Největší firma na světě = Cisco ?!

Diskuze čtenářů k článku

Vladimír Pilný  |  20. 04. 2001 18:59

Osobně si nemyslím, že by konkurenční boj měla Cisco o tolik složitější než zmiňovaný MS, či Intel.
Když si uvědomíme, že "velký síťový svět" je založen především na komplexníxh řešeních a možných problémů s nekompatibilitami a obtížemi se chce každý zájemce ve velkých zakázkách vyvarovat, uspěje právě nejrozšířenější a největší dodavatel.
A tím je Cisco už delší dobu.

Jinak jeho dobrý postup poočku sleduji už delší dobu a nemám k němu výhrady. Kdo umí, ten umí.

Ale neodpustím si malé rýpnutí. Zajímavé je, že i kdyby měla dnes firma Cisco pětinásobný obrat Microsoftu a Intelu dohromady, stejně budou lidé kopat do těch "oškliváckých monopolistů" MS, protože je to zrovna v módě a dělají to všichni. A to jsme přitom dnes už možná více závislí na funkčnosti globálních sítí, než na tom kterém PC s nějakým operačním systémem na našem pracovním stole.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  20. 04. 2001 18:59

Nebude to tim, ze ma Cisco mnohem spolehlivejsi produkty ?,

hlavne je to asi ale opravdu tim, ze Cisco neni ani zdaleka tak blizko monopolu ve svem rybnice jako MS ci Intel.

Navic relativne malo lidi opravdu vi, jake produkty Cisco dela (znacka Cisco je mezi "normalnim lidem" pomerne malo znama), takze mnohem mene lidi je schopno tuto firmu pomlouvat .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzaf  |  20. 04. 2001 18:59

primo mnohem spolehlivejsi se mi prici rici :) zas natolik spolehlive na to jak relativne malo toho musi umet mi neprijdou .. :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Rohleder  |  20. 04. 2001 18:59

Relativne malo toho musi umet? To snad ne. Tezko najdete jinou firmu, ktera ma implementovanu takovou skalu protokolu a ruznych rozhrani.


Co se tyka hw spolehlivosti, tak ta je opravdu vyborna, ale na druhou stranu HW nedela cisco, ale treti firma, ktere dodaji navrh.


U softwaru mi to pripadne posledni dobou stale horsi. Tezko se hledaji kombinace sw, ktere funguji na tom spravnem hw. Na druhou stranu se to da alespon celkem dobre vysledovat (na rozdil od jinych routeru).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Andrew  |  20. 04. 2001 18:59

No, pravdou je ze vetsina "devel" verzi (zejmena .T) byvaji dost problematicke, ale zpravidla pokud najdete verzi, ktera funguje, tak uz funguje pomerne spolehlive porad.

Pokud nechcete experimentovat, pouzivejte GD releasy a musite na implementaci nejnovejsich featuru pockat.

Co se tyka toho, kolik toho musi umet, tak toho rozhodne neni malo. Hlavne je ovsem obrovskou vyhodou skalovatelnost SW (s HW je to horsi ), mineno zejmena to, ze IOS pouzivaji vsechny routery (dokonce i switche xDSL modemy atd.).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Rohleder  |  20. 04. 2001 18:59

Az na to, ze z GD se obcas stavaji deffered.


Ostatne GD stejne znamena jenom: ma to dostatek zakazniku, kteri si na nic nestezuji, takze je to asi v poradku


Neni ovsem pravda, ze IOS pouzivaji vsechna zarizeni. Typicky napr. starsi Cat 1900, ktere maji nejake konfiguracni menu. Takova situace vznika napr. ve chvili, kdy cisco koupi firmu i s produktem, prejmenuje produkt a nestaci vyrobit IOS.



Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzaf  |  20. 04. 2001 18:59

neni cisco spise SW firma ? rozhodne nova verze IOSu vychazi casteji nez novy router ... ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor