Napište příběh vaší bezdrátové sítě!

Diskuze čtenářů k článku

yorg, yorg  |  23. 06. 2005 14:03

Kdyby autor článku trochu poškádlil google, tak by určitě našel http://www.starhill.org/

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Horhe Hana  |  23. 06. 2005 19:50

A proč by to dělal?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y  |  23. 06. 2005 12:10

wi-fi je mrtvola. necht se tim pokrejou konferencni saly, spoji dve budovy jedne fabriky na jednom dvore, ale proboha necpete to lidem jako "nejlepsi" moznost pripojeni k netu! Zarazit, zatrhnout, zakazat!!!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David2005  |  23. 06. 2005 17:02

Hele rozumbrado je sice fakt ze wi-fi ma daleko k dokonalosti optiky,jenze kdyz trebas zacinas delat sit v obci o 2000lidech tak mas po roce tak 25lidi v druhem roce 60-80 a ve tretim roce uz mas plany na lokalni optiku ve ctvrtem verim ze ji budeme mit v 5-6 defacto v kazdem baraku podel pateri...jenze to nejde hnedka na necem musis zacit,ziskat si duveru lidi atd... .Nekde se to povede nekde ne ale presto wi-fi jako zaklad je dobre s 5kou bude snad da-li vrchnost jeste lepsi a pokud vyrobci mobilu prestanou wi-fi ignorovat bude na dedine i vcelku sranda .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y  |  23. 06. 2005 21:34

je TO nespolehlive, nebezpecne a absolutne nevhodne pro ucely ke kterym se to dnes houfne vyuziva. Tot vse. Brzy dojde doba, kdy TO bude naprosto nepouzitelne prave z duvodu "preplneni" vzduchu a je spousta lokalit hlavne ve vetsich mestech, kde se uz wifi pouzit neda. A to je dobre. Takovi ti pristipkari, kteri koupi par megabit od vetsiho operatora a udelaji po okoli wifi sit a navesi na 256kb/s 20 lidi proste brzy zaniknou. A lide kteri si nechali nakukat hlouposti od techto pristipkaru a zrusili si pevne linky a zaplatili nemale penize za "instalaci" (mnohde ti zlodeji chteji 5-10 tis) splacou nad vydelkem....

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
bugege  |  25. 06. 2005 00:09

Nojo pane Chytry, ale co ti lidi nalepeni na jednoho chytraka ktery jim to pripojeni poskytne maji jinak delat? Na mnoha mistech neni kuprikladu ADSL vubec dostupne a v dohledne dobe ani nebude.
To ze je ve mestech "preplneno" je dusledkem mizerne nabidky pripojeni pres kabel, konkretne mam na mysli rozumne dostupne ADSL. Urcite by lidi meinvestovali do bezdratu u nejakeho lokalniho poskytovatele, kdyby meli dobrou nabidku.
Hodne pochybuji o tom, ze by nekdo dobrovolne a rad zrusil pevnou linku, pokud by pro nej byla vyhodna.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Kanour  |  24. 06. 2005 16:45

No ty jsi teda inteligent, toto muze prohlasit jen clovek co je na kolejich a ma 100Mb za 200.-mesicne. Ja jsem z techto podminek prisel zpatky na dedinu kde je 800 obyvatel a o ADSL se nam muze nechat zdat. Vybudovali jsme si malou Wifinu , je nas 7 a kazdy z nas ma 1Mb/254Kb s agregaci pro nas 7 a kazdy z nas plati 700Kc/mesic. Ma vlastni zkusenost je ze tu rychlost mam asi 50% casu co tam jsem.
A tet mne rekni kdo mne da neomezene prippjeni v takove kvalite a rychlosti..... hmmm ?? 
Takove kecy jak ty muze mit snad jen prazak

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry, Gofry  |  24. 06. 2005 19:07

Mala oprava, na kolejich je 100MBit za 100kc ;) Navyse ak je na koleji vacsina izieb zasietovana, tak je mozne pripojenie k Internetu prehlasit za standard na danej koleji a potom sa neplati vobec ;)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Y  |  26. 06. 2005 09:39

Slovy klasika :"Je to Vas nazor. Je sice spatny, ale s tim ja nic neudelam.... " Necht si to kazdy pouziva jak uzna za vhodne (vsak se to tak take deje), ale proste nechapu tu soucasnou hysterii a euforii okolo technologie, ktera proste nema budoucnost. S kvalitou meho pripojeni, rozhodne na tom nejsem tak dobre, jak si myslite, nicmene nejsem na wi-fi a jsem nad miru spokojen.
 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
vychytrálek  |  22. 06. 2005 23:33

Někdo z Živě chce asi podnikat a tímto způsobem se dostat k know-how. Já bych ty informace potřeboval získat tímto snadným způsobem taky, můžete mi je posílat na adresu vychytralek@hotmail.com

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
jaja  |  22. 06. 2005 15:09

spis bych napsal pribeh o tom, jak jsem jednu bezdratovou sit opustil. Zacalo to levnym pripojenim, a koncilo to tim, ze servis byl na ...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsionou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou stava

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou stava, kdyz si

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou stava, kdyz

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou stava, kdyz si lide

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou stava, kdyz si lide jako

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou stava, kdyz si lide jako vy

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou stava, kdyz si lide jako vy "pletou

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:02

A to se vetsinou stava, kdyz si lide jako vy "pletou dojmy s

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zlababa  |  22. 06. 2005 17:09

"pletou dojmy s pojmy".
Omlouvam se za ten ulet, nevim jak se mi to podarilo jednim stisknutim Enter do tolika zprav
Jen jsem chtel poukazat na to, ze kdyz se neco dela za pomoci pratel a sousedu a za pomoci nadseni, tak nemuzete ocekavat nejaky profi podporu. Jenze vysvetlujte tohle lidem, oni si mysli, ze usetri a pak vam prijdou vyskrabat oci, ze to zase spadlo... a kdyz nahodou nejste doma a nebezite to okamzite nahodit, tak tim hure!

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buhehe  |  22. 06. 2005 21:07

U nas Zlababy nestrilime, my Zlababu pozdravime

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  22. 06. 2005 23:05

to je ze zivota, taky mam takovou zkusenost (dobrou teda rozhodne ne)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
3759, 3759  |  22. 06. 2005 13:26

Byla jednou jedna mala ceska bezdratova sit. Zrizeni site bylo proto tezke, protoze bylo tezke. Rychlost je vysoka, ale nekdy je take nizka, protoze vsichni stahuji p0rno a warez. Sit ma nekdy 12 uzivatelu, ale nekdy take 11 a nekdy dokonce 8. A tak zili byli stastne az do smrti. 
Co jsem vyhral?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  22. 06. 2005 08:33

Je dost komunitních sítí fungující normálně přes kabely... Když je to technicky možné, tak je pak taková síť daleko levnější a lepší než bezdrátová

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
_-_  |  22. 06. 2005 09:20

>Když je to technicky možné, tak je pak taková síť daleko levnější a lepší než bezdrátová
ach jo, debilitou to tu kvete

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  22. 06. 2005 11:20

U některých jistě! A BFU taky nejsem... ale upravdu není až takový problém zasíťovat cca 20 lidí v panelácích vedle sebe kabelem... ostatně je to i nejlepší řešení... no a když si mezi sebou nasdílí net, tak je to v podstatě taky malý komunitní poskytovatel internetu - ostatně některé bezdrátové komunity na vesnicích ani 20 členů nemají

Takže asig tag )

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buhehe  |  22. 06. 2005 21:04

Roztahani kabelu po baraku se neda povazovat za WLAN.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
údržbář sítě  |  22. 06. 2005 10:08

Bohužel, dost BFU si myslí, když jim vede do bytu "TEN KABEL" -utp tak mají kabel. Ale netuší, že nahoře na půdě(popř. strojovna výtahu) je radio na 2,4.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xxx  |  22. 06. 2005 12:20

jj, to je jako muj kamos, co je pres Ovise pripojenej 100 Mbps, protoze mu to pisou XPcka, kdyz se pripoji do site

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
buhehe  |  22. 06. 2005 21:05

A pak sem napise ze ma 100Mbps za 300Kc/mesic jen pro sebe

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
sick_of_CT  |  22. 06. 2005 23:03

a k tomu 5 verejnych ip

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
:-)  |  23. 06. 2005 09:24

Tak to je ještě pomalý ) Kdyby si dal síťovnu 1Gbit, tak by mohl lítat a trvdit, že mu wokna hlásíjou 1Gbit připojení, který má jen pro sebe )))

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Karel Veselý  |  22. 06. 2005 08:30

No abych to trochu oživil, čtu o WI-FI dlouho, kamarád měl možnost se přes to připojit, doporučil jsem mu to, že o tom píšou hezky (sám mám kabel) a zrovna nedávno jsem koukal, jak mu to jede rychle. Takže nepodceňovat.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
George  |  22. 06. 2005 07:51

Mám pocit, že Živě je trochu mimo. Původně jsem myslel, že aspoň zaregistrují, co se v současnosti děje ohledně návrhu ČTÚ na nové VO pro 2,4 a 5 GHz. Nejen že se to nestalo, ale dokonce se zde uveřejňuje tento "pěkný" článek. Skoro to vypadá jako provokace, nicméně předpokládám, že jde jen o neznalost autora o aktuálním dění v této oblasti. Pro informaci - jde o toto: http://www.ctu.cz/main.php?pageid=19&page_content_id=962&PHPSESSID=a365 c5f2df2cb35ce3e18f826a4e2beb 

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
edois, edois  |  22. 06. 2005 09:07

jen bych vas rad upozornil, ze neni uplne rozumne vkladat do diskuze odkazy i s phpsessid apod... zrovna u toho ctu.cz to nevadi(vlastne netusim, proc to tam pouzivaji), ale nekdo by vam u jinych serveru mohl ukradnout session..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
knova  |  22. 06. 2005 10:58

Ukradnout ano, ovšem v případě, že PHP aplikace na daném serveru není napsaná zrovna moc dobře (a bezpečně)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Gofry, Gofry  |  22. 06. 2005 14:29

Ja si skor myslim, ze je to prave kvoli tomu, aby "ti hore" videli, ze ludia o taketo siete maju zaujem a ze tym nikomu neskodia, takze postup CT je uplne bezpredmetny a nesmie prejst. (Ak este nepresiel)

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Norg  |  22. 06. 2005 01:06

ja bych rad videl vsechny které vám někdo napise specialne ty kde se lide potrebuji pochlubit a tak vypusti i informace ktere si drive pečlive hlidali

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
xyz  |  22. 06. 2005 00:54

V prvním odstavci to již máte správně, ale nadpis je bohužel "nečeský", čeština (narozdíl od např. němčiny - částečně nebo angličtiny - zcela) dosud používá zvratná zájmena a nadpis by tedy měl spíše znít: Napište příběh _své_ bezdrátové sítě.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
prd  |  22. 06. 2005 06:03

si hnup

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
pit  |  22. 06. 2005 07:03

není

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Popi  |  22. 06. 2005 08:21

Je a není...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
kuba  |  22. 06. 2005 09:12

xyz má úplnou pravdu, čím dál tím méně lidí to umí používat..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Garfield  |  23. 06. 2005 12:44

Málokdy se tu zastávám autora, ale v tomto případě se to asi líp napsat nedalo:

1. Napište příběh své sítě = sítě, která patří 1 člověku.
2. Napište příběh vaší sítě = sítě, která patří více lidem, např. nějakému sdružení (častý případ).

V nadpisu autor oslovuje kohokoliv, kdo jede přes wifinu, v 1. odstavci si již uvědomil, že bude lepší se obrátit na tvůrce sítě.

Pokud si to tedy autor takto uvědomil...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Leon  |  22. 06. 2005 12:05

aby si se z toho nepos..l

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
arny71, arny71  |  22. 06. 2005 16:07

Je smutne, ze spouste lidi uz pokrivena "cestin" vubec nevadi. Hlavne frikulinum.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
notch  |  22. 06. 2005 22:23

inteligentni reakce....piste do diskusi, az vam bude mentalne aspon 15...

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
karel  |  22. 06. 2005 00:39

Vzhledem k chystaným změnám v GL se to rovná akci "Udej se sám".

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
David  |  22. 06. 2005 07:31

jj "udej se sam"...urco napisu ze jsme pred 2lety zacinaly v 15-17lidech s cca 30tisici co se mezi nami vybralo...pak dostali po znamostech dotacku a jedeme 2.4 a 5.8GHz jak o zivot....fakt vtipne.Ted kdyz to ti kokoti z CTU mohli zlegalizovat,tak to totalne v navrhu posrali...jsme mohli nasazovat 5GHz patere a 2.4ku na sektorech mit vcelku v cajku s vykonem...takhle radsi smlouvu s provajderem na rok nepodepisu...jak prijde ohlaska z CTU = valna a konec sdruzeni....jo a to nejtezssi na tom je cas,motivace ostatnich a samo pomoc od CTU za zady... .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor