Největší světový internetový provider má už dvacet milionů připojených

Diskuze čtenářů k článku

Jan Vanhara  |  20. 04. 2001 18:53  | 

Prekvapuje me jak firma z nejhorsimi sluzbami muze byt nejuspesnejsi. To je prece hrozny paradox?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
CzechMate  |  20. 04. 2001 18:53  | 

Bohuzel, je to tak, firma AOL je nejen hodnocena velmi spatne samotnymi zakazniky, jak se pise v clanku, ale take odbornymi firmami, ktere se zabyvaji hodnocenim sluzeb jednotlivych ISP. V nekterych pruzkumech dokonce AOL propadla az na uplne posledni misto. Navic, AOL je jeden z nejdrazsich provideru na americkem trhu. Dnes, kdy muzete mit xDSL pripojeni temer kdekoliv za ceny okolo 49 dolaru, je uz temer nepochopitelne, proc by nekdo platil AOL takove penize za tak mizerny pripojeni.
Ze ma nejvetsi uspech je vysledkem dobreho marketingu a nastupu na trh v dobe, kdy tu nic jineho nebylo, to neni zadny paradox...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor

Aktuální číslo časopisu Computer

Speciál o přechodu na DVB-T2

Velký test herních myší

Super fotky i z levného mobilu

Jak snadno upravit PDF