Dovolil bych si s Vámi nesouhlasit, myslím že pro vnitrofiremní i externí komunikaci je mnohdy IM daleko lepší nástroj než email + telefon. A abych své tvrzení obhájil, napíšu hned důvody:1, Email trvá doručit, aplikace kontroluje schránku jednou za čas, přenáší se mnoho zbytečných dat, a není to realtime. Když narazím na něco při práci, napíšu zprávu na IM a hned můžu čekat odpověď. U emailu napíšu email, a musím čekat, ani nevím jestli je daná osoba u PC, jestli mail už četla či nikoliv. Můžu mu jenom zavolat, tedy provedu další úkon a zavolám, už teď je to složité...2, Telefon u ucha omezuje vaše schopnosti psaní, člověk není stavěný na to, aby psal něco, a mluvil něco úplně jiného, tedy multitasking je nulový, vy se musíte soustředit na sluchátko a ještě máte jednu ruku obsazenou ( pokud nechodíte pořád s HF jako terminátor ).3, Složitější úlohy zpravidla musím řešit kombinací obou metod ( telefon + mail ), což je pro mne zdlouhavé.4, U IM vím, jestli je daná osoba u PC, můžu tedy psát hned konkrétnímu člověku který daný problém může řešit ( spadne Vám server, máte 3 IT lidi, kdo z nich má službu?? Musíte zavolat postupně všem, aby jste našel toho správného, u IM prostě mrknu a vidím kdo je online )Ono by se toho dalo napsat daleko více, ale myslím že tohle stačí
Názor byl 1× upraven, naposled 30. 09. 2013 10:51