Nadšenec přeprogramoval Quake 2 s podporou ray tracingu a ukázal, jak běží na GeForce RTX 2080 Ti

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 75

Názory k článku

avatar
14. 03. 2019 19:48

S tim FPS ve starších hrách je někdy sranda, všimli jste si třeba že Metro Exodus má nižší HW nároky než původní Metro 2033? To je docela sranda.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2019 19:29

Já v tom fakt nevidim nic z čeho bych se měl posadit na zadek. Hraju hodně, ale zatim z toho, co jsem viděl, nechápu ten humbuk okolo RT.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2019 12:44

Tak přemýšlím, jestli jsme tenkrát hráli Q2 v 640x480 nebo 800x600, to bylo tenkrát něco jako Pentium 3 + Voodoo 6MB grafika. Matně si vzpomínám, že procesor byl za cca 8 tisíc a grafika za 6 tisíc přičemž modla byla Nějaká TNT Ultra od NVidia která stála určitě pod 20 litůr.Procesory stojí pořád stejně, ale ty grafiky nám utíkají s cenama.Co se týče RT, mluví se o něm už dlouho ale to i o fraktálové kompresi obrazu a zatím to nejde použít.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2019 11:54

kde by uz svet mohol byt, keby vsetci geniovia robili nieco uzitocne.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (2)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2019 11:38

Poběží to na AMD?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (14)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2019 11:26

Opět se ukazuje, že RT je na dnešním hardwaru prostě nepoužitelný a celé je to jen marketingová masáž, jak odůvodnit přemrštěné ceny RTX karet a taky to, že za několik let se jinak technologicky neposunuli téměř nikam.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2019 11:11

Vzhledem k tomu jak drastický je výkonnostní propad ... Jen poukazuje na fakt ,že to většina lidí stejně vypne... Zkrátka je to moc málo za hodně peněz. Je to to samé jako Ambient Oclussion v doomu... ve 4K už to chce prostě moc.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
22. 01. 2019 11:10

Myslím že to není první herní ukárka RT technologie ve hře.... ....tedy ani 20xx není nějakým prvním řešením. Ono RT má krapet nevýhodu že některé efekty počítat nejdou jako RT ale je to postproces a hlavně RT nemusí vypadat vůbec lépe působí stroze a sterilně. Lidské oko a mysl je ráda zmámeno .

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2019 10:30

Ano, nasvícení je lepší, ale ten RT tam teda nikde nevidím.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2019 10:24

Sranda, jak pár nadšenců udělá takový masterpiece během pár desítek hodin práce s nulovou finanční podporou, zatímco obří herní studia čítající stovky zaměstnanců a s náklady desítek milionů korun na každou hru plivají už hezkých pár let jen minimálně obměněný odpad (Assassin's Creed, Battlefield 5, ...). Asi něco špatně.. ne?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (20)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
22. 01. 2019 10:02

stezi 60Fps v 1440p na tak prehistoricky hre na grafice za skoro 40tis?.. to jenom dokazuje jak je RT pro dnesni HW nepouzitelny..

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (5)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor