Nejlepší antivir podle čtenářů Živě.cz

Diskuze čtenářů k článku

avatar
24. 08. 2010 10:30

Osobně používám firewall od Comodo a dva antiviry - Aviru a Microsoft.

Comodo a Avira jsou opravdu špičkové produkty (stačí se podívat na testy Virus Bulletin pro Aviru, atd.) a antivirus od Microsoftu mám nainstalovaný jen tak a testuji ho. Zpomalení jsem nezaznamenal, antivirus od Microsoftu je zadarmo a je lepší (podle testů, i když toho stejně chytí oproti jiným málo), než třeba AVG, které je placené, takže proč ho nenainstalovat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 08. 2010 11:54

S kvalitou Comoda a Aviry souhlasím, ve svých free kategoriích nemají konkurenci a navíc strčí do kapsy přes 90% placeného softu.

Co se MS Essentials týká, tak pár důvodů, proč ho neinstalovat bych našel (neberu v úvahu nelegal wins):

1) jako produkt od MS se bude vyskytovat čím dál častěji (nedivil bych se, kdyby časem dosáhl i přes 50%) a tak se na něj to svinstvo zaměří.

2) zažere se do systému dost hluboko a v případě problému se ho zbavit je docela peklo, že ho na zkoušku nemohu doporučit (pokud se v brzké době neplánuje reinstal woken)

ps. Jakékoliv testy beru spíš jen orientačně, jediné co se z nich dá vyčíst je, jestli se jedná o aušus nebo ne (a to jen v kvalitních testech, jako například ten VB). Na předních pozicích záleží na tom, jestli měl ten produkt na vzorky/metodiku štěstí. Dost záleží i na tom, kde se to testuje, zkuste najít mapy s výskytem jednotlivého malware, uvidíte, že lokalita hraje dost výraznou roli.

A to ještě záleží i na nastavení bezb. softu, na dírách v aplikacích třetích stran, na židlovém HW (u někoho nemusí obstát lepší AV/Firewall, ale s podle testů horším je bez problémů) ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
26. 08. 2010 07:57

Jen doplním - hlasoval jsem pro Kaspersky, pokud bych šel do placeného, byl by to on. Už pár let jedu na avastu home/free i přes to, že avira je o dost lepší.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 08. 2010 14:06

AVG má (poměrně rozšířenou) free verzi (na http://free.avg.com/cz-cs/uvod)... Jinak různé testy vycházejí různě, zajímavý nezávislý test je třeba na http://www.av-test.org/...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 13:20

Sranda je, ze ty nejvetsi smejdy, pouziva nejvice lidi )

to budou umi na PC zase viru, cervu a kdo vi jake haveti.

Hold lidi kupuji smejdy a proto zijem v dobe smejdu, kdyz kvalitni produkty skomiraji.

Jak rikal kolega fotograf, lidi chteji vsechny fotky ze svatby, aby si neomylne vybrali suverene ty nejhorsi a vystavili je na FB ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 13:21

Usuzuji dle ankety )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 23:47

btw: avast! Home je označení, které se striktně váže k verzi 4 a ve verzi 5 bylo nahrazeno označením Free, takže v článku je trochu mišmaš

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 22:02

Název ankety je špatně zvolený. Mnohem více by mu slušelo: Který antivir aktuálně používáte? Silně totiž pochybuji o tom, že má většina hlasujících zkušenost s více jak dvěma antiviry, a už vůbec si nemyslím, že by někdo dokázal antiviry objektivně porovnávat.

Používám NOD a po roce a půl jsem s ním spokojený. Dvakrát jsem stahoval zazipovaný soubor a dvakrát mne upozornil na přítomnost trojana a zneškodnil jej. Schválně jsem zkoušel projet PC dvěma online scannery (F-Secure a Panda) a vyjma dvou tří tracking cookies bylo vše v pořádku. Pravdou je, že si rozhodně nemyslím, že by výrazněji nezatěžoval operační paměť - někdy je to opravdu docela dost znát. A to nemám Smart Security, které jsem si sice na začátku stáhl, ale protože tak dokonale blokoval systém, že mi ani na info lince nebyli schopni poradit (je fakt, že to tehdy byla horká novinka, a že asi chudáci sami nevěděli, co všechno s tím bude za problémy), velmi rychle šel z PC dolů. Takže momentálně spoléhám na kombinaci NOD, defaultní Firewall oken a Windows Defender (ovšem kontrolu jsem si pochopitelně přenastavil z denní na týdenní).

Jinak souhlasím s názorem, který už tu v diskusi zazněl, a sice že ideální je mít na PC nástroj typu Think Vantage Rescue -)

A ještě si neodpustím jednu poznámku. Že stále existuje spousta uživatelů, kteří kradou placené programy, to mne neudivuje. Co mi však hlava nebere, je fakt, že se s tím někteří dokonce chlubí v internetových diskusích jako je kupř. tato.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 22:07

Ejhle, další "cenzura". Tak jen doplním větu, kterou mi to sežralo díky podruhé raději nejmenovanému produktu TV. Ideální je mít na PC komplexní zálohovací nástroj a v případě potíží s viry se jednoduše vrátit v čase nazpět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 22:57

Atim vratis do kompu aj vir . Super napad !

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 00:20

No tak to bych tedy opravdu rád věděl jak, jestliže použiju zálohu systému z doby, kdy tam ještě žádný nebyl..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 13:54

Já většinou skončím u "kradeného programu" díky ochranám. Např. Crysis - vyžaduje cd v mechanice, navíc díky ochraně počítač při startu protáčí dvd v mechanice tak1.5 minuty, to je neúnosné, pak znovu při startu hry.

Stronghold crusader - bez ptaní instaluje securom, což zase pro mně nepřijatelné, start hry - opět čekání. Takových případů je spousta, asi nejlíp nakonec vychází Steam, ale ani ten není dokonalý.

Stáhnu si crack, nebo celou hru, vše funguje bez dvd v mechanice, při instalaci nepotřebuji originálku.

Pro spoustu lidí je pak logický další krok : příště ušetřit x stovek, a stáhnout si kreknutou hru přímo.

Jedno z dobrých řešní je Steam, tady je myslím spokojenost jak hráčů, tak prodejců, takže řešení jsou, jenom je hledat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 21:32

Ja nepouzivam ziaden antivir

Aha ja ziaden ani nepotrebujem

A preto milujem mac os, keby som vsak nemal mac tak isto pojdem do linuxu

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 22:41

Chápu, že za kvalitu se (většinou) platí, ale zloděje podporovat nebudu :D Takže nevím, proč lidi ty hračky s okousaným jablkem kupují

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 22:49

ake lzodejstvo? pozriem sa na svoje preferencie, na nabidku, vyhodnotim a vyberiem to co najlepsie splna moje preferencie a respektuje moj budget.. jednoduche

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 02:33

Náhodou ty hračky mají aspoň styl a promakanej marketing. A kupodivu i velmi slušně fungují.

Ale protože nenosím hadry podle poslední módy a nejezdím v bavoráku, tak mě jablečná mánie taky míjí ..... z praktického hlediska jsou to dnes vážně hračky, jejichž hlavní úlohou je zvednout imidž.

Na stole musím mít widle, rád si hraju, a na ntb spokojene provozuju open suse, proč to degradovat oem vistama, když na grafice z chipsetu kloudně neběží skoro nic od dob oblivionu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 10:55

Styl a marketing ano, ale oni si to nechají zaplatit, tak proč by to nedělali... Přesto nechápu, jaký jsou to preference, který člověka vedou k nákupu těhle hraček

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 13:38

vím o dvou

1) móda

2) pohodlí - stačí překonat odpor k naučení se pracovat s novým systémem a po čase na ntb už nebudete chtít nic jiného, než systém od apple. Neznám nic, co by běžnému uživateli mohlo vyhovovat víc. Prakticky nehrozí, aby si to normální člověk pohnojil. Navíc po HW stránce je to vyladěné snad líp než švícarské hodinky.

Virů a exploitů pro systém je tam minimum, navíc udělat na mac kvalitní a schopný malware je problém. Ovšem pokud by se s něčim takovým jablíčkář (neberte to prosím hanlivě) setkal, tak je doslova v p(ytli) - nedostatek malware na nonOpenSource systémech má jeden velice nepříjemný důsledek: nedostatek nástrojů na analýzu a opravu OS

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 20:17

Všechno módní rychle stárne :)

Odladěný to asi opravdu je, ale stejný hardware si Apple nechá zaplatit dvojnásobnou cenou oproti normálním notebookům (ať už s linuxem, windows nebo bez systému) a pokud ta odladěnost dělá polovinu ceny, tak si to normální člověk (myslím tím racionálně uvažující) nemůže koupit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 08. 2010 03:50

ad 1 - pravda, ale apple drží design na úrovni pěkně dlouho, třeba taková ,přes 10 let stará, G3 vypadá dobře i na dnešní dobu

ad 2 - a) pokud porovnáš výkon, pak to tak +- je, pokud porovnáš ještě ceny ve stejné kvalitativní kategorii, tak se poměr trochu srazí (ale ne dostatečně na to, abych uvažoval o koupi)

- b) normalní (myslím tím běžně se vyskytující) človek není rozhodně racionálně uvažující, jak bys pak vysvětlil ty prodeje aušusů typu adidas, nike (nebo dokonce těch asijskejch napodobenin)... , ta obsazená místa v mcDonalds, počet kont u české spořitelny ..... ......nebo i jedinců, kteří používají cracked nod, cracked nero apd.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 08. 2010 06:47

neviem na koho reagovat, tam pokracujem tu:) co je nepochopitelne na tych uzivatelskych preferenciach? mam mini, chcel som komp ktory mozem hodit do obyvaku a nebude zaberat polku izby a zaroven bude vyzerat vkusne, nebude hucat ako lietadlo aby sa uchladil, chcel som mac os x a bol som ochotny za to dat 15k:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 20:43

Hovorite, ze pre Linux nie su virusy preto, ze vacsina pocitacov pouziva Win.

Ja nesuhlasim, 99% serverov bezi na Linuxe a to su tiez pocitace, naviac tie, o ktore

je tiez velky zaujem, pretoze uchovavaju dolezite informacie cenne aj pre tvorcov skodliveho kodu.

Takze to je dokaz, ze je Linux ozaj lespie chraneny pred virmy atd...

Ja pouzivam uz viac ako 3 roky Linux a po okoli kde opravujem pocitace instalujem uz iba Linuxove systemy. 95% ludi pri Linuxe ostava. Zaklad je nastavit ho tak, aby ukladal subory do formatu kompatibilnom s Winom. Co sa tyka stability, u jedneho znameho aj dnes bezi instalacka este z roku 2007!

Predtym som pouzival W98SE, WinXP no vzdy som mal problemy s virusmy, spywarom a Microsoftom, ktore mi spomalovali pripojenie na internet, padal mi Firefox....

A tak som raz skusil Slax. Je to mala Linuxova distribucia (verzia) s velkostou 200MB

a so zakladnymi programamy. Bez problemov bezala a tak som presiel z Winu na

Linux. Potom mi uz chybali rozne vylepsenia a presiel som na distribuciu PCLinuxOS najprv s narocnejsim grafickym prostredim KDE a potom GNOME. Dnes pouzivam Ubuntu.

Toto su tzv. user friendly distribucie Linuxu, su privetive aj pre zaciatocnikov.

Hlavnou vyhodou Linuxov je, ze ozaj nemaju problemy s virusmy a spywarom a ze Vas nikto nemoze obvinit z pouzivania nelegalneho operacneho systemu a aj ostatnych programov ! (napalovacie, kancelarske,atd.) V Linuxe je 99% programov volne siritelnych.

Co sa tyka bezpecnosti Linuxu, vsetko stoji a pada na sile administratorovho hesla, ktore sa zadava pri instalovani systemu. Linux nesmiete pouzivat v administr. mode, iba v uzivatelskom - obmedzenom. A to je hlavna zasada bezpecnosti Linuxu spolu s tym, ze vsetky ostatne programy, ktore si doinstalujete (cez admin. mod) do systemu nezhanate hocikde na nete, ale instalujete z bezpecnych a preverenych ulozisk, ktore garantuju, ze sa v programoch nenachadzaju nejake prikazy, ktore by spracovavali/odosielali nechcene data nechcenym sposobom. Linux je otvoreny system, v ktorom si hocikto moze pozriet ako system pracuje, narozdiel od Win, v ktorom nikdy neviete, co system presne robi, co posiela z Vasho pocitaca na net a pod. Viac: www.pclinuxos.szm.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 21:54

ano naprosty souhlas, zajimalo by sme s cim tu muze nekdo nesouhlasit

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 22:26

no je to mírně off-topic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 23:42

Ono je to s tou serverovou sférou trochu zavádějící a podle mě se z toho absolutně nedá odvodit lepší zabezpečení linuxu proti malware. Ano, linuxových serverů je převažující část a jsou na nich důležitá data, čili cíl zájmu. Ovšem nesedí za nimi běžný uživatel, který by používal browser, media playery, pdf-readery apod. Proto se na servery aplikují při útocích speciální postupy (exploitace typicky serverových služeb, které naopak zpravidla neběží na desktopech) a nepíše se pro ně large-scale malware. Ten se píše pro cílovou skupinu, ve které je významná masa uživatelů a to jsou PC s Windows. Zabugovaného non-MS softwaru je dost (kolik už bylo pěkných exploitů na QuickTime a jablíčkáři dělají jako by se jich to netýkalo) a krom toho, hloupí lidé jsou napříč platformami a stejně jako na Win odkliknou varování UAC i varování antiviru, jsou schopni podobné kousky předvást i na linuxu nebo jabku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 06:49

99% serverů běží na linuxu? Leda u vás doma. Na netu mají Windows servery něco mezi 26 a 30%, ve firmách přes 90%. A to ten zbytek ve firmách zdaleka nejsou všechno linuxy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 21:13

Ehm, delam opravdu ve velke firme a tak premejslim, kolik tak na ty stovky Linux/unix serveru u nas pripada Windows serveru... jestli jich bude vic jak 10 dost bych se divil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 09:39

Budete se nejspíš divit, ale i na serverech je nejrozšířenějším OS ten z Microsoftu, viz http://bit.ly/caqLC0...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 12:39

Na serverový linux se taky ale neinstaluje každou chvíli nějakej program "na vyzkoušení", hry a já nevím, co ještě, nesurfuje se s ním po internetu atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 20:11

27% a 1.místo pro antivir, který nemá ani real-time scanner??? Dobrý joke...

V tom případě hlasuji pro http://www.virustotal.com/!...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 20:38

VirusTotal ale není vůbec antivir. Je to multi-kontrola na soubory (do 20 MB) Nikoliv ochrana před čímkoliv. Maximálně, kdybyste měl podezření, že jste totálně zavirovanej, tahle online konrola vám to může potvrdit. Ale jedině tak, že tam pošlete každý soubor zvlášť. Takže nějakých 100 000 souborů, to máte do stáří co dělat.

http://www.virustotal.com/... Ani s programem VirusTotal Uploader to výrazně jednodušší není.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 21:01

Jasně, to byla narážka na to, že nechápu, jak může 27% lidí označit ClamWin za nejlepší antivirus, když ani nemá real-time scanner a taky do něj musím "ručně" posílat soubory na kontrolu. Takový AV je k ničemu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 21:17

ClamAV je součástí rezidentního štítu Spyware Terminatoru.

Clam AV je jediný svobodný antivir o kterém vím, proot chápu že je hodnocen kladně přes jeho nedostatky (špatná detekce, absence rezidentního štítu, velké nároky)

Je teda škoda že ty GUI (clamTK) pro linux jsou dost špatné a nefungují v nich základní věci jako aktualizace databáze :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 20:08

Jeste porad MS Sec. esentials neumi automaticky aktualizace bez toho aby byly zaply i auto. akt. ve windows? Nebo uz nastal cas se k nemu vratit?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 06:47

Neumí. Nejlepší je nastavit si jen upozorňování na aktualizace. MSE se pak updatuje automaticky, aktualizace si řídíte ručně.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 19:49

Za najlepšie riešenie považujem COMODO IS. Antivírus, firewall, sandbox a HIPS (Defence +) je perfektná kombinácia. Antivírus sa v poslednom čase výrazne zlepšil. Je v češtine a zadarmo no pre menej skúsených by bol pravdepodobne vhodnejší Norton a Kaspersky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 18:03

(1)EmsiSoft, PrevX Safe Online, Zemana Antilogger, TrustPort, Privacyware, ClamAV

(2) ClamWin (2) Spybot SD

Škoda, že ten dotaz na Fóru Živě nebyl předložen jako doporučení na Anti-Malware, či komplexní ochranu. Jakou mají lidé zkušennosti s kombinacemi různých Firewallů a Antivirů. Při takto formulované otázce jsem nemohl reagovat."Pouhý AntiVirus" a ještě ke všemu tam vůbec nebyly zmíněny další aspekty ... určitý Firewall, Antispam, AntiSpyware ... atd. Při odlišných podmínkách se každý antivirus chová jinak a (ne)spolupracuje s ostatním softwarem (bezpečnostním i jiným).

Na Windows používám (momentálně) trojí řešení ... a velmi silné ...

ClamAV cloud antivirus + ClamWin for Windows + Privacyware PrivateFirewall.

Dříve jsem měl licenci na "suverénně nejlepší antimalware světa" Emsisoft AntiMalware .... Vřele doporučuju! Za ty peníze rozhodně stojí!

Také doporučuji český anti-malware (lepší než AVG nebo ESET dohromady) ... a to Brněnskou firmu ... Trustport PC Security!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 19:06

heh, taketo prispevky su snad najlepsia reklama na mac os, pripadne linux:))) ale jo, niekedy som to riesil tiez, este na XP, NOD a Kerio:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 20:50

Cože??? ... Aby nedošlo k mýlce. Jsem momentálně na dovolené a píšu z netbooku s linuxem přes Wi-Fi. Windows používám 100% produkčního času celý život. ... Žádný jiný důvod vaší radostí mně nenapadá.

A NOD32 ani Kerio byste neměl ani zmiňovat. To jsou produkty srovnatelné v roce 2010 (dnes) s PC 386

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 21:27

Kerio mělo nejjednodušší a přitom plně funkční uživatelské rozhraní, na rozdíl od 30 záložek třeba Comoda. I začátečník se zorientoval během pár minut, a měl úplnou kontrolu nad všemi připojeními, když si to nastavil, tak i nad všemi procesy.

Škoda že ho dál nevyvíjela stejná firma.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 22:45

akej radosti?:) ja vo svojom prispevku ziadnu radost nevidim, ale budiz....

ono nod aj kerio som pouzival par rokov spat, potom som sa na vsetko vykaslal a nechl system zit ako pride, kedze som vedel ze casom migrujem a na mac uz toto nemusim riesit..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 17:34

Pro ty, kdo mají legální windows, je dobrá volba MS SE

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 08. 2010 00:06

Přesně tak! Jsem s ním maximálně spokojen a to už od dob jeho vydání. Nevidím důvod pořizovat jiný antivir, natož za něj platit. MSE je kvalitní, pokud člověk používá hlavu, tak mu to bohatě stačí společně se zapnutým firewallem ve Windows. Samozřejmě aktualizovat operační systém.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 17:18

Kvalitní firewall je 10x užitečnější než antivir. Já měl u Avastu tak asi tři poplachy za posledních 5 let, údajně nakažené stránky, ale instalaci falešného flashplayru Avast stejně nezabránil, a to byla jediná infekce.

Když si spočtu, kolik času mně to zpoždění při každém skenování stálo(desítky hodin bych řekl), tak se nevyplatí. Teď mám svoje dva notebooky bez antiviru už asi 1,5 roku.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 16:16

Nazory typu jediny spolehlivý,jediný co dokaže ochranit jsou dost děsivé.nNa to že je to tady IT server nebo aspon častečně ho jde za odborný považovat se tu vyskytuje obrovske procento lidí co evidentně o tom jak provozovat system nemají paru že antivir je uplně šumafuk jaký mají,což nepřimo potvrzují osli se zavirovaným systemem kteří použivali antivir A přešli na B a jsou happy a vůbec je netrápí že v teže diskuzi jsou jiní agenti co z B přešli na A a přisahají v obraceném gardu.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 01:56

+1

Chtěl bych se zasmát komentářům pod článkem na téma "Jakého malwaru se bojíte"

a ať to není čistý OT

Používám pár let Avast free, který mi bohatě stačí. Tím nechci říct, že je dokonalý, do toho má daleko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 15:11

Používám Eset Smart Security a myslím si že je nejlepší. Na nějaká freečka nemá cenu ani myslet, podle mě

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  22. 08. 2010 14:46

Osobne pouzivam na PC Avast 5.0.594 a som s nim plne spokojny. Povodne som pouzival Aviru ale isty cas mi sposobovala konflikt s Gimpom takze som presedlal.

Jediny AV ktory by som si nedal do PC je NOD respektive Eset Smart Security.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 15:12

Eset Smart Security jsem měl taky a placený 2 roky. Povětšinou jsem byl spokojený, ale ... ale ... . Ta firma má dobře propracovanou reklamu. Mně vyhovuje Essential a je to logické. Systém + antivir od jednoho výrobce.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 13:39

Avast Home +1

Podla mna fajn antivir pouzivam ho nijak ma neotravuje a ma vsetko co potrebujem. Aktualizuje sa automaticky ani o tom neviem :) Ma radu štítov P2P Mail Web atd.. samozrejme si ich podľa potreby môžete povypínať.. Mne beží len základ. Takže spokojnosť smart invisible antivir.. odporucam

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 13:36

Nikto tu zatial nespomenul Emsisoft Anti-malware. Má 2 motory Ikarus a Emsisoft. Je velmi svižný a tiež v testoch obsadzuje popredné priečky.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
25. 08. 2010 21:06

Před pár lety jsem používal A-squared free (ještě bez toho ikara, který moji důvěru zrovna nemá) na likvidaci bordelu a dosahoval slušných výsledků (nejlepší normální automat). Nevím jak je na tom teď, wins si poslední dobou čistim ručně

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 13:09

V rámci Windows XP jsem používal NOD32, který byl super do verze 2.X. Rychlý, nezatěžoval systém a slušná detekce. Od verze 3 a vzniku multi-bastl-packu už ne. Super antivir byl také od Nortonu, ale postupem času se z něj stalo neohrabané monstrum, které nelze ani pořádně odinstalovat. Vrátil jsem se k němu až ve verzi 2010 a můžu jen doporučit. Prace vývojářů na tom, aby to šlapalo rychle a s minimálními nároky na zátěž systému je vidět.

A teď ke GNU/Linux. Osobně si myslím, že nejlepší operační systém je ten, který se před hrozbou virové infekce ubrání sám. Důvod je jasný. Každý i ten sebelepší antivirový program ubírá dost procent z výkonu celého systému. Někdy je to vidět více, někdy méně, ale je tomu tak. Osobně jsem si myslel, že s příchodem Windows 7 a celkovou změnou přístupu k práci v administrátorském a user režimu zmizí i nutnost instalace antiviru. Proč tomu tak není?

Protože největším problémem je hardware sedící na židli a jeho neznalost. Kde se v dnešní době vyskytuje nejvíce virů, červů, trojanů ... jsou to soubory s cracky, keygeny a podobně! Nestahovat, kupovat software, když už jste se dali touto cestou a budete mít klid. Pak jsou zde skripty na síti, ať už škodící nebo a to ve většině případů špehovací, které lze usměrnit pár doplňky do firefoxe, google chrome nebo opery. Pošta během svého putování projde minimálně jedním antivirem a tedy již zde riziko tolik nehrozí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 06:42

Jenže proti židlovému HW neuchrání ani sebelepší antivirus, nedávno tady někdo zcela vážně radil na keygeny a cracky antivirus vypínat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 12:59

Avast neotravuje uživatele vůbec, možná tak jednou za rok s prodloužením licence, jinak pouze informuje o aktualizaci databáze, případně programu, ale i tohle jde podle mě v nastavení skrýt. Co se týče nějakých falešných poplachů, tak jde pravděpodobně o nějakej historickej mýtus asi jako to, že nejlepší je cracknutej eset...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 12:50

Uz asi 6 mesiacov pouzivam Panda Cloud Antivirus vo verzii Free. Mam len 1GB RAM na XPckach, takze som hladal nieco nenarocne na prostriedky. O tomto antiviraku sa toho akosi vela u nas nepise, tak som niekedy na pochybach, ci vobec pouzivam antiviriak

K nemu mam Comodo Firewall (free) a zatial spokojnost s tymto tandemom. Vie niekto nieco o tej Pande?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 12:19

nejlepší je nepoužívat žádný a nechovat se jako blb

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 12:32

Souhlasím, ale některým uživatelům to nevysvětlíš. I když se budeš chovat rozumně, tak jednou můžeš narazit na nebezpečný vir. Od toho mám já Aviru, se kterou jednou za čas projedu PC. Někteří za roky nechytnou ani jednoho více nebezpečného vira, a někteří musí zase aspoň třikrát do týdne mazat hromadu virů a přeinstalovávat systém. Hlavně lidé co stahují z warezů, torrentů, by měly používat antivir. Mnohdy přes tyto služby stahují si dobrovolně do PC viry. I nedobrovolně nevědomky i přes opatrnost, nebezpečný vir můžeme chytnout úplně jinak. Stačí jen, když nám kolega s práce, nebo spolužák ze školy dá na flashku, nějaký soubor se kterým budeme pracovat, a on na ní má nějaký vir.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 21:10

Nemel jsem dlouho zadny AV kvuli male RAM.

Pak jsem tak sel na nejaky pochybyny web v prohlizeci IE8 a to jsem nemel delat.. :)

Verim tomu ze kdyz bych mel antivir ze byla velka sance se vyhnout nervum a nekolikadenimu zachranovani.

Takze tak.

Pokud nekdo nechce pouzivat antivir, at pouziva OS, kde jdou dobre nastavit opravneni a kde jsou aplikace sami o sobe bezpecne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 11:29

Myslím, že ani na G-Data by se nemělo zapomínat; u nás je sice poměrně neznámý, ale v testech si vedl hodně dobře, viz: http://www.zive.cz/bleskovky/novy-test-antiv... ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
24. 08. 2010 10:40

To je pravda G-data je už dlouhou (podle Virus bulletinu) nejlepší antivir co se týče detekcí virů (a o to jde), za ním je vždy Avira, a pak už je to děs běs...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 11:21

Já používám Eset Smart Security a je to v poho. Pouze jednou se mi stalo, že když jsem spustila Panda Online Scanner, naběhlo mi dohromady asi 6 virů/rootkitů/spyware etc. Ale to bylo pouze jednou. Jinak spokojenost :P

Jo, Firewall je krutý, pokud jste začátečník. Ale pak se dá. Jen mi občas blokne domácí síť. Ale za tu ochranu to stojí :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 10:38

Podle mě je opravdu jediný rozumný antivirus Comodo IS. Možnosti zabezpečení jsou natolik srozumitelné a rozsáhlé, a schopnost REÁLNÉ (ne žádné papírové super testy, kde se AV nachází v naprosto nesmyslné roli) detekce virů tak velká, že je to jediný antivirus, který dokázal Windows dlohodobě ochránit. Jiný antivirus ani FW to nedokáže.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 18:48

Muzu jen potvrdit, COMODO pouzivam jiz dlouho. Z hlediska nastaveni, vykonu, detekce a hlavne nyni nove i sandboxu je tento produkt jeden z nejrozumejsich. Nicmene ten kdo veri tomu ze si zaplati a dostane vice doporucuji Norton360.

A nebo jak rika muj kamarad, "Vyzkousel jsem vsechny anitviry, firewally a ochrany, ale nejlepsi je nemit nic. Kdyz se to zaseka tak naformatujes, reinstalujes, backupujes a jedes dal..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 21:07

A co ty nenápadné breberky, co se skovávaj a posílají hromadu spamů, virů a provádí DOS útoky? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Ja používam už dlhé roky produkty firmy Symantec, najprv Norton Internet Security, teraz Norton 360 a som maximálne spokojný. V práci je to obdobne. Na sieti sme mali NOD32, vírusy som musel riešiť skoro každý deň, a to boli často tak závažné infekcie, že NOD vyhlásil, že je PC napadnutý až keď zostávala jediná možnosť odstránenia vírusu - reinštalácia Windows, dokonca tie vírusy nevedel NOD ani odstrániť. Odkedy máme Symantec Small Business Edition, tak je pokoj už viac než rok a vírus som riešiť nemusel žiadny, na počítačoch v sieti sa ani neobjavujú žiadne príznaky, že by boli infikované nezachyteným vírusom ako predtým pri NOD-e. Doma to isté, z času na čas preskenujem PC aj iným AV, no ak dačo objaví, tak je to maximálne nejaký drobný spyware, zväčša ale vôbec nič. Keďže si po práci privyrábam zväčša aj inštaláciou PC a notebookov pre iných, ktorí často chcú práve NOD, tak štatistika hovorí, že mnoho z nich musí skôr či neskôr riešiť napadnutý PC vírusom. Jeden taxikár dokonca ku mne chodil tak raz-dva krát za týždeň s úplne zavíreným NB, pritom mal inštalovaný legálny a aktuálny NOD32, neskôr aj Smart Security. Takže môj názor - produkty firmy Symantec sú pre mňa tie naj. Dobre nastaviteľné, dobrá ochrana, v testoch zväčša na prvých priečkach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

P.S. Norton 360 mám dokonca aj na Asus EEePC s Atom 270, 1GB RAM, 160GB HDD a Win7 Ultimate a šlape to krásne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 11:11

Tak to jsem ještě nikde neviděl, aby se Eeečka prodávaly s Win7 Ultimate. Starter/Home - to jo, ale Ultimate na takovém low-endu? Kde to prodávají?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 12:56

Prozradím ti sladké tajemství. Na drtivou většinu notebooků můžeš nainstalovat OS, jaký chceš.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 13:25

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 11:39

Po úvodních pokusech s Avast a Avira jsem používal jsem NIS 3 roky. Na starém počítači byl výrazně méně zpomalující jak Microsoft Security Essentials a na rozdíl od Avast a Avira fungoval a kromě reportů nijak neobtěžoval a i na tom 6 let starém PC nijak nebrzdil.

Po výměně HW a přechodu s XP Home na W7 Prof používám doma Microsoft Security Essentials.

Důvod? Oproti NIS nemá zbytečné reporty o výsledcích , funguje a je zdarma.

Mám za to, že po vydání Microsoft Security Essentials to budou mít ostatní výrobci placených AV programů velmi těžké. Doufejme, že opět nezasáhnou komisaři EU jak tomu bylo u prohlížečů.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 09:57

Sunbelt Vipre premium ......

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 09:51

V dobe ked som este pouzival Microsoft Windows, tak som pouzival Avast, bol free tak to bol hlavny dovod, potom som skusal aj Comodo, ale ten mi moc nesadol, nakoniec som mal kratku dobu ESET SmartSecurity, potvrdzujem, s firewallom to tam bolo krute, niekedy mi nechcel ulozit nastavenia a prostestoval, ale po par pokusoch sa nastavil a uz fungovalo to ako malo, ale to nastavovanie neslo tak hladko ako by malo ist.

Antivirusova ochrana je dolezita, ale myslim si, ze najdolezitejsie je spravanie sa ludi za pocitacom, vela ludi je v problematike pocitacov slabo vzdelana a vyucba je jednosmerne zamerana, co sa mi moc nepaci! Prevencii pred bezpecnymi rizikami by sa malo venovat viacej skolenim ludi, ako len nasadovanim antivirusov na masinach.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 09:06

Mám Norton Internet Security 2010 a jsem sním nadmíru spokojen, dříve jsem používal Eset SmartSecurity, ale to je podle mě největší shit, co existuje, mám Win7 a když jsem v Firewallu dal, umožnit sdílení, stejně mi sdílení nešlo, nevím proč, tak jsem jej odinstaloval a již nikdy více jej instalovat nebudu, také jsem používal McAfee Total Protection, ale tak nevím moc mě nenatchl svým uživatelským rozhraním.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 09:24

Mezi klávesnicí a židlí.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 09:03

Taková hromada finálního produktu metabolismu, jako Norton tam je a AVG Free ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 08:31

tak já používám od ledna Kaspersky a zatím spokojenost. Jediná výtka je k trošku větší náročnosti, kdy je občas schopnej vytížit obě jádra naplno... :(

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 08:29

Já si dávám bacha kam lezu, nestahuju kktiny, nelezu na porno a nemusím mít v PC brzdu v podobě antiviru ;) Jednou za čas zkusím nainstalovat pár free antivirů a projet PC a nikdy mi nic nenajde...takže já osobně jsem nejvíc spokojenej bez antiviru :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 08:08

ja používám MSE , je to dost rychlé a stabilní oproti antivirům, co jsem měl před tímto. (eset,avast,)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 05:29

Tak Avira byla fajn,měl jsem ji dlouho,bohužel nasazení v našich zemích brání to,že komunikuje pouze anglicky.Navíc po instalaci je nutné sáhnout do nastavení,protože defaultní nastavení je až příliš benevolentní.Bohužel v poslední verzi se mnoho změnilo a řekl bych,že spíš k horšímu,rezidentní štít bere víc paměti než ten u Avastu 5,sken počítače na starších strojích trvá nechutně dlouho a pokud chcete provést hloubkový,mnohdy se ani korektně nespustí.

Navíc je tam ještě jedna vlastnost která většinu BFU odradí od free verze,přibližně jednou za 2 roky vám program pouze jen ohlásí,že vyšla nová verze a že si máte stáhnout a nainstalovat novější (ručně odebrat starou a nainstalovat novou),jinak že vám k určitému datu přestanou chodit aktualizace.

Naproti tomu Avast5 se proti verzi 4 velmi posunul vpřed,vše co bylo na verzi 4 dobré zůstalo (test po startu počítače ještě než se spustí Windows nebo třeba dobře nakonfigurovaný rezident bez nutnosti to nějak přenastavovat),navíc rezidentní štít již nebere 50Mb,ale jen 10Mb paměti,ikona v oznamovací oblasti už je v základním nastavení pouze jedna (většina lidí si stejně ani neuměla ty 2 sloučit do jedné),opravdu velmi ubylo falešných poplachů a celkově už program nebrzdí počítač jako verze 4,která byla opravdu pomalá a otravná (těch falešných detekcí bylo fakt moc).

Poslední 2 bezplatné v seznamu snad ani nestojí za řeč.ClamAV je velmi dobrý antivir,ale na prostředí Windows zrovna moc dobře nefunguje (v Linuxu přes většinu frontendů zase pro změnu nechce dělat aktualizace) a hlavně,není vybaven rezidentním štítem,což je ve Windows docela problém.Balík Comodo je na tom lépe,ale opět chybí čeština,detekce antiviru je mizerná,navíc se při nalezení viru nechutně zpomalí (nevím proč),nastavení je v defaultu až příliš přísné,takže po instalaci buď člověk povolí kolem 10 vyjímek nebo se tím prostě prohrabe (zábava na pár desítek minut) a nastaví si to podle sebe.

Záměrně jsem vynechal MS Esential,protože to podle mě není antivir,ale pouze kontrola součtů souborů,navíc tenhle MS výtvor bez připojení k síti pořádně nefunguje (kontrola podezřelých souborů se provádí online) a pokud s tímhle zázrakem narazíte na EXE infector,tak ho ani nepozná,takže pokud s ním narazíte na vir ze "staré školy",mající za úkol vás co nejvíc otravovat nebo ničit vaše data,nemá proti němu Esential ani nejmenší šanci,protože ho v 90 procentech ani nezjistí

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 09:41

mam 4 GB RAM, uz ma len serie ci mi antivir zabera 10 alebo 50 MB... Myslim si ze Avira je z free SW najlepsie riesenie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 13:36

Souhlas,ale pokud máš pomalý počítač (tak P3 nebo P4) tak je nová Avira dost nepoužitelná a lepší je Avast,hlavně kvůli tomu skenu,který trvá na starších strojích nehorázně dlouho a kolikrát se prostě sekne už při načítání Luke Firewalkeru

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 10:36

Ty budes asi grafoman, ze? Navic meles strasny kraviny. Kde jsi vzal ten nesmysl, ze Comodo nema cestinu? Videl jsi vubec nektery z tech programu, co tady radoby zasvecene popisujes?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 13:38

Viděl jsem víc antivirů než vůbec znáš a Comodio antivir nemá oficiální češtinu (tedy před půl rokem ještě nebyla)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 15:30

U Comoda je úplně jedno, jestli má nebo nemá češtinu, protože jeho detekční schopnosti jsou na zoufalé úrovni. Firma ho dělá do počtu ke svému naopak výbornému firewallu, aby měla komplet "internet security".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 17:24

To sú sprostosti. Ukáž mi test. Ja ti dokážem, že nech sa mi do systému dostane akýkoľvek vírus, cez štyri úrovne zabezpečenia si ani neškrtne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 06:40

Jo, pokud jsou k dispozici další 3 úrovně zabezpečení, nůže být antivir i Comodo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 17:30

Od verzie 4.0 je čeština aj slovenčina a kvantum iných jazykov. Vydaná bola 3. marca, čo je viac ako pred pol rokom.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 17:44

"Balík Comodo je na tom lépe,ale opět chybí čeština"

Blbosť.

"detekce antiviru je mizerná"

Ukáž test. Podotýkam, že aktuálny.

"navíc se při nalezení viru nechutně zpomalí (nevím proč)"

To bolo už dávno opravené.

"nastavení je v defaultu až příliš přísné"

Oprava, základným nastavením je "default deny", teda všetko neznáme je považované za bezpečnostné riziko.

"takže po instalaci buď člověk povolí kolem 10 vyjímek nebo se tím prostě prohrabe (zábava na pár desítek minut) a nastaví si to podle sebe"

A čo čakáš, že program zázračne pochopí, čo je bezpečné a čo nie? To je na používateli a je to otázka maximálne minúta, poprípade dvoch, pokiaľ je načítavaných kvantum programov pri štarte systému. A konfigurácia sa dá uložiť a pomocou nej migrovať na nové verzie.

Vôbec celá tvoja "recenzia" vychádza ešte z archaickej verzie 3, čo má k súčasnej verzii 5 k***a ďaleko.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 18:26

K tomu Comodu:

• Já mám nějakou čtyřkovou verzi. A je to komplet celé v češtině, kamaráde.

• Detekce antivirů je mizerná? Ano? A z čeho vycházíš? Nějaký aktuální srovnávací test od odborníků? Nebo sis to vycucal z prstu? (Přesně tak, jak to bývá na diskuzích o antivirech zvykem) Já bych tipoval, že patří k těm nejlepším free balíkům. A už jsem o tom i četl nějaké články + názory spokojených uživatelů.

• Já jsem měl problém s jedním virem. A žádné zpomalení jsem nezaznamenal.

• A jaké by mělo být nastavení v defaultu? Příliš benevolentní? Panebože, pokud tohle považuješ za chybu, tak snad ani nejsi normální. To je naopak výhoda. Pokud to někomu vadí, tak si to může změnit. A opravdu to není proces na desítky minut, jak zde tvrdíš.

• To samé s těmi výjimkami. Pane bože, tak buď udělíš vždy růčo výjimku, což ti zabere tak maximálně pár vteřin tvého jistě drahocenného času, nebo to vypneš. (Opět tvrdím, že to není žádný složitý proces)

Raději nic nepiš o BFU!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
23. 08. 2010 21:05

hehehe, si rád že tě poslechl?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
24. 08. 2010 07:45

Detekce antivirů je mizerná? Ano? A z čeho vycházíš? Nějaký aktuální srovnávací test od odborníků? Nebo sis to vycucal z prstu? (Přesně tak, jak to bývá na diskuzích o antivirech zvykem) Já bych tipoval, že patří k těm nejlepším free balíkům. A už jsem o tom i četl nějaké články + názory spokojených uživatelů.

• Já jsem měl problém s jedním virem. A žádné zpomalení jsem nezaznamenal.

tak si to prebehni inym antivirom a uvidis, skus nod alebo avast

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 00:42

Avira zdarma je jenom Trial verze, ne ? Po vypršení trialu je nutno přejít na plnou, jestli se nemýlím. Nebo tedy vyčistit registry a znovu trial..

Jinak NOD32 lze používat Trial pořád dokola, stačí odinstalovat, restartovat a znovu nainstalovat, žádné otravování se s čištěním registrů, nic

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 01:53

Avira free je myslim plnohodnotny antivir, akurat oproti platenej verzii to nema kontrolu spamu a podobne veci. Alebo teda aspon taku vedomost mam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 02:17

Avira je absolutne super. Pouzivam ju uz 5 rokov. Skvely program zadarmo. Netreba prejst na plnu verziu je totiz pre domace pouzitie uplne zdarma. Jedina "nevyhoda" je, ze raz za 24h ti vyskoci reklamne okno s jej produktmi, ktore jednym klikom zavres a zase je pokoj na cely den. Aktualizuje sa sama a ma velmi malo falosnych poplachov.

Este doporucujem firewall od comoda. Nie antivir iba firewall. V spojeni s avirou je tento system nepriestrelny.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 05:18

Zdar Mumínčí TROLLe, ale neměl, by jsi aktualizovat, Internetový prohlížeč Mozilla FireFox, asi nějaká verze 3.5.11 na, Mozillu FIREFox, asi nějaká verze 3.68 CZ, i když možná kvůli doplňkům, aktualizovat, možná nechceš, třeba a nebo jak, taky, mně trochu překvapuje, že v tom, přehledu, není AVG Anti-virus, ale on, AVG Anti-Virus, je celkem, mizerný Anti-virus, který poměrně, dost, zatěžuje, počítač takže to že není v "Seznamu, nejlepších, Anti-VIRů, se vlastně, ani nedivím, tedy!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
22. 08. 2010 08:05

Schovánek, Nechceš se vrátit do základní školy a naučit se psát jako člověk?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 09:43

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 17:43

tedy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anonymizovaný  |  23. 08. 2010 08:57

Nemusi sa vracat, je v 1.C.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 17:05

ja som to ani nedocital co napisal :D

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 15:52

No jo aktualizovat. Pisem z prace a tu pouzivam portable verziu FF. Tak sa mi nechce hladat novu portable verziu, aj tak mam vela stranok blokovanych firemnym firewallom. Na bezne surfovanie to staci.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 11:02

Reklama vyskočí po aktualizaci - ta je defaultně naplánovana na každý den. Pochopitelně jde nastavitméně častější aktualizace a dokonce lze zapnout "silent mód", kdy není vidět ani okno s průběhem stahování.

A vyskakování reklamního okna šlo zamezit zakázáním spouštění .exe souboru, který měl reklamu na starosti.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 02:17

Ne, lze stahnout free verzi, ale je jen pro nekomercni uziti

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 13:33

Souhlas, jen pro upřesnění, NODa neni třeba ani přeinstalovávat. Pomocí doplňku pro Google Chrome s názvem Eset Key Finder ( je to ale taky samostatný prográmek, kdo nepoužívá tento geniální prohlížeč) Stačí jednou za čas najít nový jméno a heslo a jedete na trial stále dokola. Používám tuto "metodu" už nějaký pátek a nikdy nebyl sebemenší problém. Funguje to jak na Smart Security, tak na Noda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 16:36

jó, NOD je nejlepšejší protože se dá upa jednoduše používat zadarmiko MUCK!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 00:25

Mám NOD32, ale jak mi za rok skončí licence (SmartSecurity), tak už jí nebudu prodlužovat, protože mě štvou ty falešné detekce. Např. u všech převaděčů ov2upi mi to píše, jako jediný antivirus že je to trojský kůň a maže mi to exe soubor. Až vypnutí rezidentního štítu pomůže. To stejné Nokia Phoenix. Tam je zase problém, že to tam vidí patcher, tak to zablokuje spuštění, ale jak mi kolega objasnil, tak jakýkoli "patcher" je "bezpečnostní hrozba", protože umožňuje pozměnit kód programu pro který je určen.

SmartSecurity je ještě horší, protože to má zase "diktátorský" firewall. Pro uživatele, kteří nepotřebují otevírat porty pro vzdálený přístup (jenom surfují po webu, čtou a píší maily, ICQ a Skype) je to fajn. Ale jinak je problém, že mi ani podpora nemohla pomoci. Tak mi povolili "downgrade" na NOD32.

A v poslední řadě nároky na systém. I samotný NOD32 strašně brzdil Asus Eee H1000 (s rozšířením na 2GB DDR2 800MHz). S Microsoft Security Essential je to, co se týče výkonu (odezva systému) nebe a dudy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 00:21

chyba mi tam bitdeffender alebo aspon moznost "iny"

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
tc
22. 08. 2010 08:00

Bit Defender neni antivirus, Jedna se spis o Anti-spyware, i kdyz o jeho uspesnosti / neuspesnosti se da pochybovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 10:00

kdybys nebrebtal, "znalče"..BitDefender je antivirus, antispyware i firewal..proč se pleteš do diskuze, když jsi lama?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 00:13

mac os x, lubovolne distro linuxu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 02:02

ako to suvisi s temou ? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 09:47

to je lepší antivir než jakýkoliv z v článku jmenovaných

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 09:50

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 10:09

To je teda antivir jak stehno.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 11:17

Nerozumíte nadsázce...?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 11:19

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 14:27

+1

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět

áno, iste, ak rátame, že to má tak 1-2% všetkých užívateľov, tak je to bezpečné z toho hľadiska, že sa na to nikomu nechce robiť vírusy. Ak by bol Linux a pod. rozšírenejší, tak by boli naň aj vírusy. Takto je to len marginálna záležitosť, na ktorú sa každý súdny človek vykašle. Že je Linux zadarmo, no a čo? Všade, skutočne všade sa používa Windows a každému bežnému užívateľovi je to pohodlnejšie.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 11:41

Sice netuším, jaké "nepohodlí" mě ve srovnání s uživateli woken podle Vašeho příspěvku postihlo, nic to ale nemění na tom, že antivir nepotřebuji.

To, že si s antiviry nemusím dělat hlavu, mi naopak přijde dost pohodlné....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 12:06

Jistě, i malá penetrace na desktopu za tím může stát. Ale např. na serverech je Linux rozšířen značně a získání přístupu k serveru je daleko cennější (větší výkon, lepší konektivita, více dat k ukradení). A přesto nic? Ono tu asi budou i jiné důvody, že?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 15:28

Hmm, odkud že se šíří do Windows malware v současné době nejvíc? Není to náhodou z těch vašich bezpečných linuxových webů? Zkuste si o tom něco vyhledat...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 16:13

pokud se malware šíří z linuxového serveru je to záměr majitele :P

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 06:38

Linuxy jsou pro hackery cedník.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 11:26

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 12:11

kto vie ako by miestni klikaci kliklai suhlas nesuhlas, keby som miesto ikonky apple mal widle:)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 17:05

"A chtěl bych růst, kam dovolí kůže. Mít kopu báječných přátel ..."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 17:21

Nedalo mi to, musel jsem to udělat:

"Chtěl bych žít, měsíců fúru

A chtěl bych růst, jen rovně a vzhůru

Potkat se s nádhernou dívkou

A pak mužem své ženy být

Jen tak jak se má

Jenom právě tak chtěl bych žít."

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 00:04

NOD32 že neotravuje uživatele? a co ty neustálé popup okna, které vyskakují, pokaždé, když zaktualizuje DB, když se nemůže připojit atd...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 08. 2010 00:16

...se dají vypnout v nastavení.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 18:45

Jenže vypnutí asi ohrožuje provozuschopnost, jinak by bylo toto vypnutí umožněno přímo uživateli a ne jen síťovému správci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 21:58

No, tak je pravda, že v tomto případě (nezávažné informace o aktualizaci) by to mohlo být i na uživateli...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
22. 08. 2010 22:10

nejen o aktualizaci, prostě všechny... to, že mi NOD mimo firemní síť řve, že se nemohl aktualizovat mě nezajímá, ale otravuje... prostě má smůlu, zaktualizuje se až přijdu do práce...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 06:36

Vyměňte správce, není problém ho nastavit tak, aby se aktualizoval ve firmě i přes internet. Stačí udělat druhý updatovací profil s automatickým výběrem serveru a bez proxy a v tasku ho dát jako náhradní (druhý pokus).

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 06:37

Neohrožuje. Záleží na správci, co vám tam dá zobrazovat. Nebo i na firmě - znám případy, kdy si vedení vymínilo, že antivir hlášky dávat musí, aby bylo vidět, že něco dělá...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
23. 08. 2010 10:21

Na správci sice záleží, ale když správce zadá, že si uživatel může nastavení měnit a při změně mu to zahlásí, že se stala chyba, že nastavení nelze uložit (při to se ale provede!), pak je někde chyba! Nebo co se týče konkrétně těchhle hlášek při síťové automatické instalaci, při nastavení v cfg.xml na vypnuto jsou po instalaci všechny tyhle hlášky stejně zapnuté. To ani nemluvím o zatížení systému, kdy při přechodu na verzi 4, se starší počítače vpodstatě zastavily!

Verze 3 ... pohoda, verze 4 ... děs, běs!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor