Nejen o neobvyklém podílu Zoneru v Globe s Karlem Umlaufem

Diskuze čtenářů k článku

javorsky  |  07. 04. 2004 16:08

Mne se ten rozhovor nahodou libil, p. Umlauf si myslim je clovek s mozkem na pravem miste a to co rika ma hlavu a patu. Servery.cz jsou ve svem oboru proste absolutni spicky. Mame u nich ctvrtym rokem hosting a nemuzu na to rict pul kriveho slova, vsechno funguje jak ma, v pripade problemu tam sedi nekolik zivych lidi se kterymi muzu dany problem okamzite vyresit, zadne mailove prestrelky jako u jinych firem. A je fakt ze pokud muzou zavest neco smysluplneho co zakznikovi usnadni zivot tak to zavedou, v naproste vetsine zadarmo, bez dalsich popatku. Napr. to prerozdelovani mista na hostingu pro maily, webspace a databazi (FLEXIBLE) je super, taky management mailboxu je naprosto genialni (da se nastavit vsechno nac si vzpomenete, a zmeny se projevi ihned). Jediny maly problem z posledni doby co si pamtuju byl ze nam chodily pozde maily a taky se dost dlouho stahovaly. Zavolal jsem na tech support a tam slecna ferove priznala ze maji problemy kvuli zahlceni mailserveru spamama, ze to resi a v nejblizsi dobe by se to melo zlepsit. Jak rekla tak se stalo, na druhy den uz vse bezelo jako predtim bez problemu.
Urcite si ted myslte ze jsem nekdo od nich a peju sam na sebe chvalu ale neni to tak, jsem jenom obycejny admin ktery je se svou webhostingovou maximalne spokojen. Jako ma clovek naprosto silene negativni pocity pri vyrceni slova TELECOM, tak kdyz slysim SERVERY.CZ popr. GLOBE, je mi jak kdybych sedel nekde na plazi, pocucaval Martini a prede mnou hraly obnazene mulatky beach volejbal - proste pohoda .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
dgx  |  07. 04. 2004 15:00

Velmi profesionálně napsaný rozhovor. Tři otázky na téma, na které čtenáře láká titulek (o neobvyklém podílu Zoneru v Globe) a potom 20 P.R. otázek, obhájených tím "Nejen o".

Ten článek se tím naprosto devalvoval, človek jej musí číst velmi obezřetně. Informace podaná způsobem: "Jakuba Ditricha jistě těší představa, jak nyní v Globe zvládáme situaci s konkurentem, a pamatujte si, jak skvěle se nám daří v server-housingu, smysluplné služby nabídneme vždy první, máme totiž ty nejlepší lidi, a ta akvizice, jestli víte, ta vyšla na 100%, prostě jsme špičky, jo abych se vrátil k Jakubovi, byl ze začátku přínosem, ale pak jen utrácel, ovšem rád bych zdůraznil, že máme velkou zakázku pro firmu prodávající LCD, a taky mám poměrně kvalitní střední management a caparty. Děkuji za rozhovor"

Máte pocit, že je to takto v pořádku?

Dave, www.dgx.cz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lamer  |  07. 04. 2004 15:38

no to je odveta za ten clanek na Lupe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Damir Špoljarič  |  07. 04. 2004 14:13

jsem hloupý a hloupým navždy zůstanu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaJaSoft  |  07. 04. 2004 13:45

Od kdy ma obchodni spolecnost typu S.R.O. akcionare?
A od kdy se, byt minoritni, akcionar neucastni rozdeleni zisku? Samozrejme, ze presna pravidla muze Spolecenska smlouva regulovat trochu jinak nez obecne ustanoveni v ObZ (dle obchodniho podilu), ale je tomu velmi velmi vyjimecne a v naprosto nestandardnich podminkach a ne kdyz dva zakladaji firmu...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David Kuzela  |  07. 04. 2004 16:05

Chtel jsem reagovat na totez... takovy nesmysl bije do oci; BTW rozdil spolecnik/akcionar je velky -- u AS je podil (tj. akcie) defaultne volne prevoditelny, kdezto v SRO bud vyzaduje souhlas valne hromady (tj. ostatnich spolecniku) nebo musi byt upraven ve spolecenske smlouve. Takze pokud jsou spolecnici trochu proziravy, da se (nechtenemu) odprodeji podilu konkurenci zabranit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaJaSoft  |  08. 04. 2004 14:03

No da neda zabranit - nemate-li cash nemate efektivni nastroj... tedy ne ze bych toho vyuzil, jen si matne vzpominam, co jsem si podepsal sam...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  07. 04. 2004 22:23

Kdyby Karel U. u zakladani s.r.o. premyslel, dal si do zakladatelske smlouvy predkupni pravo!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
noname  |  08. 04. 2004 09:58

předkupní právo nic neřeší, v podstatě jen o měsíc odloží prodej, protože neznamená, že to musíte prodat tomu prvnímu, ale že mu to musíte prodat za stejnou cenu. Takže jestli dostal Dittrich od Zoneru více než kolik by dostal od Globe, tak by to nevyřešilo ani předkupní právo. A jestli Umlaufovi je opravdu šumafuk kdo má 40%, protože stejěn má právo jej klíďo přehlasovat v čemkoliv, a navíc se s Dittrichem nemusí, tak by mu asi moc nenabídnul.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
PaJaSoft  |  08. 04. 2004 14:08

Ono 40% staci na prehlasovani? Ja bych rekl, ze pan Panoch je ted nejdulezitejsim/nejmocnejsim clovekem a nikoli Umlauf... Ony jsou veci (teda pokud to maji v SS), kdy je treba 3/4 a na to ani dva nedosahuji, snad vyjma Panocha...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Petr Just  |  07. 04. 2004 01:43

serverhosting nemaji nejlevnejsi, jak hlasaji na svem webu  - http://www.superhousing.cz je levnejsi a kvalitnejsi!!!!!!!!!! ..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka_Balounova  |  07. 04. 2004 02:48

tahni dohajlu MUMIE, ty se naseres fakt uplne vsude.
A mimochodem, ani ten tvuj hovnohosting neni nejlevnejsi na trhu.
Je tu jeste jedna nejmenovana free hostingova spolecnost panu Simonku, 
ktera ac mne to moc mrzi ma neustale vypadky i placeneho hostingu viz. MySQL na placenym

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Anicka_Balounova  |  07. 04. 2004 02:49

pardon housingova != hostingova

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalenda  |  07. 04. 2004 08:05

presto ze MUMIi 3x nemusim tak:

Pokud jde o server housing, na tomto poli máme více než horké želízko v ohni: v naší serverovně v Praze na Želivského poskytujeme tak výhodný server housing, že v průběhu necelého roku jsme z nuly vyskočili na dvě stovky hostovaných individuálních serverů, což nás řadí na absolutní špičku domácího server-housingového trhu.

povazuji za trosku chvastavy nesmysl, obzvlast vzhledem k vynosum z jednoho zakaznika.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
nimrod  |  07. 04. 2004 12:43

www.casablanca.cz co si budem namlouvat

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Richard  |  07. 04. 2004 19:00

Hmm - zaujimave ceny. Ked som pred dvoma rokmi zhanal neobmedzeny housing (100GB/mesacne do zahranicia) tak som nemal sancu ist pod 7.000 CZK.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Martin Kalenda  |  07. 04. 2004 21:19

to neni moc dobrej zert :) 100GB neomezenych to je u lepsich serveru (tim myslim jednu jedinou fyzickou krabici) prace na necely den. v tom pripade znam hodne firem co ma "neomezene" serverhousingy.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honzik  |  07. 04. 2004 15:52

Vypadky jsou vsude. Jejich mysql server sice neni s dostupnosti na 100%, ale priblizne tak na 99.95%  za mesic. Zkuste se treba kouknout na monitoring od psa nebo ignumu. Docela se budete divit.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
froot  |  07. 04. 2004 11:05

ale ta kvalita ...hruza ,uz jednou sem se spalil,dekuji nechci...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Honza  |  07. 04. 2004 01:05

To arogantně vypadající prase s hodinkama vypovídajícíma o jeho vkusu si neumí v kině ani vypnout mobil.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Ten koho si nasral  |  07. 04. 2004 02:29


Z ceho vyustila tvoje agresivni narazka? Je to snad zavist z Karlova uspechu ci tvuj pocit marnosti na svete? Ze si nepotrebny ci zbytecny a ani klackem by clovek o tebe nezavadil. Zamysli se nad tim co si zde vyplodil tvoji jen urazejici myslenku pritom nic nevypovidajici.. Urazet umi jen ten co nedokaze zformulovat svoje myslenky v neco vic nez jen hrst nadavek a kritiky. Snad i dokonce nema svuj rozumny nazor na vec. Predpokladam ze si ani neprectes tuto odpoved na tvuj nazor ( ci povrchni a unahleny vzkaz)... Netusim co te tedy inspirovalo k tvemu cinu. Mozna jen ze si se nudil a dostal si krec do mozku ukazat svoje ja.. By Idea..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Nekdo z davu  |  08. 04. 2004 08:14

No, Dittricha jsem neměl rád ani trošku za jeho podrazáctví a zákeřnosti, ale když vidím Umlaufa a to, jak se prezentuje navenek, tak si říkám: zlatej Dittrich. A Umlaufovi určitě nezávidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
lacola  |  07. 04. 2004 08:13

Je to člověk, který má jasno v tom, co dělá a jak to dělá. Žádé narážky na bývalého společníka (jako tomu bylo při rozdělení/odštěpení Mironetu), pouze věcná konstatování na jeho adresu. A ještě se mi na tom rozhovoru líbí, že nedělá žádné tajnosti a dává celkem nahlédnout do své kuchyně. Nemá se za co stydět.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzuv kamarad  |  07. 04. 2004 08:41

honziku, az budes jednou rodic, pochopis, ze se te babysitter jinak do kina nedovola, nez SMSkou... ale to nic, nejdriv se musis zacit holit, ze?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
reskator  |  07. 04. 2004 22:18

a kdy pochopis, ze SMS se nemusi projevovat zvukove!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
honzuv kamarad  |  08. 04. 2004 09:21

zase honzik, ale pod nickem reskator? kdyz uz nejde odvolat vlastni blbost, budeme se honit na detailech jako je vibrovani pri prijmu SMSky? :)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Lachtan  |  07. 04. 2004 16:18

Sam si prase, ty p. Umlaufa znas osobne ze ho takhle napadas? Podle vzhledu se clovek absolutne neda hodnotit, mam kamose ktereho by clovek podle vzezreni typoval na masoveho vraha, pritom je to ten nejhodnejsi clovek na svete. Bez se bodnout, hnupe.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Vaclav Kabat  |  07. 04. 2004 17:28

Kdo vi

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor