Windows 11 jsou dnes už velice dobrý operační systém, jenže Microsoft jeho pověst ničí propagačními výzvami, které nemůžete odmítnout.
Microsoft před lety vypnul část jističů, které umožňovaly správný chod jeho morálního kompasu. Od té doby tyhle příslovečné jističe po jednom dál a dál vypínal, až se zdá, že zhruba od loňského roku už vnitřní integritu společnosti nic nechrání. Doplácí na to Windows, jeho někdejší vlajková loď, která platící zákazníky a zákaznice nerespektuje.
Pakliže používáte Windows, nemohli jste si nevšimnout, že stále častěji v systému narážíte na reklamy různého typu, které ani nelze vždycky trvale odmítnout. Jedenáctky se přitom konečně dostaly do stavu, kdy jsou funkčně lépe vybavené než jejich předchůdce, takže je po rozpačitém uvedení snadno vezmete na milost.
Abych byl úplně férový, Microsoft reklamy přidává také do Windows 10. Jen už dnes Desítky nepoužívám v takové míře, abych je v tomto ohledu dokázal srovnat s Windows 11. Budu tedy popisovat primárně Windows 11, ačkoli mám pár příkladů také z Windows 10.

Buď import provedete hned, nebo později.
Nemožnost nabídku trvale odmítnout je nový standard
Hledání hranice přiměřenosti
Hranice mezi nevhodnou reklamou a přiměřeným propagováním svých vlastních služeb a produktů v rámci jiných produktů a služeb je tenká. Vnímání je navíc subjektivní, takže to, co já považuji za nevhodný přístup, může někomu jinému připadat v pořádku, případně obráceně.
Pokračování článku patří k prémiovému obsahu pro předplatitele
Chci Premium a Živě.cz bez reklam
Od 41 Kč měsíčně