rozumieť tak že by si to zvládol aj ty, len sa ti momentálne nechce?
Fake news.
Takhle u nas jezdi jeden deda na ukrajine (znacka kola) do hospody 😀
Prostě šlapka 😂😂😂😂
Zajímavé, že neměla galusky ale baloňáky.
Necetli a presto rozmrazili? 😀
Tak až dodnes jsem si myslel, že pokud udělá rekord Evropan, tak je to i evropský rekord. Ale zřejmě Nizozemí už není v Evropě. B-] Předpokládám ale, že David měl na mysli, kde rekordu bylo dosaženo. 😉
Absolutně nechápu, k čemu je to dobrý
Takže vlastně jenom 151 km/h, ale i tak pěkné, na horákovi jsem al maximálně kolem 65 km/h
Ať počítám jak počítám, nevychází mi to... :-/I kdybych úplně pominul zbytkový odpor vzduchu, zcela pominul valivý odpor kol a veškeré další efekty a čistě jen vypočítal rozdíl kinetických energií mezi rychlostmi 145 km/h (40 m/s) a 296 km/h (82 m/s), předpokládaje hmotnost ženy i s kolem 60 kg, vyjde mi 154 kJ. Při stálém výkonu 700W (který je zcela v normě u výkonného cyklisty, někteří borci vydají i přes 1 kW) by to tak trvalo cca 220s. Což je téměř čtyřnásobek jedné minuty, navíc jsem zcela zanedbal valivý odpor, který v této rychlosti bude myslím značný.Tedy.. počítám něco blbě, nebo je to nějaká habaďůra? 😝
Podle mě je blbost to počítat takhle "přímočaře". Tam bude působit bambilión vlivů, jednak těch negativních které jste zmínil tak pozitivních (zmíněný podtlak, různé turbulence atd) - v její vztažné soustavě možná jela úplně v bezvětří nebo dokonce s podpůrným prouděním ... chtělo by to nějakou simulaci ve větrném tunelu aby bylo jasné jak přesně kolem ní vzduch proudil, případně jaký odpor (valivý, vzduchu apod) musela překonat. S tím se ale nejspíš nikdo neměřil, prostě změřili výslednou rychlost a hotovo. Stejně mi to přijde úplně mimo, proč je hranice zrovna 145 km/h atd. Je to zkrátka jeden z těch umělých rekordů, kdy jsou podmínky napasovány přímo na ten jeden rekord.
Podľa mňa tých vplyvov nie je ani googol Googol je číslo 10^(100) (v Európe aj v USA). https://sk.m.wikipedia.org/wiki/Googola bambilión už vôbec nieBambilion je definován jako počet reálných čísel mezi dvěma sousedními celými čísly. http://necyklopedie.wikia.com/wiki/Bambilion
Pocet relanych cisel mezi cisly jedna a dva je stejny, jako jejich pocet mezi cisly jedna a milion. A presne to je alef jedna.
145 km/h = 90 mil/h
90 mph je zhruba 145 km/h
Řekl bych, že těch 700W nevydává ze začátku, kdy jede 145km/h, ale až právě v poslední minutě, kdy se dostává na onen rekord.
Jednoznačně habadůra. Počítal jsem to podobně přes energii. I kdyby jela na nejlepších silničářských galuskách po rovném asfaltu bude valivý odpor při této rychlosti přes 100 W. Nejlepší mtb plášť a rovný asfalt je 240 W. Na solné pláni na širokých moto pláštích nebude valivý odpor při rychlosti 296 km/h pod 500 W. Ale co ještě hrubě nevychází je zpřevodování. 62x12 na 17 palcových gumách nedá ani tak těžký převod jako mám na standardním MTB 44x11 na 26 palcových gumách. Je tam jakési zdvojení, čert ví co to je, ale i tak by musela šlapat takovou kadencí, že by můj MTB byla schopná rozšlapat na cca 170 km/h. Já víc jak 65 km/h z kopce neušlapu. Taková kadence není v lidských možnostech.
Podivej se na fotky. To zdvojeni znamena, ze tam jsou ty prevody dva seriove za sebou. Cili o proti tvymu MTB bude ten prevod minimalne 5x tezsi...
Pokud jede dostatečně blízko za autem, tak jí navíc ještě fouká do zad vzduch., který se tlačí na místo, kde je mírný podtlak. Popisovali to letos při přenosem z Tour de France, prý to využívají cyklisti pro časovkářský trénink.
Já myslím, že podtlak za autem bude mít značný vliv. Viděl jsem borca jet na silničce 5m za autobusem tak 80-90kmh, ale za mě je to sebevražda.
Vždy jsem se domníval, že na rekordy důsledně dohlíží jistá komise a ty mají svá pravidla. Rekord by měl být dosáhnut vlastním úsilím. Jinak se jedná o zfalšované statistiky. To bych se taky mohl nechat roztáhnou na Shinkansenem na 500 km/h a měl bych hned nový rekord. Ne-ne, až mi tu napíšou, že to zvládl sám pěkně z nuly, pak to bude borec.
No a to bys prave nemohl. Pravidlo komise je start ze 145... 😀
Sakra, dneska dolu do Motola jen 61. 😀Akorat kolem krematoria... ze by prece jen naznacoval?*****"Tak ne, ja uz na to nevidim. Kazen! Ja to cet' jako lazen..."Ne kolem krematoria. Nemecka mapa a to "Krank" mi pripadalo jako "Krem". 🙂
Názor byl 1× upraven, naposled 21. 9. 2018 13:00
Tak to vem od Vypichu dolu (a modli se aby u metra nebyla cervena) 😉
Nebo ze Suchdola... (a nezapomenout na ten kruhac). 😀Sice mam na te silnici kotouce a brzdi to "jak auto", ale nic se nema prehanet. 🙂
Tohle se dá těžko považovat za "rekord na kole"
Naprostá píčovina.
Zajímalo by mě, jak se řešilo, aby byl vůz pořád těsně před ní - aby se moc nevzdálil nebo naopak aby do něj nenarazila.Jinak ale rekord totálně o ničem. Zcela nestandardní podmínky - roztlačení do 145 km/h, vůz.... mě by zajímal podobný rekord ale na rovném asfaltu za kompletního bezvětří.
To mne vzdy zajimalo taky. Ale nedozvedel jsem se. Domnivam se, ze vuz pozvolna zrychluje domluvenym tempem a az se vzdali, tak bylo dosazeno maxima a cyklista uz nemuze. Nebo ma na kole tlacitka rychleji/pomaleji.
Muzou tam mit cidlo, ktere pridava nebo ubira plyn podle toho, jak je daleko. Kdyz ho dojizdi, tak auto prida, kdyz ono ujizdi, tak ubere. A rozpeti muze byt klidne jen 10cm
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.