Pavel Šulc
8. 5. 2022 • 17:31

A co takhle pomocí té elektřiny vyrobit plně syntetické palivo možná by to nebyl až takový nesmysl jak se může na první pohled zdát.

Mysel_1
7. 5. 2022 • 1:33

Jako by nestacila ta komedie s vodikem..

intago
6. 5. 2022 • 23:21

Blbne se na kvadrát. Stejné jak kamiony na elektriku

boxboxboxbox
boxboxboxbox
6. 5. 2022 • 18:32

Na vedľajšej fotke to má viac motorov. Môžu ofukovať celé krídlo.

Adam Vágner
6. 5. 2022 • 15:41

Čtyřicet minut, sto šedesát kiláků. Tak to je skvělý. A když se k tomu přičte půl hodiny na letiště, čtvrt hodiny na start a půl hodiny z letiště, tak už je lepší jet autem. 😃

Názor byl 1× upraven, naposled 6. 5. 2022 15:41

peter.mlich
peter.mlich
6. 5. 2022 • 8:19

Energie potrebna pro vzlet...
Zvlastni, cloveku s rogalem staci bezet z kopce. Blaniky se roztahuji. Ptaci to take zvladaji s rozbehem nebo bez. Co treba premyslet nad nejakou uplne jinou konstrukci letadel? Treba s moznosti zatahovani zadni casti kridel. Nebo jiny tvar trupu. Nebo, jako virniky, vyuzit odpor vetru pro zvyseni vztlaku. Cili, pridat nejaky pasivni tryskovy motor, ktery jen spravne usmernuje proudeni vzduchu pro zvyseni rychlosti.
Take, jsem si na fotografii nevsiml barveni kridel, zhora cerna/hneda, ze spoda bila jako orel, pro snizeni odporu vzduchu, asi 1% paliva. Dalsi 1% paliva ziskaji pokrytim trupu zralocim vzorkovanim, take usmerni proudeni. Dalsi 1% by slo mozna ziskat vypoustenim bublinek plynu ci kapicek vody. Podobne, jak to dela delfin. Mozna, cast elektroniky pro cestujici by sla pres den presmerovat pres solarni panely. Nemusi byt silne, muze jit jen o folie s peroskvitem, kolem 10%.
Ale, nejspis slo jen o pokusny model, vyuzit stavajiciho letadla a prestavet ho na elektrocky pohon. V tom pripade jako uspech.

Určitě si přečtěte

Články odjinud