Nečisté triky zabíjejí reklamu

Diskuze čtenářů k článku

mirek  |  30. 08. 2003 13:47

Ten trapnej Eurotel v pozadi, kterej jen zhorsuje citelnost textu.

O tech blikajicich srackach na boku napodobne.

Jinak ale dobrej clanek.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Miloš  |  09. 10. 2002 11:50

Reklamu vymyslela Světová zdravotnická organizace (WHO) pro dobro nás všech. Veškeré reklamní agentury byly založeny na popud WHO a zdravotní pojišťovny přispívají na jejich provoz. Proč? Z mnoha důvodů, z nichž nejdůležitější jsou níže uvedeny.

Přerušení TV programu reklamou:

  • umožňuje divákům v klidu zajít na WC. Často stihnou po dobu reklamy vykonat i velkou potřebu, malou potřebu stíhají i lidé postižení zbytněním prostaty, kterým to obvykle trvá déle. Divák nemusí pospíchat a dochází ke snížení stresu. Nepřetěžuje se zbytečně vylučovací systém. Investice zdravotních pojišťoven do reklamních agentur se vrací v podobě nižších účtů od psychiatrických a urologických ambulancí.

  • vyprovokuje většinu diváků k tomu, aby vstali z křesla, gauče a došli se podívat do lednice. Tam obvykle nic není (diety, slabá výplata, apod.) a divák se vrací zpět. Čím víc reklam v průběhu filmu, tím lépe. Více aktivního pohybu má pozitvní vliv na oběhovou soustavu a budování svalové hmoty. Kardiolové a internisté nebudou mít za chvíli "do čeho píchnout" a pojišťovny zase ušetří. Mj. fitness centra krachují a lobbují za zákaz reklamy.

  • odvrací pozornost (především zrak) od přístroje. Oči si oddychnout, mají čas na regeneraci. Očaři zuří, zdravotní pojišťovny a WHO si mnou ruce...

  • však někdy diváka opravdu upoutá. Proto jsou ale zařazovány naprosto idiotské spoty na vložky, mycí a prací prostředky, které z dosahu TV obrazovky dostanou i drtivou většinu nadšených diváků telenovel typu Esmeralda, většinou mexicko-venezuelské provenience.

  • Analogická situace panuje v oblasti internetové reklamy. Běžný uživatel totiž má pomalé dial-up připojení, neinstaluje SW pro filtrování reklamy. Proto při zdlouhavém načítání webových stránek nebo pošty opět vstává od počítače a jde na WC, do lednice, uvařit si kafe a relaxovat a především nekouká na monitor. Problémem se stávají vysokorychlostní připojení. Podle posledních zpráv však na tom pojišťovny pod hlavičkou WHO pracují... Draftují (dnes téměř zbytečné) oční lékaře, kteří mají oslepit optické kabely. Podrobnosti zatím nebyly zveřejněny. WHO v této souvislosti upozoňuje zjm. lidi s vysokým krevním tlakem na účinky kofeinu obsaženého v kávě. Takže upřednostňujte kávu bez kofeinu! Na cigarety rovnou zapomeňte, vzkazuje předseda svazu zdravotních pojišťoven. Ten zároveň jednal s představiteli firmy Wrigley's o nové příchuti jejich žvýkaček - nikotinové. Jinak na likvidaci tabákových koncernů spolupracuje WHO s vládami všech členských států OSN a na tomto poli se jí zjevně daří - viz ceny cigaret, zákazy reklam na tabákové výrobky či horentní sumy, které jsou vypláceny lidem s rakovinou plic v USA.

    Letáková reklama? Kdo ji čte? Nikdo! Chováme se však uvědomněle a letáky ze schránek automaticky přemisťujeme do připravených lepenkových krabic umístěných často v blízkosti schránek. Balíky papíru určeného k recyklaci domovní důvěrníci či správci předávají žebrajícím bezdomovcům, kteří si sběrem papíru vydělají na pivo. Je tak zajištěn dostatečný přísun vitamínů (především ze skupiny B) osobám, které na svůj zevnějšek a zdraví jinak nedbají. Je také zajištěn zdravý pohyb pro domovníky (často jinak pasivní důchodce) , sběrače (ti si máknou) a roznašeče (nachodí spousty km). WHO apeluje na nebezpečí přetížení. Používejte krabice s nosností do 10 kg !!! Jinak hrozí kíla, houser a nadměrné namáhání kloubů u osob manipulujících s krabicemi.

    Bilboardy? Většina řidičů má dnes mnohem lepší postřeh a rychlejší reakce! Ale třeba přiznat, že za to nemohou jen bilboardy. Kromě řízení a konzumace bilboardové reklamy stíhají řidiči a řidičky i pozření jinak nepozřitelných jídel a nápojů, kouření a telefonování. Pravda, výjimečně dochází k haváriím. Ale dle průzkumu WHO by docházelo k mnohem většímu počtu a následky by byly horší, kdyby dnešní řidiči nebyli vycepováni reklamou a dalšími "rušivými" jevy. Na provoz reklamních agentur nemalými částkami přispívají firmy jako Škoda, Phillip Morris, McDonald a výrobci držáků na nápoje - k neuvěření...

    Jiné druhy reklam, jako například SMS, Světová zdravotnická organizace testuje. Zatím se však nedostavuje kýžený efekt. Vyndání telefonu z kapsy za účelem konzumace reklamy totiž není fyzicky nijak namávavé... Pouze ženy si čas od času zlomí nehet a pomoc hledají v kosmetických salonech. Proto se zdravotní pojišťovny od SMS reklam zatím distancují a WHO se s nabídkou spolupráce obrací na salony krásy a nehtová studia.

    Nechápu proto všechny zveřejněné příspěvky, které reklamu zatracují. Je třeba vidět, že za děsivou slupkou reklamy s prsatou blondýnou je ukryta snaha o zdravější a lepší život. Nehledě na to, že "lidi z reklamy" taky musí jíst.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    shrek  |  10. 10. 2002 17:42

    Milosi, super! To je originalni, nebo jste to odnekud zkopiroval? Je skoda, ze WHO nevymyslela zadne reseni pro ty, co nemaji televizi ani pripojeni k Internetu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Miloš  |  11. 10. 2002 07:59

    Nezkopíroval. Je to stručný výtah z neveřejných materiálů, které mám od svých tajných zdrojů (zaměstnanců našich největších zdravotních pojišťoven). Tímto bych rád poděkoval Waltrovi Skočdopole z pardubické pobočky VZP a mjr. Hermíně Ochotné z pražské centrály VoZP. Mimochodem zdravotní pojišťovny jsou ze zákona povinny zveřejňovat výroční zprávu včetně účetní bilance. Na straně výdajů je šikovně skryta položka - marketing... V hospodářském větstníku si můžete tyto údaje ověřit.

    A ke globalizačním praktikám WHO, která jde ruku v ruce s panem McDonaldem a Kolonelem z Kentucky, se bohužel nemohu vyjadřovat - dostal jsem výhružný telefonát. Prý jsem "si pustil hubu moc našpacír". A říká se tam něco o tom, že tři zmařené životy zachrání život milionů jiných. Jak tomu mám rozumnět? Je divné, že Waltr ani Hermína nezvedají mobil, když se jim snažím dovolat a zjistit další novinky. Sakra, někdo jde - chlápek v černém a na hlavu mi míří pistolí...

    Pravda vítě.......BUM

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pavel Hanak  |  11. 10. 2002 14:19

    Uplne dokonaly!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Žitník  |  08. 10. 2002 17:31

    Vážený pane Hlavěnko,

             v diskuzi zazněl jeden velmi zajímavý postřeh: na reklamu, která mě oslovuje kliknu pro nové okno. Hlavní nehoráznost reklamy na internetu (včetně Adrenaline) je, že když se rozhodnete pro sledování stránky, kterou zastupuje reklamní banner, musíte opustit vše co právě děláte (ať je to server o horách, chat, vyhledávání driveru nebo čtení článku na Živě). Věřte, že taková reklama je z principu obtěžující. A nevyřeší to jeden reklamní systém, muselo by se jednat o dohodu všech.

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kudláček  |  08. 10. 2002 20:10

    Taková zajímavost, milý pane: ono stačí při kliknutí na odkaz zmáčknout Shift - a ejhle, co čert nechce, stránka se otevře v novém okně (tedy aspoň u ne-flash bannerů). Ono stačí být uživatel prohlížeče a ne jeho otrok.

    Stejně jako se nespoléhám při drag&dropu souborů na levé tlačítko (páč nikdy nevím, jestli se mi udělá zástupce, soubor se zkopíruje nebo přesune) a používám pravé, pro odskoky do bůhvíkam používám právě šiftklik...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Jan Žitník  |  09. 10. 2002 09:52

    Je mi líto, ale vůbec jste to nepochopil. Příspěvek mluví o běžném uživateli internetové reklamy a ten nemá vypestované výše uvedené návyky.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Richard  |  08. 10. 2002 13:54

    To je trh.

    Ako webmaster viem ake su naklady na web a ze tie naklady sa musia zaplatit. A ak to nechcu uzivatelia stranok platit priamo, musia to platit formou reklamy. A pretoze cena reklamy na internete stale klesa, poskytovatelia obsahu, ktori potrebuju peniaze nemaju inu moznost ako ponukat agresivnejsiu (drahsiu) reklamu.

    Vypinanie reklamy pomocou roznych nastrojov, sposobi este vacsie znizenie cien a este agresivnejsiu reklamnu politiku. Napriklad na yahoo groups (kde na kazdej stranke je bannerova reklama), sa pri pravidelne namiesto pozadovaneho URL zobrazi stranka s reklamou a az na nej je odkaz na URL.


    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Lojza  |  08. 10. 2002 14:37

    Problem je v tom, že coby divák komervize vím, že si zaplatím reklamu mj. v ceně výrobku. Jenže to přímo nevidím, tak to člověka tak nes...štve. Jenže pokud jsem na netu přes dial-up, tak si tu reklamu zaplatím jednak v ceně výrobku a jednak v ceně za připojení, a to teda už sakra dobře vidím.

    Takže budu filtrovat reklamu, a jestli to nakonec skončí tak, že než se mi načte stránka, budu nucen sledovat pět minut reklamu a cena za připojení bude přijatelná, dobře. Jako to řeším v TV. Běží reklama, přepnu jinam, dojdu na záchod, donesu si kafe, čtu si noviny.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roger Krowiak  |  09. 10. 2002 08:20

    Kto uz dnes pouziva yahoo... :)

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Libor Chocholaty  |  03. 01. 2003 20:17

    ...poskytovatelia obsahu, ktori potrebuju peniaze nemaju inu moznost ako ponukat agresivnejsiu (drahsiu) reklamu.

    Nakonec se za cteni clanku zacne normalne platit a bude pokoj. Zadarmo se ti zobrazi jen strucny obsah a pokud budes chtit clanek cely, budes muset zaplatit. Byl bych rad, kdyby to uz fungovalo. Bude to mit totiz dalsi kladny efekt spocivajici ve zvysujici se kvalite clanku. Webservery nebudou chtit blby clanky prodavat, protoze lidi by k nim prestali chodit. Nebo bude redaktor rozhodovat o cene za kazdy jeden clanek. Takze ctenari budou mit meritko, ktery clanek je dobry a ktery ne.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ad.doubleclick.net  |  08. 10. 2002 12:49

    Najjednoduchsie, najlacnejsie  : http://www.ufoot.org/misc/plague/ads.php3

    PS: Aj to zive.cz nabieha rychlejsie bez reklamy  nepotrebujem ani textovu verziu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Ipp Rither  |  08. 10. 2002 09:21

    Jaký AdAware mi doporučíte a kde se dá stáhnout?

     

    Díky

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    moRbydick  |  08. 10. 2002 11:16
    Jarry  |  08. 10. 2002 08:25

    S reklamou by bolo vsetko OK, kym by nepresiahla urcitu rozumnu mieru. Tak ako pri 2 a viac hodinovom filme som ochotny akceptovat jedno prerusenie na 5 minut (ale nie kazdu pol hodinu!!!), tak aj na internetovej stranke dokazem akceptovat reklamu, pokial nepresiahne povedzme 5% plochy. Pokial by to bolo na tejto urovni, prezijem to.

    Lenze uz dlho to tak nie je, a zatial co pri TV reklame za nu priamo neplatim, pri internete ano (len velmi malo z nas ma uplny flatrate, nezavisly od casu a objemu prenesenych dat).

    Skratka uz ma to dozralo, dal som si tu robotu, nahodil som si proxac (squid) a filtrujem na nom vsetky tje reklamne servery (lynx, doubleclick, atd). Na konci mesiaca vzdy vyhodnotim a aktualizujem. To same so spamom: mam svoj mailserver ktory vyhodnocuje odosielatela, server a subjekt, a ak to vyhodnoti ako spam, ani postu neprijme.

    Chcem tymto len povedat, ze s narastanim obsahu vtieravej reklamy casom kazdy zisti, ze sa mu oplati pred nou chranit a v konecnom dosledku rozosielatelia spamu a otravnej reklamy zabiju cely reklamny biznis na internete. Tak im treba, ked nepoznaju mieru!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Microsoft VBScript runtime error '800a000d'  |  08. 10. 2002 09:13

    Tak ako pri 2 a viac hodinovom filme som ochotny akceptovat jedno prerusenie na 5 minut (ale nie kazdu pol hodinu!!!)

    Ja by som mozno akceptoval dokonca aj kazdu pol hodinu. Keby si vsak sledoval napr. program americkej kablovej TBS Superstation, tak by si nadobudol presvedcenie, ze hlavnou naplnou programu je reklama a v prestavkach to vyplnia utrzkami z filmov, prerusenie je kazdych 5-10 minut. Je to doslova 1:1, 90-minutovy film totiz vyplna 3 hodiny vysielacieho casu. Tomu sa hovori, ze kybel jezov sa so svojou dotieravostou moze schovat oproti reklame
    Dalsia vec... keby boli reklamne shoty napadite a vtipne, este by som si ich aj pozrel (ako napr. tie z relacie Reklamator). Ale pocuvat vymazane kydy okolo pracich praskov a menstruacnych vloziek x-krat denne, to naozaj nemusim. Alebo AOL... videli ste niekedy tolko moronov v jednom reklamnom shote?

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Pavel Hanak  |  11. 10. 2002 14:12

    Pockat, to neni mozne! Zakon to vyslovne zakazuje! V TV smi byt reklama v poradu pouze pokud je porad dlouhy minimalne 25 minut. Prvni reklama smi byt az po 25ti minutach, dalsi nejdrive po (tusim) 45ti minutach! Teda alespon tohle rika ceskej zakon. Jo a NOVA tusim za nedodrzeni uz dostala i nejakou tu pokutu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  09. 10. 2002 11:52

    Znam kanaly kde je reklama kazdych 10 min a je delsi nez film samotny. 10 min filmu, 15 min reklam, 10 min filmu ...... Ten kanal uz samozrejme nesleduju.
    Druha vec je reklama na netu. Vzhledem k tomu, ze platim za prenesena data (a ne zrovna malo) tak me reklama doslova se... Objem reklamy (mnozstvi dat) je totiz temer vzdy vetsi nez objem samotneho clanku. Resim to vypnutim temer vseho (obrazku, flashe atd.) ale nekdy obrazky videt chci a pak se nevyhnu tomu abych platil za neco co vubec nechci.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zdenek Polach  |  08. 10. 2002 07:48

    Se vsim co JH napsal, plne souhlasim, ale neni mi jasne, proc na Zive pouzivaji taky reklamu, ktera je zahranici slusnosti a obtezovani. Myslim tim ty pobihajici kulicky nebo kosticky pres celou obrazovku, ktere tu parkrat byly.... Vzdycky byl ten poletujici nesmysl tam, kam jsem chtel kliknout na link na clanek. Velmi obtezujici a frustrujici. Vzdy jsem na tyden vynechal Zive, kdyz tam ta hruza byla.... Takze by nebylo zle, kdyby si Cpress vzal z toho clanku taky pouceni :)

     

    Zdenek Polach

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    klak  |  08. 10. 2002 12:10
    keso  |  08. 10. 2002 07:33

    Asi naj agresivnejsia reklama, ktoru som zazil zvykava byt na spravy.markiza.sk. Je tam reklama (ani neviem na aku firmu - nesplnila ucel), ktora prekryva text a neda sa nijako vypnut, takze cela stranka je vlastne nepouzitelna. Odkedy sa tam objavil takyto druh reklamy, na tie stranky vobec nechodim. A myslim si ze takto odohnali viacej citatelov, nielen mna.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Kudláček  |  08. 10. 2002 20:04

    No, já jsem sice hodně blbej, ale tak blbej, aby mě nenapadlo, že stačí zmáčknout to červený tlačítko Zavěsit, to mě teda napadlo...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    jk  |  08. 10. 2002 21:04

    Ty posměšky jste si mohl odpustit, podstatné je, že ta reklama je vážně hrozná a příliš vlezlá - jednak nevím, proč by měl člověk vůbec řešit, kde má zmáčknout jaké tlačítko na obrázku, navíc už jsem dokonce někde viděl podobnou reklamu, kde po stisku tlačítka, které mělo reklamu jakoby zavřít, došlo k přechodu na nějakou jinou stránku - takže osobně nerad mačkám jakákoliv tlačítka na reklamách.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    ja  |  08. 10. 2002 07:04

    ... zive.cz.
    Sorry, to byl vtip. Kdybyste zkusili popisovane praktiky,
    to by byla vlna.

    Reklama JE obtezujici. Alespon nektere TV reklamy ale sleduju rad,
    kdyz tam je pekna holka (muze to byt i pani) nebo lehounky vtip (
    tatranka+strom, fidorka se spadlym autem). Absolutne nejhorsi jsou
    uricene (jako urvane) reklamy mobilu nebo na fantu.

    Na internetu mi mala obrazkova reklama nevadi. Kdyz je mala (na kb i plochu)
    a neblika. A kdyz je na ni neco, co se me tyka, tak na to kliknu (pro nove okno).
    Ale kdyz blika nebo zere tretinu procesoru (flashe), tak me rozcili. Je to ohromne
    cist clanek (napr. na iDnes), levym okem ctu clanek a do praveho mi blika
    cervene tyden stara reklama, ktera me nezajima. Ma velikost 6x4 cm.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    sss  |  08. 10. 2002 07:25

    nainstaluj si mozillu a vyhod plugin flashe - nic rozumneho se dneska ve flashi nedela - alespon jsem nevidel zadnou aplikaci - vsechno to jsou ruzne formy reklamy ,tudiz neco co bere muj cas...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roger Krowiak  |  08. 10. 2002 11:31

    mozem poprosit o radu? Ak vyhodim flash plugin, tak mi stale vyskakuje take okienko ze download plugin na kazdej stranke kde ho xce pouzit. Ako sa ta o da nastavit aby to okienko neskakaklo? Vdaka

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    klak  |  08. 10. 2002 12:02

    tak tohle by me u MS Exploreru take zajimalo.

    nastesti drtivou vetsinu casu stravim v prohlizeci Opera, kde se to da jednoduse a se stoprocentni ucinnosti prepinat. stejne tak i pop-up okna. mate tak hned postarano o zbaveni se tech nejagresivnejsich reklam. nemusite to nikde hledat, staci F12 a prepnout prislusny prepinac. doporucuji!

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roger Krowiak  |  08. 10. 2002 12:26

    ja som to myslel u mozilly

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    BoB  |  08. 10. 2002 13:38

    Smaz si mozilla/plugins/libnullplugin.so

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Cascaval  |  28. 01. 2003 11:22

    "vyhod plugin flashe - nic rozumneho se dneska ve flashi nedela "

    Ve flashi se dneska hlavne delaji cele weby a jeho vyhody jsou znacne. To ze se flash pouziva i v reklamnich bannerech je druha vec. Pridam i jeden aktualni priklad: dnesni druha partie zapasu Kasparov vs. Deep Junior je vysilana online. Pro jeho sledovani na www.chessbase.com budes potrebovat prave flash plugin. Pravda je, ze se ten zapas da sledovat i na jinych strankach, kde je to realizovane pomoci Javy, ale to nijak nezpochybnuje moznosti "rozumneho" vyuziti flashe.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Beda  |  08. 10. 2002 15:57

    K Mozille existuje tez OSS dodatek BannerBlind, doinstaluje se jako
    jeji komponenta a filruje vsechno obvyklych reklamnich rozmeru.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Fido  |  09. 10. 2002 11:39

    Prave ze "obvyklych". Sam jsem zkousel a proslo tim skoro vsecko protoze u nas snad zadna reklama nema obvykle rozmery.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Microsoft VBScript runtime error '800a000d'  |  08. 10. 2002 00:39

    Po prvom neuspesnom pokuse sa mi konecne dostava slovo do diskusie.

    Microsoft VBScript runtime error '800a000d'
    Type mismatch: 'UPTIME'
    /_Includes/Cache_INC.asp, line 57

    Asi to leckomu nepůjde pod fousy, ale i reklama je normální, férový byznys.

    Podla mna, reklama by bola ferova, keby objektivne zhodnotila kvality (a aj nekvality) reklamovaneho vyrobku, inak to nie je nic viac, len ako povedal Oliviero Toscani: reklama je navonana zdochlina.

    Neferovost reklamy spociva podla mna v niekolkych priznakoch.

    1. Reklama sa vnucuje.
    Preco mi reklama kazdych 10 minut prerusuje film, ktory chcem pozerat? Nech reklamu zahrnu napr. ako polhodinovu relaciu do prehladu programov a kto chce pozerat reklamu, nech si v tom case sadne pred TV, ale nech mi neprerusuju pozeranie programu niecim, co ma vobec nezaujima. Ked siahnem po novinach (zdarma), prve co je, ze zo stredu vyberiem reklamne letaky (flyers) a smarim ich do recyklacneho boxu. Ako keby sa neplytvalo papierom este dost vela. Dalsi pripad, ked kliknem na zive.cz, chcem si citat clanky z IT a nie cumiet na nejaky reklamny plug-in.

    2. Reklama klame a predstiera.
    Mozno ste videli v TV reklame shot, ake uzasne auto je napr. Chrysler Neon. Proste nieco uzasne... a o par tyzdnov v knihkupectve zhliadnete kompilaciu hodnotenia subkompaktnych automobilov roku 2002 a Chrysler Neon sa tam objavi ako "vysoko nedoporucovana kupa". Najdu sa medzi nami aj taki, co si myslia, ze ked kvapnu na handricku 3 kvapky Cif-u a 2-krat s nou prejdu po sporaku, vsetky ohorene zbytky z neho zidu? Popripade veri niekto tomu, ze ked si kupi v teleshoppingu nejaku trapnu strunu za 999 Sk a bude si s nou tlacit na brucho 3 minuty denne, tak za 4 tyzdne bude mat figuru kulturistu? Ak niekto veri podobnym blabolom, tak nie je nic ine ako vylizany magor. A to je dalsia vec... vacsina reklamnych shotov apeluje na zakaznikov, ako keby boli vylizani blbci, ktori si nevedia urobit triezvy nazor o vyrobku. Cim vlastne uraza nas ostatnych, triezvo mysliacich zakaznikov.

    Na zaver... z vlastnej skusenosti viem, ze ked chcem kupit dobry vyrobok, nerozhodujem sa podla reklamy, ale podla vieryhodnejsieho hodnotenia vyrobku, ci uz zo strany odbornikov, alebo aj beznych zakaznikov. Radsej sa necham poucit radami zakaznikov, ktori sa uz popalili. Je to vzdy lepsie, ako popalit sa na vlastnej kozi. Jedna z mnohych stranok, kde sa mozete dozvediet o zakaznickych ohlasoch, je epinions.com.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    M  |  08. 10. 2002 01:01

    Možná by jste měl zkusit nějajkou jinou planetu

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Microsoft VBScript runtime error '800a000d'  |  08. 10. 2002 01:07

    Myslite planetu normalnych a triezvych zakaznikov? Kde taku najdem? Milerad skusim...

    To je inak pekna sloboda zitia. Bud sa poddaj natlaku reklamy, alebo ked sa Ti nepaci, hladaj si miesto inde, najlepsie na inej planete. Skvely pristup... dal by sa aplikovat na viacero spolocenskych fenomenov

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    hal  |  08. 10. 2002 10:00

    ty si fakt nejak mimo, ina planeta by ti naozaj prospela.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Roger Krowiak  |  08. 10. 2002 11:11

    hehe, tak ten co xce reklamu co nezavadza a neklame, ten co xce viac menej obycajnu slusnost by mal ist na inu planetu? Waw chlapce, nic v zlom ale asi to v makovici nemas celkom OK...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Howadoor  |  08. 10. 2002 11:15


    window.open=PrxRealOpen;
    On se z něj akorát ještě nestal jupíckej hajzl, co bude puberťák ještě v důchodu.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Petr Hanč  |  08. 10. 2002 04:06

    Ad Reklama sa vnucuje:

    Tím sledováním reklamy při přerušení filmu platíš za shlédnutí toho filmu. V případě komerční televize to je jediný způsob, kterým platíš, v případě veřejnoprávní televize tím platíš částečně. Můžeš klidně říct: "Děkuji, ale za tu cenu vaše zboží nechci" a nedívat se na to.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Microsoft VBScript runtime error '800a000d'  |  08. 10. 2002 04:32

    Myslel som, ze ked platim $40 mesacne (za kablovu televiziu), tak im to staci dostatocne na to, aby nemuseli davat tolko reklamy (v pomere 1:1 k ostatnemu televiznemu vysielaniu). Ale inak Ti davam za pravdu, nemusim sa na to pozerat. Ani sa nepozeram, vacsinu casu, co stravim pred TV, je nerusene sledovanie filmov z DVD alebo VHS.

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Honza  |  08. 10. 2002 14:19

    Cena za kabelovku zahrnuje prenos obrazu. Tj. I kdyz mam napr. CT1 na kabelovce, koncesionarske poplaky platit musim.
    Takze to placeni nic neznamena. Snad jen to, ze osoba, ktera slusnou castku za kabelovku je vyhodny zakaznik :))

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Microsoft VBScript runtime error '800a000d'  |  08. 10. 2002 04:53

    Tu vnucovanu reklamu v TV vysvetlim asi takto...

    Televizna reklama ma nezaujima, pri soap opere a wrestlingu sa mi robi nevolno a zvraciam, spravam CNN nedoverujem, doveryhodnejsie zdroje sprav mozem najst aj na Internete. Za $40, ktore miniem mesacne na kablovu televiziu, mozem mat z pozicovne 15-20 filmov podla vlastneho vyberu, ktorych sledovanie mi neprerusi ziadna reklama. Mysli si niekto, ze na akomkolvek dobrom televiznom kanale mozem najst 15 filmov mesacne, ktore ma zaujmu natolko, ze by som po nich siahol na policke vo video-pozicovni? Asi tazko...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    s  |  08. 10. 2002 19:59

    Stačí dvě kapky a jedno přetření...

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Mike  |  06. 02. 2003 14:58

    >Na zaver... z vlastnej skusenosti viem, ze ked chcem kupit dobry vyrobok, nerozhodujem sa podla reklamy, ale podla >vieryhodnejsieho hodnotenia vyrobku, ci uz zo strany odbornikov, alebo aj beznych zakaznikov.

    Zeptam se te takhle: jsi v obchode a nejdnou si vzpomenes, ze ti doma dosel prasek na prani, nebo prostredek na myti nadobi. Kterou znacku si vyberes, kdyz je ti to v podstate jedno? Samozrejme budes koukat i po cene, ale je zjisteno, ze instinktivne sahnes po tom, na ktery si podvedome pamatujes z reklamy. Nebo budes najednou v obchode shanet nejake testy, ktery prasek pere nejlepe?

    O tom to je. Pochybuju ze by si nekdo inteligentni vybiral napr. auto jen podle reklamy, ale u bezneho spotrebniho zbozi s relativne nizkou cenou, o ktere se navic nijak zvlast nezajimas, te reklama ovlivni hodne, at uz si to uvedomujes nebo ne.

     

     

    Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
    Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor