Balík Affinity si můžete zdarma zkusit na půl roku. Konkurence pro Photoshop a spol. má navíc 50% slevy

Balík Affinity si můžete zdarma zkusit na půl roku. Konkurence pro Photoshop a spol. má navíc 50% slevy

Britská společnost Serif čerstvě vlastněná Canvou využívá aktuálního skandálu hlavního rivala a chce přesvědčit uživatele, aby místo „nezrušitelného“ předplatného Adobe Creative Cloud začali používat balík Affinity. Serif k tomu má dva taháky.

V současnosti nabízí aplikace s 50% slevami. Kompletní Affinity V2 s univerzální licencí pro Windows, macOS a iPadOS stojí 2150 Kč. Za polovic jsou i jednotlivé aplikace, avšak ty už se musí koupit pro každou platformu zvlášť. Photo (alternativa pro Photoshop), Designer (Illustrator) a Publisher (InDesign) stojí po 899 Kč za desktopové varianty a 239 Kč za ty pro iPad.

devices-030720241144--md@2x.png

Jde o trvalé licence s průběžnými bezplatnými aktualizacemi, žádné předplatné. To nechce zavádět ani nový majitel Serifu. Je však možné, že někdy v budoucnu firma opět udělá tlustou čáru a představí novou generaci aplikací, kterou bude prodávat zvlášť. To už se v minulosti jednou stalo.

A aby nikdo nekupoval zajíce v pytli, kompletní Affinity si můžete vyzkoušet zdarma v opravdu štědré trial verzi. Ta dříve trvala dva týdny, pak tři měsíce a pak zase jen 7 dní, a ještě se to několikrát změnilo. Teď však každý může začít Photo, Designer a Publisher používat bez placení po dobu šesti měsíců.

Serifu stačí jen registrace, není třeba zadávat údaje z platební karty. Veškeré dřívější registrace pak firma resetovala, takže trial mohou opět zkusit i ti, kteří jej měli i v minulosti. Bezplatná ukázka je dostupná pro všechny platformy a aplikace nejsou nijak omezené. K dispozici jsou všechny funkce, Affinity ani nebude nijak limitovat export či uložené soubory (například nižším rozlišením, vodoznakem apod.).

Přes WhatsApp vás upozorníme na novou slevu

Slevové akce někdy netrvají dlouho nebo obchody mohou mít jen malé množství zlevněných produktů. Než se k článku dostanete, může být pozdě.

Hlídač slev má ale svůj kanál v komunikátoru WhatsApp. Klikněte na odkaz, otevře se v aplikaci. Jakmile vydáme článek o slevě, hned na WhatsApp pošleme zprávu. O akci se tak dozvíte v době, kdy je ještě stoprocentně platná.

WhatsApp má ale u kanálů vypnuté upozornění na nové zprávy. Musíte to změnit sami přes ikonu zvonku v pravém horním rohu aplikace.

Hlídač slev na WhatsAppu
Nezapomeňte si u kanálu nastavit upozornění, viz žluté šipky

Našli jste sami zajímavou slevu? Napište nám o ní.

Určitě si přečtěte

Články odjinud